Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita

Vierailija
12.04.2017 |

Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.

Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.

Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!

T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD

Kommentit (515)

Vierailija
401/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon sitten kuinka sukupuoliroolista, mutta: jos haluaa, että tulee ne toisetkin treffit, niin hän maksaa sen kahvikupin, tai siis mitä nyt naiselle haluaakin tarjota!

Varsinkin jos on itse se treffeille kutsuja, kuten minä oletan.

Minulla nimittäin EI ole tapana kutsua miehiä treffeille, olen sen ajattelutavan ihmisiä.

Täällähän haluttiin kait antaa neuvoja niille miehille jotka eivät saa naisia: mun neuvo nyt olisi sitten vaikka näin yksinkertainen ele!

Jos haluat ne toisetkin treffit, niin ole huomaavainen naiselle!

Jos et KOSKAAN halua YKSILLEKÄÄN treffeille, niin käyttäydy kuin useimmt täällä kirjoittelevat miehet. Tehoaa varmasti!

Moukkamaisempaa käytöstä mieheltä ei ole, että kutsuu treffeille ja pistää naisen maksamaan, siis ne ensimmäiset. (ja luultavasti viimeisetkin).

Vierailija
402/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkona oli "miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita".

Keskustelun aihe ei ole sukupuoliroolit vaan ylläoleva!

Naurattaa, että miehet, jotka ensitreffeillä miettivät saavatko naiselta pimppaa nostavat nyt haloon kahvikupillisesta! D D D

Tasa-arvoista tosiaan! D D D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mistä tulee tämä typerä oletus että trendikkäät vaatteet = kalliita. Halpoja trendikkäitä vaatteita saa h&m, zara, zalando tai vaikka hittonen K-citymarket!!

2. Miehet puhuu että Aasiasta saa enää hyviö vaimoja = kotitalouskoneita, koska Aasiassa on sukupuoliroolit edelleen päin prinkkalaa ja naiset kasvatettu palvelemaan miehiä eikä paremmasta tietoa.

3.Mistä tulee oletus ettei suomalainen tykkää romanttisista eleistä? Ehkä jos jotain rekkalesboa lähestytte niin joo, mutta ei minun ystäväpiiristäni kukaan vaivaantuisi kukkakimpusta vaikka toisilla treffeillä.

4. Miksi ymmärsitte asian nyt niin että romanttisista eleistä on tehtävä spektaakkelimaisia ja kopioida elokuvien kohtauksia? Ei. Asioita voi tehdä paljon pienemmässäkin mittakaavassa, mutta joku tosin sanoi että halaaminen pitkäänkin on kuulemma liian siirappista. okei. :Dd

Ehkä minä sitten olen elänyt tietämättäni rekkalesbojen ympäröimänä :D

Olen naimisissa, joten treffeillä en ole aikoihin käynyt, mutta tuota ihmeellistä suhtautumista kohteliaisuuksiin näkee joka paikassa. Viimeksi viikonloppuna baarissa vaimon kaveri jähmettyi sellainen "mitä sä nyt"-ilme naamallaan, kun pois lähtiessä tarjosin hänelle takkia päälle. Sama jos ravintolassa/kahvilassa viereen istuvalle naiselle yrittää tuolia auttaa, niin hyvä etteivät sano "älä vie mun, se oli mun paikka". Vaimolle jos joskus kukkia vie, niin ei edes kiitosta sano kun alkaa ihmettelemään mitä minä nyt haluan. Ulkonäöstä kohteliaisuuksien en viitsi enää antaa, kun johtivat liian väittelyyn siitä onko hän kaunis vai läski, onko minulla taka-ajatuksia vai olenko aidosti jotain mieltä.

En väitä, että aina käyttäytyisin herrasmiehen lailla, mutta ei se harvinaistakaan ole. Siitä vaan aiheutuu monesti sellaisia vaivaantuneita hetkiä, kun siihen ei osata reagoida. Päästään kaikki helpommalla, kun jurotan kuten muutkin.

Vierailija
404/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt hyvät ihmiset kuinka sitten treffeillä osotatte toiselle huomiota jos olette kiinnostuneita?

