Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita

Vierailija
12.04.2017 |

Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.

Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.

Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!

T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD

Kommentit (515)

Vierailija
381/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää kun nainen menee treffeille samalla mentaliteetilla kun nämä miehet. "no en varmasti käy suihkussa tai meikkaa, etteivät kuvittele että häntä varten.. Laitan nämä lököhousut ettei vaan peppu korostu vaikka treenattu onkin. Minä en mihinkään hienoon paikkaan ainakaan sitten halua! Se on abc ja halvin kahvi, ja molemmat maksaa omat se on selvä! Aha mies toi minulle ruusun.. No minä en ainakaa tuolle mitään anna ja mitä se kuvittelee muutenkin?! Olevansa jotenkin ihmeellinen? Minä en häntä viihdytä!" kuulostaako jotenkin utopistiselta?

Vierailija
382/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mistä tulee tämä typerä oletus että trendikkäät vaatteet = kalliita. Halpoja trendikkäitä vaatteita saa h&m, zara, zalando tai vaikka hittonen K-citymarket!!

2. Miehet puhuu että Aasiasta saa enää hyviö vaimoja = kotitalouskoneita, koska Aasiassa on sukupuoliroolit edelleen päin prinkkalaa ja naiset kasvatettu palvelemaan miehiä eikä paremmasta tietoa.

3.Mistä tulee oletus ettei suomalainen tykkää romanttisista eleistä? Ehkä jos jotain rekkalesboa lähestytte niin joo, mutta ei minun ystäväpiiristäni kukaan vaivaantuisi kukkakimpusta vaikka toisilla treffeillä.

4. Miksi ymmärsitte asian nyt niin että romanttisista eleistä on tehtävä spektaakkelimaisia ja kopioida elokuvien kohtauksia? Ei. Asioita voi tehdä paljon pienemmässäkin mittakaavassa, mutta joku tosin sanoi että halaaminen pitkäänkin on kuulemma liian siirappista. okei. :Dd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioivat omaa panostamistaan treffeille mennessään. Eräskin nainen jonka treffasin oli ihan arkivaatteissa, arkimeikissä ja -kampauksessa. Itse olin laittanut siistit vapaa-ajan vaatteet (kauluspaita, neule, nahkaiset kävelykengät jne.), käynyt suihkussa, ajanut parran ja laittanut after shavea. Tuli vähän surkea fiilis, joten ei ne aina ole ne miehet jotka tekee virhearvioita. Nainen oli muuten ihan reipas ja kiva tapaus, mutta ei ehkä ihan minun tyyppiäni...noinhan te naiset aina sanotte. ;)

Vierailija
384/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle miks se on niin että aasialainen nainen kun jää kotiin ja tekee kotityöt - > hyvä juttu, täydellinen vaimo ja maksatte kaiken mielellään. Kun taas suomalainen nainen kotiäitinä= Lompakkoloinen XDddd

Tämä on jo tosi OT, mutta minun suomalainen ex-vaimoni oli kotiäiti ja en ole kenenkään nähnyt tekevän niin vähän kotitöitä. Hyvä ettei hukuttu tavarakasoihin ja pa*kaan. ---> lompakkoloinen

Vierailija
385/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioivat omaa panostamistaan treffeille mennessään. Eräskin nainen jonka treffasin oli ihan arkivaatteissa, arkimeikissä ja -kampauksessa. Itse olin laittanut siistit vapaa-ajan vaatteet (kauluspaita, neule, nahkaiset kävelykengät jne.), käynyt suihkussa, ajanut parran ja laittanut after shavea. Tuli vähän surkea fiilis, joten ei ne aina ole ne miehet jotka tekee virhearvioita. Nainen oli muuten ihan reipas ja kiva tapaus, mutta ei ehkä ihan minun tyyppiäni...noinhan te naiset aina sanotte. ;)

No ettekö te olleet ihan saman verran panostaneet? Hänellä siistit arki vaatteet, meikki jne ja sinulla parta ajettu ja siisti vapaa-ajan vaatteet? En nyt ymmärrä.

Vierailija
386/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mistä tulee tämä typerä oletus että trendikkäät vaatteet = kalliita. Halpoja trendikkäitä vaatteita saa h&m, zara, zalando tai vaikka hittonen K-citymarket!!

2. Miehet puhuu että Aasiasta saa enää hyviö vaimoja = kotitalouskoneita, koska Aasiassa on sukupuoliroolit edelleen päin prinkkalaa ja naiset kasvatettu palvelemaan miehiä eikä paremmasta tietoa.

