Olen 25v nainen ja päätin etten halua koskaan miehen kanssa suhteeseen
Koska miehet ajattelee liikaa alapäällä ja heille tärkeät asiat ei ole tärkeitä esim. Ilkeä kaunis nainen voittaa herttaisen ruman naisen miesten silmissä.
Kommentit (30)
Hyvä päätös. En minäkään enää tällä järjenjuoksulla uskaltaisi ryhtyä parisuhteeseen, kantapään kautta on tullut miesten todellinen luonne opittua. T:N29
En minäkään enää jos nyt eroan. Ottaa ihan hitosti aivoon miesten ainaiset seksijutut. Inhoan niitä kuvia vonkaavia ja pervoja puhuvia tyyppejä. Miten väsyneet jutut. Minä en ole mikään tylsän työpäivän hupi eikä kiinnosta olla ja käyttäytyä viehkosti ja seksikkäästi. Itse piereskellään mennen tullen ja palatessa mutta nyrpistetään nenää jos naiselle tulee joku inhimillinen vaiva tai on paskahätä. Mä oon kaunis nainen ja muakin paskattaa! Mullekin tulee peräpukamia. Mua myös pierettää ja on joskus niin nälkä että haluan syödä sen pitsani kokonaan itse ja turha siinä vieressä vihjailla ettei nainen saisi noin paljoa syödä!
No sitten et ainakaan saa kuin seksiä jos yhdenillan juttuja ja panokavereita hankit. Aika alkaa etsiä kissaa.
Hyvä päätös. Tosin mä uskon että oikeasti ne arvostaa sitä rumaa ja mukavaa naista enemmän mutta ihan sama. Mä en halua elää missään riippuvuussuhteessa keneenkään, enkä ala kenenkään synnyttäjäksi ja/tai kodinhoitajaksi.
Vierailija kirjoitti:
No sitten et ainakaan saa kuin seksiä jos yhdenillan juttuja ja panokavereita hankit. Aika alkaa etsiä kissaa.
Mä heteronaisena olen ihan aidosti alkanut miettiä sitä vaihtoehtoa, että voisiko naiseen rakastua ja olla naisen kanssa parisuhteessa. T. Ei ap.
Minusta teidän kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi juuri minä vedän sovinisteja puoleen ??
Hyvä päätös! Tosin jo kolmen kk päästä muistelet, kuinka nuorempana (3kk sitten) uhosit olevasi ikisinkku, ja nyt jo kirkkoa varaillaan... :-) näinpä se mennöö
Tavoitteeni elämässä on olla hyvä ihminen, ei hyvä nainen. Siinä on vissi ero.
- Minä
Montako miestä Ap on tavannu ilman tinderiä ja baari tuttavuuksia ? Vai onko jutut iskostunu koulun tai työpaikan junteista.
Suosittelen tutustumaan kunnollisiin miehiin kaverien kautta tai todellisessa elämässä,eikä somen pleijereihin ja pilluhaukkoihin.
M42
Olisin pirun rikas jos joka kerta saisin euron kun joku sanoo jotain vastaavaa
Vierailija kirjoitti:
Minusta teidän kannattaisi katsoa peiliin ja miettiä miksi juuri minä vedän sovinisteja puoleen ??
Koska vika ei suinkaan ole siinä joka kohtelee toista huonosti. Miesten pitää antaa sikailla miten haluavat ja naisten pitää alistua tai muuttua. Perusmies.
No kaikkea hyvää ja onnea vaan jatkoon. Ei se ole sen väärempi elämänpolun valinta kuin muidenkaan.
Onneksi kuitenkin useimmat suomalaiset miehet ovat perusluonnoltaan unelmamiehiä. Käyvät töissä, tyytyvät yhteen naiseen, tekevät suuren osan kotitöistä, hoitavat lapsia ja viettävät kumppaninsa kanssa laatuaikaa yhdessä. Olen tyytyväinen, että meillä on näin hyviä miehiä. <3
Tiedän ettei hirveästi merkitse randomin internet miehen sympatiat, mutta silti harmi, että olet pettymyksiä joutunut niin paljon kokemaan. Ei ole helppoa tai mukavaa kohdata pettymyksiä ja tuntea olonsa arvottomaksi samalla kun taas tietää, ettei se ole ainakaan kokonaan itsestäkään kiinni. Kollegoiltani olen sen verran ymmärtänyt, ettet ole ainut joka tuntee noin vaan monella terapiassa käyneellä on samantyyppisiä pettymyksen ja turhautumisen kokemuksia.
Joskus voi tehdä ihan hyvääkin pitää taukoa intiimeistä parisuhteista ja keskittyä omaan elämään, itsetutkiskeluun ja oman itsensä kehittämiselle jos siltä tuntuu. Moni ihminen kokee vastaavanlaisen vaiheen jossain vaiheessa elämää.
Sinuna lähtisin selvittelemään mitä itse haluat elämältä? Millaisia haaveita, tavoitteita ja ennakko-odotuksia koet elämällesi? Millä mahdollisin tavoin voisit mahdollisesti tavoitella tai saavuttaa niitä?
Toivotan sinulle kaikkea hyvää AP, ja muistahan, että yksin asian kanssa ei ole pakko jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä Ap on tavannu ilman tinderiä ja baari tuttavuuksia ? Vai onko jutut iskostunu koulun tai työpaikan junteista.
Suosittelen tutustumaan kunnollisiin miehiin kaverien kautta tai todellisessa elämässä,eikä somen pleijereihin ja pilluhaukkoihin.M42
No siis mä oon tuo kakkahätänainen ja omat huonot kokemukset ihan parisuhteista, eihän noissa kertajutuissa tai työkavereissa toisten vessakäyttäytymistä ja sairastelua pääse näkemään. Mun mies alkoi ällöksymään minua kun sairastin vakavan keuhkokuumeen ja yskin kauan limaa sen jälkeen - olin ällöttävä. Eikö olekin hassua kun minä en ole koskaan valittanut hänen nuuska- ja tupakkaklimpeistään mitä räkii kaiken aikaa?
Persumammat valittamassa, kun eivät löydä hyvää miestä. :D Vaihtakaa puoluetta ja sivistäkää itseänne, niin alkaa löytyä. Ai niin, mutta punavihreät eivät ole mitään miehiä, vaan mikki hiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä heteronaisena olen ihan aidosti alkanut miettiä sitä vaihtoehtoa, että voisiko naiseen rakastua ja olla naisen kanssa parisuhteessa. T. Ei ap.
Koska nainenkin on vain ihminen nämä ei ole mitenkään sukupuolisidonaisia asioita. Tämä on vain sinun lapsellinen olettamuksesti, että parisuhde naiseen olisi helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet ajattelee liikaa alapäällä ja heille tärkeät asiat ei ole tärkeitä esim. Ilkeä kaunis nainen voittaa herttaisen ruman naisen miesten silmissä.
Riippuu kumpi on innokkaampi sängyssä tai sänkyhommiin ylipäätään.
Näin se menee. Miehillä mielessä pelkkä pillu eikä pidä naisia edes ihmisinä. Parisuhde solmitaan vain jos siotä on hyötyä eli säännöllisesti seksiä.