Olen odottanut vastausta jo monta päivää :D

Ei taideta saada vastausta kun sitä ei ole olemassa. En tosin tiedä mitä nämä miehet tässä keskustelussa tekee kun ei heitä koskenut.

Vierailija
405/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan mitään ällöromanttista, se pilaa kaiken samantien. Tai sitten oon vaan itse erikoinen :D Tykkään kyllä siitä, kun mies näyttää että tykkää ja arvostaa ja kunnioittaa jne jne, mutta sanotaanko että jos treffikumppani heti ensitreffeillä antaisi kukkia ja veisi katsomaan tähtiä niin itselleni se olisi täysi turn off :D ja myös viestittelyt jotka sisältää sydämiä tai jotain muuta ällösöpöä. Hyi! 

Vierailija
406/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena, missä kahviloissa saa 1.50 eurolla kahvikupin? Anyone?

Jyväskylän yliopistonkin kahvilassa ei ole kuin 90 c. -10 c opiskelijakortilla.

Ja toi oli se huoltsikkahinta. Kahvilassa onkin kalliimpi.

Tämä on siis käsitys sinun mielestäsi romanttisista treffeistä joita ap peräänkuuluttaa?

Vai selittelyä loisimiselle?

No voi ääliö. Osaatko lukea? Se on vastaus kysymykseen (klikkaa tuota kohtaa 1), että mistä saa kahvin 1.5 eurolla . :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vierailija
407/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi miehen pitäisi maksaa vuonna 2017 kun naisissa ja miehissä ei pitäisi olla mitään eroja?"

Eikö se tullut jo ilmi: on kohteliasta ja hyvän tavan mukaista. Vaikka ollaan millä vuosisadalla.

Antaa mukavan ja huomaavaisen kuvan miehestä, ei sen kahvikupin maksamisen tarvitse merkata sitä, että joutuu kustantamaan naisen elämisen jatkossa. Mutta voi kuvata sitä, että mies pelkää hysteerisesti joka sentti mitä joutuu "menettämään" jos maksaa sen naisen kahvikupillisen. Eli että nainen ei ole edes sen kahvikupin arvoinen.

Eiköhän se rahankäyttö yms. selviä sitten jatkossa ja keskustellaan ihan eri asiayhteydessä: typerää jos tämä alkutreffien kahvin maksaminen on oletuksena muulle rahankäytölle. Huom! Ememhän tässä vaiheessa tiedä muustakaan tässä ihmisessä, joten vaikka nainen maksaisi kuinka itse, taustalla voi olla paljon"kamalampia" paheita. Järjenkäyttö on sallittu treffeilläkin!

Kuvastaa siis miehen typerää ajatusmaailmaa muutoinkin, siis ei kiitos minun mieheni!

Ja koska joku täällä sanoikin: kyse on vaan kahvikupista, ei mistään timanttikorusta.

Koska se voi myös kuvata naiselle sen miehen käytöstä myös siinä parisuhteessa: mies laskee joka sentin ja pennin, ja on itsekäs ja pihi luonne, ei siinä ole kyse mistään tasa-arvosta  vaan miehen perusluonteesta.

Minä olen aina huolehtinut oman osuuteni parisuhteessa, siitä huolimatta, että mies JOSKUS tarjoaa ruuat tai kahvit, minun mieheni ITSE haluaa niin tehdä.

Voin kyllä myös itse tarjota vastavuoroisesti.

Parisuhde perustuu ihan muuhun kuin sairaalloiseen rahan vahtimiseen: jos parisuhde OK niin rahankäyttökin on OK:!

Ei vaan mistä tulee se oletus että se on juuri se mies joka maksaa ensitreffeillä? Ettei vain olisi juuri siitä sukupuolirooleista :D

Oletuksena on ollu koko ajan, että treffeille kutsuja, joka tässä tapauksessa oli mies, myös tarjoaisi sen kahvin.

Koko ajan on korostettu, ja sanotaa taas, että myös naiset pyytää treffeille ja iskee miehiä. Vie treffeille. Ja tarjoaa kahvit.

Vierailija
408/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi miehen pitäisi maksaa vuonna 2017 kun naisissa ja miehissä ei pitäisi olla mitään eroja?"

Eikö se tullut jo ilmi: on kohteliasta ja hyvän tavan mukaista. Vaikka ollaan millä vuosisadalla.

Antaa mukavan ja huomaavaisen kuvan miehestä, ei sen kahvikupin maksamisen tarvitse merkata sitä, että joutuu kustantamaan naisen elämisen jatkossa. Mutta voi kuvata sitä, että mies pelkää hysteerisesti joka sentti mitä joutuu "menettämään" jos maksaa sen naisen kahvikupillisen. Eli että nainen ei ole edes sen kahvikupin arvoinen.

Eiköhän se rahankäyttö yms. selviä sitten jatkossa ja keskustellaan ihan eri asiayhteydessä: typerää jos tämä alkutreffien kahvin maksaminen on oletuksena muulle rahankäytölle. Huom! Ememhän tässä vaiheessa tiedä muustakaan tässä ihmisessä, joten vaikka nainen maksaisi kuinka itse, taustalla voi olla paljon"kamalampia" paheita. Järjenkäyttö on sallittu treffeilläkin!

Kuvastaa siis miehen typerää ajatusmaailmaa muutoinkin, siis ei kiitos minun mieheni!

Ja koska joku täällä sanoikin: kyse on vaan kahvikupista, ei mistään timanttikorusta.

Koska se voi myös kuvata naiselle sen miehen käytöstä myös siinä parisuhteessa: mies laskee joka sentin ja pennin, ja on itsekäs ja pihi luonne, ei siinä ole kyse mistään tasa-arvosta  vaan miehen perusluonteesta.

Minä olen aina huolehtinut oman osuuteni parisuhteessa, siitä huolimatta, että mies JOSKUS tarjoaa ruuat tai kahvit, minun mieheni ITSE haluaa niin tehdä.

Parisuhde perustuu ihan muuhun kuin sairaalloiseen rahan vahtimiseen: jos parisuhde OK niin rahankäyttökin on OK:!

Se mitä nainen ensitreffeillä maksaa ei mielestäsi kerro mitään naisen suhteesta rahaan tai hänestä muutenkaan. Mutta jostain syystä miehen kohdalla miehestä tämä kertoo kaiken. Hänen kohdallaan siitä voi päätellä suhteen rahaan ja tasa-arvoon ja ilmeisesti luonteenkin.

Eikö tässä kenenkään muun mielestä ole mitään ristiriitaa? Miksi ihmisiin suhtaudun niin eri lailla sukupuolen perusteella?

Ja älkää perustelko niillä vanhoilla hyvillä tavoilla. Suhtautuminen niihin on nykyään hyvin kirjavaa. On esimerkiksi naisia, jotka pitävät miehen tarjoamista loukkauksena naisia kohtaan. Ja toisaalta osaa niistä ei edes yritetä noudattaa. Vai mitä sanotte siitä, että naisen hyvään pukeutumiseen ei kuulu housut vaan hame? Jostain syystä tästäkin vanhasta hyvästä tavasta pidetään hyvin huonosti kiinni. Pitäisikö miestenkin tuomita housuja käyttävät naiset junteiksi tai lesboiksi heti ensitreffeillä?

Vierailija
409/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä nainen ensitreffeillä maksaa ei mielestäsi kerro mitään naisen suhteesta rahaan tai hänestä muutenkaan. Mutta jostain syystä miehen kohdalla miehestä tämä kertoo kaiken. Hänen kohdallaan siitä voi päätellä suhteen rahaan ja tasa-arvoon ja ilmeisesti luonteenkin.

Eikö tässä kenenkään muun mielestä ole mitään ristiriitaa? Miksi ihmisiin suhtaudun niin eri lailla sukupuolen perusteella?

Ja älkää perustelko niillä vanhoilla hyvillä tavoilla. Suhtautuminen niihin on nykyään hyvin kirjavaa. On esimerkiksi naisia, jotka pitävät miehen tarjoamista loukkauksena naisia kohtaan. Ja toisaalta osaa niistä ei edes yritetä noudattaa. Vai mitä sanotte siitä, että naisen hyvään pukeutumiseen ei kuulu housut vaan hame? Jostain syystä tästäkin vanhasta hyvästä tavasta pidetään hyvin huonosti kiinni. Pitäisikö miestenkin tuomita housuja käyttävät naiset junteiksi tai lesboiksi heti ensitreffeillä?

Onhan siinä tavallaan ristiriita, mutta mielestäni nainen ja mies eivät ole sama asia vaikka tasa-arvoisia ovatkin. On tiettyjä juttuja mitä oletan että mies tekee ja tiettyjä mitä oletan että nainen. Toki kenenkään ei näin tarvitse toimia ja se on ihan ok, mutta jos tapailen jotakuta niin odotan hänen jakavan arvomaailmani. En esimerkiksi voisi ikinä seurustella miehen kanssa joka vaatii, että minä vaihtaisin autosta renkaat tai kantaisin sen painavamman kauppakassin. Ja sitten taas yleensä minä kokkaan meillä ja hoidan suurimmat siivoukset.

Vierailija
410/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon sitten kuinka sukupuoliroolista, mutta: jos haluaa, että tulee ne toisetkin treffit, niin hän maksaa sen kahvikupin, tai siis mitä nyt naiselle haluaakin tarjota!

Minulla nimittäin EI ole tapana kutsua miehiä treffeille, olen sen ajattelutavan ihmisiä.

Täällähän haluttiin kait antaa neuvoja niille miehille jotka eivät saa naisia: mun neuvo nyt olisi sitten vaikka näin yksinkertainen ele!

Jos et KOSKAAN halua YKSILLEKÄÄN treffeille, niin käyttäydy kuin useimmt täällä kirjoittelevat miehet. Tehoaa varmasti!

Moukkamaisempaa käytöstä mieheltä ei ole, että kutsuu treffeille ja pistää naisen maksamaan, siis ne ensimmäiset. (ja luultavasti viimeisetkin).

Minä taas oletin, että treffeille kutsuja voi olla kumpi tahansa. Minä kun ajattelen, että aloitteen tekee se, joka haluaa/ehtii.

Siksi minulle särähtää korvaan, jos miehen oletetaan aina maksavan ensitreffeillä ja sitä perustellaan hyvillä tavoilla. Kuitenkin monet ovat sitä mieltä, että kutsuja maksaa. Mutta naistahan se ei tietenkään koske.

Ja toisaalta ihmetellään mitä väliä parin euron kahvikupilla on? Kunhan vaan nainen ei joudu sitä maksamaan.

Vierailija
411/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas oletin, että treffeille kutsuja voi olla kumpi tahansa. Minä kun ajattelen, että aloitteen tekee se, joka haluaa/ehtii.

Siksi minulle särähtää korvaan, jos miehen oletetaan aina maksavan ensitreffeillä ja sitä perustellaan hyvillä tavoilla. Kuitenkin monet ovat sitä mieltä, että kutsuja maksaa. Mutta naistahan se ei tietenkään koske.

Ja toisaalta ihmetellään mitä väliä parin euron kahvikupilla on? Kunhan vaan nainen ei joudu sitä maksamaan.

Näetkö mitään ristiriitaa väitteissäsi? Tämän palstan mielipiteistä tekemässäsi päätelmässä?

.....

Minä taas oletin, että treffeille kutsuja voi olla kumpi tahansa. Minä kun ajattelen, että aloitteen tekee se, joka haluaa/ehtii. (Kuitenkin) monet ovat sitä mieltä, että kutsuja maksaa.

.....

Siksi minulle särähtää korvaan, jos miehen oletetaan aina maksavan ensitreffeillä ja sitä perustellaan hyvillä tavoilla. Mutta naistahan se ei tietenkään koske. Ja toisaalta ihmetellään mitä väliä parin euron kahvikupilla on? Kunhan vaan nainen ei joudu sitä maksamaan.

Vierailija
412/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta poistettu 53 viestiä,todella hienoa.

