Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihottaako Ketipinor 25mg annoksella?

Vierailija
14.04.2017 |

25 mg on siis superpieni annos ja psykiatrin mukaan ei lihota. Mitä mieltä ootte, onko millaisia kokemuksia? Jotkuthan saattaa sitä syödä useita satoja mikrogrammoja päivässä.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Ketipinoria unettomuuden hoitoon. Seuraus oli se, että nukahdin kyllä helposti, mutta heräsin tokkuraisena hirveisiin painajaisiin. Esimerkiksi saatoin havahtua siihen, että "tappelin" kimppuun käynyttä hirviötä vastaan. Siis nyrkit ojossa huidoin menemään. Lisäksi verenpaine laski ja se johti huimaukseen. Loppui Ketipinorin käyttö nopeasti. Kumma että tällaista lääkettä pidetään parempana vaihtoehtona kuin mietoa rauhoittavaa. 

Vierailija
122/128 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär lihoi 30kg muutamassa kuukaudessa ennenkuin ymmärrettiin lopettaa. Oli alaikäinen. Pitäisi kieltää tuon määrääminen alaikäiselle. Teki isompaa vahinkoa mitä ikinä korjasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Lihottaa millä tahansa annoksella. Olen valitettavasti hoitoalalla nähnyt. Mutta onhan tuo pienempi paha, kuin kärsiä jostain helvetillisestä ahdistuksesta.

Minä olen käyttänyt Ketipinoria 100mg/vrk 15 vuotta. Yhtään ei ole kiloja tullut lisää, 

Vierailija
124/128 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 25-50mg lähes päivittäin. Tuntui että painonpudotus ei sinä aikana onnistunut, vaikka yritin. Kun lopetin, sain ne kilot pois mitä halusinkin.

Vierailija
125/128 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt ketipinoria yli 10v 100mg annoksella unettomuuteen ja ei ole lihottanut, mutta ruokahalua se kyllä lisää iltaisin, mut sit pitää vaan mennä nukkumaan ennen kuin ne himot iskee. Olen siis saman painoinen nyt kuin silloin kun ketipinorin aloitin.

Risperidon taas sai nesteen kerääntymään kehooni ja lihoin 4kg alle kuukaudessa, pelkkää nestettä. Eli tapauskohtaista mikä lääke lihottaa kenelläkin.

Ei auta kun käy puolitiedottomana yöllä syömässä. Mitään syötävää ei saisi olla talossa jos haluaisi ettei syö. Sokeri, hiutaleet, liha, mikä tahansa menee alas.

Vierailija
126/128 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, superpieni annos ja silti olin yhdestä 25mg aivan sekaisin, en suostu niitä syömään, yök.

Suostut kyllä kun sinulle ei anneta muita vaihtoehtoja :)

Vierailija
127/128 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kolesteroli oli jo 4.8 ja triglyseriinit 3. Pelästyin todella ja yritin pitää ruokavaliota, mutta ei tehonnut. Lopetin lääkkeen ja arvot normalisoituivat. 

Itselläni on kanssa kolesteroliarvot koholla lääkkeen takia. Minulla on käytössä ollut vain 0.25 mg ja huono kolesteroli nousee tälläkin yli 3. Olin pitkään ilman ja tämä arvo oli enää 2.2, mutta nyt olen taas joutunut käyttämään. Olen ottanut puolikkaan 0.25 mg:sta ja viimeksi arvo oli 2.8. Vaikuttaa jo pienenäkin annoksena ainakin mun arvoihin. Olen myös yrittänyt syödä terveellisesti, mutta siitä ei ole ollut apua.  Lääkäri ihmetteli, miten yksi lääke voi vaikuttaa näin paljon. Varmaan piakkoin taas luovun tuosta 0.12 mg:sta ja yritän olla ilman.

Paino ei ole kylläkään noussut. 

Vierailija
128/128 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävät mässyt iskee n. tunti lääkkeen oton jälkeen ei voi mennä nukkumaan ennen kuin ahtanut ittensä täyteen. Tämä minulla. Ketipinoria syönyt n. 13v 100mg ja painoa noussut n. 25-30 kg. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi