Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tavannut murhaajaa, toisen ihmisen tappanutta?

Vierailija
12.04.2017 |

Jos olet, millainen tapaaminen se oli?

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAVALLISIA IHMISIÄ NE EI AINAKAAN OLE, ns. tavallinen ihminen ei  t a pa ketään, muuten kun itsepuolustuksena tai vaikka lastensa takia jos on pakko siihen asti mennä. Mutta muuten siitä on tavallisuus kaukana, jos pystyy toisen hengen viemään.

Vierailija
142/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkini, maailman lempein ja mukavin mies, oli sodan aikana menestynyt hävittäjälentäjä ja tappanut kymmeniä ihmisiä. Tuo ristiriita hämmästytti ja kummastutti jo lapsena, ja jätti lähtemättömän kiinnostuksen sekä historiaan että ihmismielen koukeroihin. Kuten myös syvän arvostuksen kaikkia veteraaneja kohtaan. Eivät he olleet mitään tappokoneita, vaan ihan tavallisia ihmisiä, jotka pakkotilanteessa joutuivat tekemään hirveitä asioita.

Ihmisellä on vapaa tahto. 

Ei muuten todellakaan aina ole. Psyk.sh.

Ei tietenkään, mutta sodassa tappanut ei voi mennä sen taakse että "oli pakko". 

Jokainen vastaa omista teoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAVALLISIA IHMISIÄ NE EI AINAKAAN OLE, ns. tavallinen ihminen ei  t a pa ketään, muuten kun itsepuolustuksena tai vaikka lastensa takia jos on pakko siihen asti mennä. Mutta muuten siitä on tavallisuus kaukana, jos pystyy toisen hengen viemään.

Mikä sitten on kellekin tavallista.

Vierailija
144/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman aborttitehtailijan kyllä. 

Miksi alanuolet?

Vierailija
145/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni on tappanut toisen tuntemani ihmisen. Hieman outo tilanne.

Vierailija
146/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan kertaan tuli törmättyä edesmenneen Valjakkalaan, kuten moni muukin stadilainen. Helsingin kaupunkihan työllisti hänet, mutta ei kuiteskaan ollut mun työkaveri, onneksi. 

Vierailija
147/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaari sanoi, että rÿssän tappaminen oli kuin olisi peuran ampunut. 

Vierailija
148/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sotaveteraanin kanssa joten kyllä. Hän ei ole suomalainen.

Vierailija
149/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut Oulun vauvanpakastajan ennen kuin jäi kiinni. 

Vierailija
150/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen montakin, työni puolesta.

En toimi kriminaalihuollossa.

Vierailija
151/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni. Tönäisi itsepuolustustilanteessa hyökkääjää, joka kaatui, löi päänsä asfalttiin ja kuoli. Veli sai tuomion kuolemantuottamuksesta.

Vierailija
152/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästäjänä en osaa samaistua siihen että missään tilanteessa, koskaan ihmisen ampuminen olisi verrattavissa riistaan. Enkä ole koskaan kuullut veteraanien myöskään puhuneen asiasta noin vaikka paljon olen heodän kanssaan tekemisissä ollut. Kyllä jokainen tähän mennessä on sanonut että kamalaahan se oli, mutta tilanne vaati sen että tapa tai tule tapatuksi, eikä sinne kukaan normaali ihminen halunnut tappamaan lähteä, mutta kieltäytymisestä olisi teloitettu. Vain hullut ja mielipuolet heidän mukaansa suhtautui tappamiseen välinpitämöttömästi, kärsivät elin ikäisistä traumousta, ja näitä hulluja vieroksui, inhosi, halveksi ja vältteli omatkin. Todella sairas on vaarisi ollut, näitä joita omatkin halveksi eikä joukkoihinsa halunneet, saati päästää selkänsä taa. 

Vierailija
153/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tämän kuuluisan psykiatrin ennen kuin hänestä tuli psykiatri.

Vierailija
154/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinnulan kolmoismurhaajan

Yhden kännitappajan, joka on nyt itsekin kuollut

Vierailija
155/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesurimurhaaja-Terhi tuli somessa vastaan viikko pari sitten. Meni kylmät väreet selkää pitkin kun tajusin kuka se siinä kekkaloi ja jutustelee kuin Niiskuneiti ikään.