Kuvastaa hyvin palstan laatua ja tasoa,kirjoitatte aivan väärin ja vääristä asioista.

Ei, vaan kertoo siitä, että täällä(kin) on kiusaajia. Luultavasti nämäkin viestit katoavat.

Vierailija
413/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen ensitreffeillä se mies niin olen sitten koko loppusuhteenkin :P ei voi saada rusinoita pullasta, naisellista kaunista naista joka käyttäytyy kuin mies silloin kun teille sopii, ehei.

Vierailija
414/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista neuvoista ole mitään hyötyä kun naisilla raja miehen pituudelle on 180cm ja olen reilusti alta 170 :(

Vierailija
415/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään sillä ulkonäköön panostuksella ei ole hirveästi vaikutusta naiseen jos et omaa klassisen komeita kasvoja. Nykypäivänä tää tarkoittaa niitä sankareita, joilla on kasvonpiirteet kuin veistoksella ja pässä liehuu ananastukka tai joku muu trenditukka mikä nyt onkaan in. Minäkin olen koko ikäni pukeutunut trendikkäästi, käynyt salilla ja pelannut jalkapalloa ja panostanut miesten kosmetiikkaan ja palveluihin, mutta ei tällä rumalla savolaisnaamalla helposti naista tule saamaan. Ei geeneilleen mahda mitään, mutta aika moni mies joutuisi käymään "veitsen alla" jos naiselta huomiota mielii saada. Melko turhaa alkaa vertaamaan amerikkalaismiehiin. Heillä on monesti geenien sekoittumisen ansiosta hyvät geenit etenkin ulkonäön suhteen. m27

Ei vaan juuri toisinpäin. Komeilla kasvoilla varustettu mies, jolla on kuitenkin rasvainen ylipitkä tukka ja huonot hampaat, partakin leikkaamatta. Päällä verskat ja haiseva hondalippis. VAI rumemmat kasvot, mutta siisti ja huoliteltu, hyväntuoksuinen ja hoidetut hampaat. Siistit farkut ja juuri hänen vartalolle sopiva kauluspaita. No, naiset yläpeukku jos eka ja alapeukku jos toka!

Ei vaan naiset valkkaavat sen hyvännäköisen miehen ja muokkaavat hänestä mieleisensä. Rumempi mies jätetään ilman, koska hänen korjaamisensa olisi työläämpää. Onhan se helpompaa ostaa komealle miehelle uudet vaatteet, salikortti ja hygieniavälineitä kuin koulia rumanaamaisesta miehestä komeaa.

Vierailija
416/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt hyvät ihmiset kuinka sitten treffeillä osotatte toiselle huomiota jos olette kiinnostuneita?

Olen odottanut vastausta jo monta päivää :D

Ei täällä kai ole yhtään miestä joka olisi ikinä kiinnostunut naisesta yksilönä vaan pitää niitä massana jolla on reikä.

Miehet on siitä hassuja että he sanovat "jos en kelpaa omana itsenäni.." ihan kuin se omana itsenään oleminen sulkisi pois käytöstavat ja sen että osoittaa toiselle että on kiinnostunut ja huomioi häntä, käy suihkussa ennen treffejä jne.

Ja naiset on siitä hassuja, että jos mies ei ole viimeisimmän muodin mukaan pukeutunut ja tuo kukkia samalla kun tulee hakemaan naisen ensitreffeille kunnon ravintolaan, jossa mies pitää keskustelua yllä ja tietenkin maksaa kaiken, niin miehellä ei ole mitään käytöstapoja. Silloin mies tulee treffeille hikisenä pieruverkkareissä huoltoaseman kahvilaan, jossa jokainen maksaa oman kahvinsa ja lopuksi mies vaatii pillua.

Näiden kahden välissä ei tunnu olevan mitään muita vaihtoehtoja. Se, että mies tulisi puhtaana oman tyylinsä mukaisissa siisteissä vaatteissa treffeille suoraan lähikahvilaan tai keilahalliin hakematta naista kotoa on tuntematon vaihtoehto. Ja se, että mies auttaa naiselta takin pois, auttaa hänet istumaan , katsoo häntä silmiin ja osallistuu keskusteluun aktiivisesti omia ajatuksia ja mielipiteitä esittäen, mutta myös toista kuunnellen ja kertoen väliin pari naisen kertomaan perustuvaa (ehkä myös ulkonäköön) kohteliaisuutta, on täysin junttimaista käytöstä, jos mieheltä jää se kahvi maksamatta.

Se, että nainen olisi se, joka ehdottaa treffejä, ehdottaisi mitä treffeillä tehdään/minne mennään tai keksisi jotain puheenaihetta on täysin ennen kuulumatonta, johon yksikään kunnon nainen ei alennu.

Vierailija
417/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Standardeja" ekoille treffeille (sukupuolesta riippumatta):

Puhtaat, siistit vaatteet, ei ne kotiverkkarit tai likaiset lenkkarit.

Suihkussa käynti, ainakin se aamuinen ja myös silloin hiusten pesu.

Ei jyrkkiä mielipiteitä ja epäluuloja toisesta (ylipäätään ihmisistä).

Positiivinen ja avoin mieli.

Kyseessä tutustuminen toiseen, ei mikään "panoreissu".

Ei liian henkilökohtaisia kysymyksiä eikä kertomuksia eksistä.

Juttelutaito ja myös toisen kuunteleminen.

Miehen kohteliasta ja hyvän tavan mukaista maksaa ne ekat kahvit tms.

Miksi miehen pitäisi maksaa vuonna 2017 kun naisissa ja miehissä ei pitäisi olla mitään eroja?

Ja tää on se ainoa asia mikä sua tässä kiinnostaa?

Vierailija
418/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kertokaa miten teette vaikutuksen treffeillä tai haluatte että teihin tehdään? Sitä tämä keskustelu koskee eikä kahvin hintoja.

Vierailija
419/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka saatte melkein sydänkohtauksen siitä, että pitäisi tarjota kahvi toiselle ihmiselle hyvän tahdon eleenä: ei tarvitse. Se on ihan vapaaehtoista. Ei tarvitse mennä treffeillekään sellaisen naisen kanssa, joka haluaisi että hänelle tarjotaan kahvi. Ei tarvitse mennä treffeille lainkaan. Tämä kaikki on vapaaehtoista sosiaalista elämää, jossa kukin saa tehdä niinkuin itseltä tuntuu. Miehen ei tarvitse tarjota, naisen ei tarvitse antaa seksiä, ketään ei voi velvoittaa. Yksinkin on ihan ok.

Vierailija
420/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näetkö mitään ristiriitaa väitteissäsi? Tämän palstan mielipiteistä tekemässäsi päätelmässä?

.....

Minä taas oletin, että treffeille kutsuja voi olla kumpi tahansa. Minä kun ajattelen, että aloitteen tekee se, joka haluaa/ehtii. (Kuitenkin) monet ovat sitä mieltä, että kutsuja maksaa.

.....

Siksi minulle särähtää korvaan, jos miehen oletetaan aina maksavan ensitreffeillä ja sitä perustellaan hyvillä tavoilla. Mutta naistahan se ei tietenkään koske. Ja toisaalta ihmetellään mitä väliä parin euron kahvikupilla on? Kunhan vaan nainen ei joudu sitä maksamaan.

Niin minä olen sitä mieltä, että sekä nainen että mies voi tehdä aloitteen. Ja olen sitä mieltä, että on kutsujan on kohteliasta tarjota. Ja näitä mielipiteitä olen nähnyt tälläkin palstalla monen muunkin esittävän. Siksi minua ihmetyttää, kun monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että mies maksaa ensitreffeillä aina. Toki mielipiteitä saa jokaisella olla, mutta ihmettelen millä logiikalla maksaja on aina mies. Varsinkaan jos vielä todetaan, ettei parin euron kahvilla voi olla kenellekään mitään merkitystä. Jos sillä ei kerran ole merkitystä, niin miksei nainen voi sitä itse maksaa - edes silloin kun sattuu itse olemaan se treffeille kutsuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi