Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25v nainen ja päätin etten halua koskaan miehen kanssa suhteeseen

Vierailija
13.04.2017 |

Koska miehet ajattelee liikaa alapäällä ja heille tärkeät asiat ei ole tärkeitä esim. Ilkeä kaunis nainen voittaa herttaisen ruman naisen miesten silmissä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta teidän kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi juuri minä vedän sovinisteja puoleen ??

Koska vika ei suinkaan ole siinä joka kohtelee toista huonosti. Miesten pitää antaa sikailla miten haluavat ja naisten pitää alistua tai muuttua. Perusmies.

Naisen tulisi muuttua, koska edelleekin parisuhde nähdään vain naisen lasien läpi katsottuna, eikä mitenkään tasa-arvoisesti.

Vierailija
22/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta teidän kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi juuri minä vedän sovinisteja puoleen ??

Koska vika ei suinkaan ole siinä joka kohtelee toista huonosti. Miesten pitää antaa sikailla miten haluavat ja naisten pitää alistua tai muuttua. Perusmies.

Tietysti kusipää on kusipää joka tapauksessa, pointti olikin se, että jos ympärillä on ainoastaan kusipäitä niin se johtuu jostain ihan muusta kuin siitä, että mitään muuta ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ihmisiin, niin naisiin kuin miehiin olisi hyvä tutustua ihan rauhassa eikä heti ajatella esim. tindertreffejä parisuhdemielessä ja haeta huumaava ihastusfiilistä. Hyvä olisi miettiä ylös minkälaisesta kumppanista pitää ja mitä asioita arvostaa parisuhteessa. Parisuhde ei ole mikään välttämättömyys eikä suhteessa kannata olla väkisin ja ettei kokisi yksinäisyyttä tai välittämisen tarvetta :-)

Vierailija
24/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös, tekisin samoin jos voisin aloittaa alusta. Kaikki ne asiat joita olisin voinut elämässä tehdä, sen sijaan päädyin kodinhoitajaksi aikuiselle miehelle. Oma moka, mutta nuoruudessa oli häpeä jäädä yksin. Toivottavasti nuoremmat on viisaampia.

Vierailija
25/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Miehillä mielessä pelkkä pillu eikä pidä naisia edes ihmisinä. Parisuhde solmitaan vain jos siotä on hyötyä eli säännöllisesti seksiä.

Ja jos nyt pääsisin 20 vuotta taaksepäin, niin sanoisin itselleni, että älä ikinä aloita mitään vakaa suhdetta tai ainakaan mene naimisiin. Paljon helmpollamma olisi päässyt kun olisi viettänyt iloisia sinkkuvuosia. Saisi seksiä ja saisi tehdä asiat niin kuin haluaa. En oikein ymmärrä miksi tähän edes ajauduin, mutta elämä on täynnä vääriä päätöksiä. Jos olisi tarpeeksi rahaa, niin ostaisin vaimon heti ulos tästä kämpästä. Toki on vaara, että veisi lapset mukana, mutta toisaalta isälläkin on nykyään mahdollisuuksia lähivanhemmaksi.

Vierailija
26/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös, tekisin samoin jos voisin aloittaa alusta. Kaikki ne asiat joita olisin voinut elämässä tehdä, sen sijaan päädyin kodinhoitajaksi aikuiselle miehelle. Oma moka, mutta nuoruudessa oli häpeä jäädä yksin. Toivottavasti nuoremmat on viisaampia.

Kuuntelin joku aika sitten parin nuoren miehen ajatusten vaihtoja ja viistaita puheita heillä oli kuinka ei kannata koko lehmää ottaa...

Vierailija
27/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis aikaisemmin seurustellut. Ap

Vierailija
28/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole vierasvaroja kaapeissa. En aio koskaan järjestää täydellisiä juhlia enkä lähde tähän esikaupunkimammojen täydellisin mamma-kisaan. Puutarha repsottaa. Menen ostamaan nyt tupakkaa, viinaksia ja pitsaa ja sitten tutkin loppupäivän pörssikursseja kun ukko ja muksut on kaukana.

Vierailija
29/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussukoiden kokoontumisajot.

Vierailija
30/30 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten et ainakaan saa kuin seksiä jos yhdenillan juttuja ja panokavereita hankit. Aika alkaa etsiä kissaa.

Mä heteronaisena olen ihan aidosti alkanut miettiä sitä vaihtoehtoa, että voisiko naiseen rakastua ja olla naisen kanssa parisuhteessa. T. Ei ap. 

Kerron teille -just se oli parasta mitä olen tehnyt. 2 eroa takana ja nyt 40vuotiaana suhteessa naisen kanssa, ollaan erittäin onnellisia, ajatusmaailma sama, läheisyyttä ja rakkautta riittää, enkä usko että ikinä enää olen suhteessa miehen kanssa. Muutama vuosi sitten en uskonut että voisin rakastua naiseen. Vuosi jo ollaan yhdessä eikä riidelty kertaakaan, hän kohtelee mua kuin prinsessa.