Olen asunut hänen naapurustossaan sen jälkeen kun vapautui paloittelusurmatuomion istuttuaan, ennen siis sitä Vaajakosken vesurisurmaa. Tuijotti lenkillä vastaan tullessa eteensä samaan tapaan kuin lehtikuvissa. Kylmä, sieluton katse nuorella naisella. Oli outoa katsoa häntä lirkuttelemassa nepsy-häshtägin alla livessään, ei todellakaan ole oikeasti sellainen.

Missä hän asuu nykyisin?

Vierailija
156/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet normaalin? Täyttääkö mielestäsi sellainen ihminen kriteerisi joka on laajoissa neuropsykologisissa tutkimuksissa terveeksi todettu (Ei nykyisiä tai menneitä mielenterveydellisiä sairauksia tai ongelmia, ei nepsy oireita, päihdeongelmia, älykkyys keskiarvoa, ei oppimisvaikeuksia, ei masennusta eikä minkäänlaista henkisen puolen diagnoosia.) Kouluttautunut ammattiin, on työssä käyvä, veronsa maksava, luottotiedot omaava, taloutensa, lapsensa ja työnsä hoitanut keski-ikäinen perhe äiti? Ai täyttää? Entäs kun se sama ihminen on tuomittu nuorena henkilönä kuolemantuottamuksesta, kun löi häntä ensin vuosia kiusannutta ja piinaamaa, henkistä väkivaltaa harrastanutta kundia sen verran lujaa sen viimeisen sanallisen rökitysksen päätteeksi että se kopsautti päänsä katuun ja kuoli? Yksi isku muutti kaiken, muttei tehnyt minusta silti yhtään tavallista kummempaa... Enkä koe olevani yhtään sen kummallisempi, sairaampi tai viallisempi ihminen kuin kukaan muukaan. Ei ollut itsepuolustusta, ei hän käynyt kiinni, soitti vain suutaan, sylki päälle, haukkui ja piinasi kuten lähes päivittäin sen 6 edellistäkin vuotta. Kadun toki että henki lähti, en kuitenkaan sitä tarkoittanut, mutta rehellisesti sanottuna en sure, olen vain surullinen kuin häntä kaipaamaan jääi kuitenkin omaisia, eihän se heidän vikansa ollut että tämä teki kaikkensa juostakseen vielä joku päivä jonkun nyrkkiin kohtalokkain seurauksin. Todellisuudessa minulle on ihan sama mitä ajattelet, ei mua kiinnosta. Mutta jos sä et tunne ihmisiä jotka ovat henkirikokseen syyllistyneet niin et sä myöskään ole millään tavalla validi kertomaan millaisia he ovat. 

Vierailija
157/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut Oulun vauvanpakastajan ennen kuin jäi kiinni. 

samoin. Hän oli töissä, minä asiakkaana

Vierailija
158/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, tämän kuuluisan psykiatrin ennen kuin hänestä tuli psykiatri.

Kerro lisää!

Vierailija
159/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman aborttitehtailijan kyllä. 

Miksi alanuolet?

Varmaan siksi ettei abortilla ja murhalla ole mitään tekemistä keskenään. Vain sellaisen ihmisen voi tappaa joka voidaan ensinäkin luokitellaan ihmiseksi, toisekseen elinkelpoiseksi kohsun ylkopuolella. Alle 21 viikkoinen sikiö ei tälläinen ole sillä se ei selviäisi ilman isäntäänsä hengissä. Alle 21 viikkoinen sikiö on verrattavissa mihin tahansa isäntää tarvitsevaan loiseen, ei elinkelpoiseen ihmis yksilöön. Nuorin hengissä selvinnyt sikiö koskaan on ollut 24 viikkoinen, suomessa abortti sallitaan viikkoon 21 asti poikkeusluvalla. Joten olisiko siksi nuo alapeukut kun kyseessä ei ole murha, ei edes tappi kun tekee Suomen lakien mukaisen abortin. 

Vierailija
160/166 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaen mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi