Lihottaako Ketipinor 25mg annoksella?
25 mg on siis superpieni annos ja psykiatrin mukaan ei lihota. Mitä mieltä ootte, onko millaisia kokemuksia? Jotkuthan saattaa sitä syödä useita satoja mikrogrammoja päivässä.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100mg jo vuosia ja ei ole lihottanut. syön ja liikun normaalisti.
Miksi noin iso annos? Ei ole ihan turvallinen lääke kuitenkaan.
Markkinoilla olevat: KETIPINOR tabletti, kalvopäällysteinen 25 mg, 100 mg, 200 mg, 300 mg
Vierailija kirjoitti:
Yleensä valmiiksi hoikat pysyy hoikkina pillereistä huolimatta. Ja ne lihavat jatkaa lihomistaan .
Eli on siinä varmasti muutakin taustalla kuin lääkitys.
Ei ole, olen 15 v sisällä 3 kertaa aloittanut isolla annoksella (600 mg) Ketipinorin ja joka kerta olen lihonut 53- kiloisesta yli 70- kiloiseksi. Lisää toki ruokahalua, mutta myös hidastaa aineenvaihduntaa, muuttaa rasvasolujen toimintaa sekä kerää nestettä. En laihdu isolla annoksella grammaakaan vaikka tekisin mitä. Tämä on yksilöllistä, sillä jotkut eivät liho lainkaan.
Ketipinori tosiaan lihottaa millä tahansa annoksella! Se on hyvin paljon monimutkaisempi prosessi mitä siellä kehossa& aivoissa& keskushermostossa noilla Neurolepteillä tapahtuu. Vaikuttavat muunmuassa Kehon Rasva-aineen vaihduntaan. Sekä sokeriaineenvaihduntaan. Kaikkiin asioihin kehossa. Mitä me ei ees tiedetä. Lisäksi Mulla kerännyt viskeraalisen rasvan maha on kuin rantapallo. Mbo oireyhtymä siis vissiin. Sisäelinrasva tullut. Ja juu on tosiaan Raskaan sarjan lääke.
Hui kauhistus, lihottaa. Elämäsi on pilalla. Löytyisikö isompia ongelmia?
Ei ne lääkkeet lihota (eivät sisällä energiaa ainakaan missään määrin merkittävästi), mutta ruoka, jota mätät saattaa lisääntyä tai aineenvaihdunta muuttua niin, että tarvitsisit vähemmän energiaa kuin ennen->lihot. Myös nestettä voi kertyä->painon nousua.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni lihotti mirtatsapiini, mutta ei ketipinor. Jotta yksilöllistä on.
Minulla menee kumpikin ja ketipinor useita satoja milligrammoja. Olen kokoa xs/hoikka :)
Olen itseasiassa ennemminkin vähän laihtunut.
Kaffepulla kirjoitti:
Lihottaa millä tahansa annoksella. Olen valitettavasti hoitoalalla nähnyt. Mutta onhan tuo pienempi paha, kuin kärsiä jostain helvetillisestä ahdistuksesta.
Itse lihoin tällä paskamyrkyllä jäätävät 50-kiloa ja voin sanoa, että se nosti ahdistukseni tähtitieteellisiin sfääreihin! Se oli aivan kammottavaa, en ollut lainkaan oma itseni. Olin kuin joku helvetin zombi, jolla kuola valui suupielistä ja silmät toljottivat päässä tyhjinä ja elottomina. Seksuaalisuus meni sen siliän tien, sitä ei enää ole. Nämä lääkkeet kyllä vaikuttavat negatiivisesti seksuaalisuuteenkin. Minulla jäi tämän lääkkeen käytön seurauksena myös kognitiivisten kykyjen heikkeneminen pysyväksi, mm. muistini on äärettömän huono nykyään ja uusien asioiden oppiminen tuottaa melkoisia vaikeuksia. Tämä kaikki unettomuuden takia... Ainiin, en muuten saa enää luonnollisesti unta. Meni sekin..
Syönyt about 25-50mg annoksella n. vuoden, sen aikana päinvastoin saanut tiputettua reilut 20kg :-)
Lakukisu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni lihotti mirtatsapiini, mutta ei ketipinor. Jotta yksilöllistä on.
Minulla menee kumpikin ja ketipinor useita satoja milligrammoja. Olen kokoa xs/hoikka :)
Olen itseasiassa ennemminkin vähän laihtunut.
Useimmilla käyttäjistä vaikutus on päinvastainen, he lihovat huomattavia määriä.
Vierailija kirjoitti:
25 mg on siis superpieni annos ja psykiatrin mukaan ei lihota. Mitä mieltä ootte, onko millaisia kokemuksia? Jotkuthan saattaa sitä syödä useita satoja mikrogrammoja päivässä.
hyi helvetti. itse vetäisin mieluummin jotain huumeita kuin tuota paskaa. minusta tuosta menee ihan sekavaksi ja pää on ihan hattarassa.
sen verran heittää sekavaksi koko kemikaali. ihmettelen miksi tuota paskaa annetaan ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne lääkkeet lihota (eivät sisällä energiaa ainakaan missään määrin merkittävästi), mutta ruoka, jota mätät saattaa lisääntyä tai aineenvaihdunta muuttua niin, että tarvitsisit vähemmän energiaa kuin ennen->lihot. Myös nestettä voi kertyä->painon nousua.[/quote
Itse lihoin kaksikymmentä kiloa ilman MINKÄÄNLAISIA muutoksia ruokavaliossa ja liikunnan määrässä. Metabolismini on tätä nykyä paljon hitaampi kuin aiemmin, niiden kilojen tiputtaminen oli tuskallisen vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne lääkkeet lihota (eivät sisällä energiaa ainakaan missään määrin merkittävästi), mutta ruoka, jota mätät saattaa lisääntyä tai aineenvaihdunta muuttua niin, että tarvitsisit vähemmän energiaa kuin ennen->lihot. Myös nestettä voi kertyä->painon nousua.[/quote
Itse lihoin kaksikymmentä kiloa ilman MINKÄÄNLAISIA muutoksia ruokavaliossa ja liikunnan määrässä. Metabolismini on tätä nykyä paljon hitaampi kuin aiemmin, niiden kilojen tiputtaminen oli tuskallisen vaikeaa.
Et kuitenkaan olisi syömättä lihonut, joten lääke vain muutti aineenvaihduntaasi ja söit sen seurauksena liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä valmiiksi hoikat pysyy hoikkina pillereistä huolimatta. Ja ne lihavat jatkaa lihomistaan .
Bullshit! Itse olin ennen Ketipinorin käyttöä hoikka ja söin kuin hevonen, enkä juuri lihonut muutamaa kiloa enempää. Ketipinorin aloitettuani aloin paisua kuin pullataikina, ja lihoin yhteensä 45 kiloa. Se on valtava määrä! Minulla sama kuin eräällä kirjoittajalla tässä ketjussa, että lääke aiheutti näläntunteen leikkautumisen aivoissa. Jonkin kummallisen aivojen toimintahäiriön tämä lääke aiheutti, sillä aivoni eivät signaloineet keholleni, että on aika lakata syömästä. Ei, vaikka olisin juuri syönyt ihan hemmetin paljon. Ei tuollainen ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan olisi syömättä lihonut, joten lääke vain muutti aineenvaihduntaasi ja söit sen seurauksena liikaa.
Väärin, en syönyt yhtään enempää kuin aiemminkaan, silti lihoin. T: sama kirjoittaja
Ei lihota noin pieni annos.
Kuten aiemmin todettu, lääke ei lihota, vaan se kaikki muu, mitä suustaan alas laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, en syönyt yhtään enempää kuin aiemminkaan, silti lihoin. T: sama kirjoittaja
Luetunymmärtämisessä vikaa?
Jo alkuperäisessä viestissä oli, että voi muuttaa aineenvaihduntaa, mutta se ei lihota, jostain sen energian läskin muodostamiseen on tultava. Osasyy varmasti, muttei tyhjästä muodosta läskiä.
Milloin noi lääkkeet kielletään. Ne on myrkkyä.
Älkää hyvät ihmiset syökö noita huumeita sen takia että lääkäri suosittelee niitä.
Eivät ole hyväksi yhtään.
Nyt on käynnistetty laaja tutkimus Noista Antipsykooteista, Neurolepteistä. Suomessa. Tutkitaan asiaa jotain 3 vuotta. Kun lääkärit määrää noita raskaan sarjan lääkkeitä sellaisillekkin jotka eivät niitä oikeasti tarvi. Googlettamalla tietoa asiasta. Mut uutisissa oki et nyt on käynnistetty tutkimus. Vuosia menee et tulokset tulee.. Mut juuri tuo painonnousu asia on tutkimuksessa mukana. Ylipainohan ei ole mikään esteettinen kysymys pelkästään. Siinä on kysymys ihmisen elämästä. Ylipaino terveysuhka
Evenstar kirjoitti:
Nyt on käynnistetty laaja tutkimus Noista Antipsykooteista, Neurolepteistä. Suomessa. Tutkitaan asiaa jotain 3 vuotta. Kun lääkärit määrää noita raskaan sarjan lääkkeitä sellaisillekkin jotka eivät niitä oikeasti tarvi. Googlettamalla tietoa asiasta. Mut uutisissa oki et nyt on käynnistetty tutkimus. Vuosia menee et tulokset tulee.. Mut juuri tuo painonnousu asia on tutkimuksessa mukana. Ylipainohan ei ole mikään esteettinen kysymys pelkästään. Siinä on kysymys ihmisen elämästä. Ylipaino terveysuhka
Itse ylipaino ei ole terveysuhka, vaan se ruoka, jolla se ylipaino on hankittu. Eikä mikään lääke lihota yhtään ketään. Lihomiseen tarvitaan vääränlainen ruoka.