3.Mistä tulee oletus ettei suomalainen tykkää romanttisista eleistä? Ehkä jos jotain rekkalesboa lähestytte niin joo, mutta ei minun ystäväpiiristäni kukaan vaivaantuisi kukkakimpusta vaikka toisilla treffeillä.

4. Miksi ymmärsitte asian nyt niin että romanttisista eleistä on tehtävä spektaakkelimaisia ja kopioida elokuvien kohtauksia? Ei. Asioita voi tehdä paljon pienemmässäkin mittakaavassa, mutta joku tosin sanoi että halaaminen pitkäänkin on kuulemma liian siirappista. okei. :Dd

Mietitäänpä hetki, mitä jos oliskin niin että kyseiset naiset ovat tyytyväisiä ja onnellisiä tällaiseen järjestelyyn? Eihän sukupuoliroolit ole päin prinkkalaa niitten mielestä. Kannattaa pitää mielessä että myös suomesta löytyy naisia jotka tavoittelee perinteisiä sukupuolirooleja. Miksi sun on hankalaa ymmärtää että kaikki maailman naiset eivät ajattele samalla tavalla kun sinä? 

Yritä päästä pois siitä ajattelutavasta että kaikki naiset ovat automaattisesti sorrettuja, ja kaikki miehet ovat automaattisesti sortajia.

Vierailija
387/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi miehen pitäisi maksaa vuonna 2017 kun naisissa ja miehissä ei pitäisi olla mitään eroja?"

Eikö se tullut jo ilmi: on kohteliasta ja hyvän tavan mukaista. Vaikka ollaan millä vuosisadalla.

Antaa mukavan ja huomaavaisen kuvan miehestä, ei sen kahvikupin maksamisen tarvitse merkata sitä, että joutuu kustantamaan naisen elämisen jatkossa. Mutta voi kuvata sitä, että mies pelkää hysteerisesti joka sentti mitä joutuu "menettämään" jos maksaa sen naisen kahvikupillisen. Eli että nainen ei ole edes sen kahvikupin arvoinen.

Eiköhän se rahankäyttö yms. selviä sitten jatkossa ja keskustellaan ihan eri asiayhteydessä: typerää jos tämä alkutreffien kahvin maksaminen on oletuksena muulle rahankäytölle. Huom! Ememhän tässä vaiheessa tiedä muustakaan tässä ihmisessä, joten vaikka nainen maksaisi kuinka itse, taustalla voi olla paljon"kamalampia" paheita. Järjenkäyttö on sallittu treffeilläkin!

Kuvastaa siis miehen typerää ajatusmaailmaa muutoinkin, siis ei kiitos minun mieheni!

Ja koska joku täällä sanoikin: kyse on vaan kahvikupista, ei mistään timanttikorusta.

Koska se voi myös kuvata naiselle sen miehen käytöstä myös siinä parisuhteessa: mies laskee joka sentin ja pennin, ja on itsekäs ja pihi luonne, ei siinä ole kyse mistään tasa-arvosta  vaan miehen perusluonteesta.

Minä olen aina huolehtinut oman osuuteni parisuhteessa, siitä huolimatta, että mies JOSKUS tarjoaa ruuat tai kahvit, minun mieheni ITSE haluaa niin tehdä.

Voin kyllä myös itse tarjota vastavuoroisesti.

Parisuhde perustuu ihan muuhun kuin sairaalloiseen rahan vahtimiseen: jos parisuhde OK niin rahankäyttökin on OK:!

Vierailija
388/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ettekö te olleet ihan saman verran panostaneet? Hänellä siistit arki vaatteet, meikki jne ja sinulla parta ajettu ja siisti vapaa-ajan vaatteet? En nyt ymmärrä.

Viestisi tosiaan paljastaa naisten sokeuden omille puutteilleen. Joo, jos nainen olisi ollut lähdössä kävelylenkille puistoon tuulipuvussa, niin sitten hänen panostuksensa olisi ollut ok.

Vierailija
389/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestisi tosiaan paljastaa naisten sokeuden omille puutteilleen. Joo, jos nainen olisi ollut lähdössä kävelylenkille puistoon tuulipuvussa, niin sitten hänen panostuksensa olisi ollut ok.

Ai hän oli tuulipuvussa, minusta arkivaatteet ovat esim farkut ja neule. Tuulipuku on urheiluvaate.

Vierailija
390/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena, missä kahviloissa saa 1.50 eurolla kahvikupin? Anyone?

Jyväskylän yliopistonkin kahvilassa ei ole kuin 90 c. -10 c opiskelijakortilla.

Ja toi oli se huoltsikkahinta. Kahvilassa onkin kalliimpi.

Tämä on siis käsitys sinun mielestäsi romanttisista treffeistä joita ap peräänkuuluttaa?

Vai selittelyä loisimiselle?

Vierailija
391/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai hän oli tuulipuvussa, minusta arkivaatteet ovat esim farkut ja neule. Tuulipuku on urheiluvaate.

Ainakin takki oli tuulipuvun takki. Ja jos sinun mielestäsi kulahtaneet farkut ja henkkamaukan halpaneule on naiselle sopiva treffiasu niin huhhuh! Samaan aikaan miehellä pitäisi olla pikkutakkia, italialaisia kenkiä ym. Niin ja maksaa tarjoilut ja käyttäytyä perinteisten sukupuoliroolien mukaan herrasmiesmäisesti. Tässä yhteiskunnassa on kyllä jotain todella pielessä.

Vierailija
392/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin mun miehen kun olin koirani kanssa lenkillä :)

Vierailija
393/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin takki oli tuulipuvun takki. Ja jos sinun mielestäsi kulahtaneet farkut ja henkkamaukan halpaneule on naiselle sopiva treffiasu niin huhhuh! Samaan aikaan miehellä pitäisi olla pikkutakkia, italialaisia kenkiä ym. Niin ja maksaa tarjoilut ja käyttäytyä perinteisten sukupuoliroolien mukaan herrasmiesmäisesti. Tässä yhteiskunnassa on kyllä jotain todella pielessä.

Enpä taida vastata enää muuta kun vääristelet sanomisiani :)

Vierailija
394/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi miehen pitäisi maksaa vuonna 2017 kun naisissa ja miehissä ei pitäisi olla mitään eroja?"

Eikö se tullut jo ilmi: on kohteliasta ja hyvän tavan mukaista. Vaikka ollaan millä vuosisadalla.

Antaa mukavan ja huomaavaisen kuvan miehestä, ei sen kahvikupin maksamisen tarvitse merkata sitä, että joutuu kustantamaan naisen elämisen jatkossa. Mutta voi kuvata sitä, että mies pelkää hysteerisesti joka sentti mitä joutuu "menettämään" jos maksaa sen naisen kahvikupillisen. Eli että nainen ei ole edes sen kahvikupin arvoinen.

Eiköhän se rahankäyttö yms. selviä sitten jatkossa ja keskustellaan ihan eri asiayhteydessä: typerää jos tämä alkutreffien kahvin maksaminen on oletuksena muulle rahankäytölle. Huom! Ememhän tässä vaiheessa tiedä muustakaan tässä ihmisessä, joten vaikka nainen maksaisi kuinka itse, taustalla voi olla paljon"kamalampia" paheita. Järjenkäyttö on sallittu treffeilläkin!

Kuvastaa siis miehen typerää ajatusmaailmaa muutoinkin, siis ei kiitos minun mieheni!

Ja koska joku täällä sanoikin: kyse on vaan kahvikupista, ei mistään timanttikorusta.

Koska se voi myös kuvata naiselle sen miehen käytöstä myös siinä parisuhteessa: mies laskee joka sentin ja pennin, ja on itsekäs ja pihi luonne, ei siinä ole kyse mistään tasa-arvosta  vaan miehen perusluonteesta.

Minä olen aina huolehtinut oman osuuteni parisuhteessa, siitä huolimatta, että mies JOSKUS tarjoaa ruuat tai kahvit, minun mieheni ITSE haluaa niin tehdä.

Parisuhde perustuu ihan muuhun kuin sairaalloiseen rahan vahtimiseen: jos parisuhde OK niin rahankäyttökin on OK:!

Ei vaan mistä tulee se oletus että se on juuri se mies joka maksaa ensitreffeillä? Ettei vain olisi juuri siitä sukupuolirooleista :D

Vierailija
395/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2842030/naiset-jotka-ette-saa-miesta-tas…

Tein tällaisen puolestaan.

Ei ole todellista, moderaattorinainen poisti sen jo, vaikka ei ollut edes mikään provo vaan ihan samanlaisia asiallisia pointteja millä nainen voisi näyttää paremmalta miehen silmissä :D :D :D

Kyllä huomaa että on naisten sivusto tämä kun miehiä saa arvostella ja kertoa mitä miesten pitää muuttaa itsessään, mutta naisia ei saa kehottaa tekemään samaa.........

Onneksi ehdin copy pastettamaan tekstin ennenkuin keskusteluketju poistettiin joten moderaattorinaisen harmiksi tasa-arvo toteutuu ja tässä tulee siis vihjeet mitä sinkkunaisten kannattaa puolestaan ottaa huomioon jos haluavat miehen saada:

1. Jos omaat ajattelutavan että "ei ole mies eikä mikään jos ei osaa sitä ja tätä" niin unohda sellainen, sillä kukaan mies ei tykkää kun nainen asettaa miehelle velvoitteita vaan sen vuoksi että hänellä on penis jalkojen välissä. Eivät edes ne jotka hallitsevat ne miehiset hommat. Sitä voi verrata tilanteeseen jossa mies toteaa vaikkapa että "ei ole nainen eikä mikään jos hänellä ei ole isot tissit".

2. En voi kieltää teitä hankkimasta koiraa, jos niistä kovasti pidätte, mutta teidän on silloin hyväksyttävä se, että koiran omistaminen vaikeuttaa miehen löytämistä ja vähentää runsaasti potentiaalisten kumppanien määrää. Moni on allerginen koirille, jotkut eivät siedä sitä että koirat räksyttävät ja saattavat jopa purra, ja jotkut eivät vaan pidä siitä miten paljon koira vie aikaa omistajalta, jonka hän voisi käyttää miesystävänsä huomioimiseen.

3. Yritä tehdä itse aloite, mutta jos se on syystä tai toisesta mahdotonta sinulle, niin ei ainakaan kannata kertoa ääneen että sinusta miehen kuuluu tehdä aloite. Saattaa karkottaa potentiaalisen miehen, kun hänestä alat kuulostamaan liian passiiviselta.

4. Jos teet profiilin deittisivustolle niin kannattaa laittaa vähän tekstiäkin siihen. Ei tarvitse koko elämän tapahtumia kerrata, mutta jos on pelkkiä kuvia niin vaikuttaa siltä että sinusta tärkeintä ja olennaisinta on että olet kaunis. Ja jos sinulla on tekstinä pelkästään joku sinun mielestäsi hauska sanonta, niin miehen mielestä se ei todennäköisesti kerro kuitenkaan juuri mitään sinusta........ei ainakaan tarpeeksi. On myöskin ihan turhaa laittaa kuvia itsestäsi bikineissä tai minihameessa. Ei tositarkoituksella seuraa hakeva mies arvosta sellaisen kuvien julkaisemista korkealle.......hän ehtii nähdä sinut vähissä vaatteissa myöhemminkin ja vähissä vaatteissa poseeraaminen deittisivustolla saattaa antaa sinusta kuvan lähinnä helppona/hutsahtavana naisena, ja sitä tuskin haluat.

Ja jos kuitenkin valitset sen koiran niin turha sitte valittaa yksinäisyyttä.

Mä tapasin mieheni kun olin koirani kanssa lenkillä :) So there ;)

Vierailija
396/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt hyvät ihmiset kuinka sitten treffeillä osotatte toiselle huomiota jos olette kiinnostuneita?

Vierailija
397/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt hyvät ihmiset kuinka sitten treffeillä osotatte toiselle huomiota jos olette kiinnostuneita?

Olen odottanut vastausta jo monta päivää :D

Vierailija
398/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kai ole yhtään miestä joka olisi ikinä kiinnostunut naisesta yksilönä vaan pitää niitä massana jolla on reikä.

Vierailija
399/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kai ole yhtään miestä joka olisi ikinä kiinnostunut naisesta yksilönä vaan pitää niitä massana jolla on reikä.

Miehet on siitä hassuja että he sanovat "jos en kelpaa omana itsenäni.." ihan kuin se omana itsenään oleminen sulkisi pois käytöstavat ja sen että osoittaa toiselle että on kiinnostunut ja huomioi häntä, käy suihkussa ennen treffejä jne.

Vierailija
400/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse tarjoa treffeillä ensin jos kerran on kyse vain kohteliaisuudesta ja hyvistä tavoista eikä pinttyneistä sukupuolirooleista? 

Minun on kyllä vaikea päättää kumpi on sairaalloisempi, mies joka ei treffeillä tarjoa kahvikuppia vai nainen joka sisuuntuu siitä että hänelle ei sitä kahvikuppia treffeillä tarjota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi