Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita
Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.
Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.
Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!
T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD
Kommentit (515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki miehille on olemassa yksi pirun simppeli vaihtoehto, maksulliset. Saanti on myös takuuvarmaa ja tulee vieläpä halvemmaksi. Teidän juttuja kun lukee ihan mielellään rupeaa käyttämään noita palveluja. Mutta varmasti Suomessakin noita klovneja tulee riittämään jotka hyppää vaikka kaivoon, kun nainen vilauttaa säärtä.
Mua niin huvittaa nää miehet, jotka tuohtuu ja uhoaa, kun ymmärtää naistenkin nykyään olevan tasa-arvoisia ja kykeneviä elämään ihan yksin. Silloin sitä naista ei saakaan tekemättä mitään - tai kuten nämä miehet ilmaisevat "olemalla omia itseään". Jokainen vaivannäkö on jotenkin kauhistuttavaa, ja pidetään itsestäänselvyytenä, että se vaiva kuuluu edelleen naisille. Lukemattomissa suhteissa nainen tekee leijonaosan kaikesta huomioinnista, kun mies on saanut olla edelleen kuin pieni lapsi. Onhan se nyt kamalaa kun suomalaisen heteromiehen asemaa uhataan näin radikaalisti.
Höpsistä, kun ilmaisee tarpeeksi usein ettei kaivata ja suorastaan vihaa miehiä, on miestenkin tehtävä elämässä muita ratkaisuja, turha jäädä odottamaan armopaloja ja naisten hyväksyntää. Myös miesten pitää ottaa vastuu omasta seksielämästä ja elämästä muulla tavoin, kenenkään ei tarvitse tyytyä nyky suominaiseen ilmankin pärjää eikä nyky suominaisessa ole oikein mitään tavoittelemisen arvoistakaan.
Ei ihme että olet noin katkeroitunut jos ole ajatellut että naisilla on vastuu sinun seksielämästäsi.
Ei vaan myös meidän miesten pitää ryhtyä riippumattomaksi teistä naisista, tulla itsenäisiksi niin että teillä ei ole mitään vaikutusvaltaa. Kilttien, tottelevaisten pikku työmuurahaisten aika lähenee loppua.
Onko sinulla ollut parisuhdetta? Käsityksesi on kummalinen.
Olen ollut suhteessa ja ei mulla naisia mitään vastaan ole noin muuten. Minusta Suomi on miesvihamielinen yhteiskunta ei täällä ole hauska olla ja elää eikä minusta Suomella ole oikein mitään annettavaa kovinkaan monille miehille.
Ehkä teillä naisilla on kivempaa en tiedä, monilla miehillä ei ole sen tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki miehille on olemassa yksi pirun simppeli vaihtoehto, maksulliset. Saanti on myös takuuvarmaa ja tulee vieläpä halvemmaksi. Teidän juttuja kun lukee ihan mielellään rupeaa käyttämään noita palveluja. Mutta varmasti Suomessakin noita klovneja tulee riittämään jotka hyppää vaikka kaivoon, kun nainen vilauttaa säärtä.
Mua niin huvittaa nää miehet, jotka tuohtuu ja uhoaa, kun ymmärtää naistenkin nykyään olevan tasa-arvoisia ja kykeneviä elämään ihan yksin. Silloin sitä naista ei saakaan tekemättä mitään - tai kuten nämä miehet ilmaisevat "olemalla omia itseään". Jokainen vaivannäkö on jotenkin kauhistuttavaa, ja pidetään itsestäänselvyytenä, että se vaiva kuuluu edelleen naisille. Lukemattomissa suhteissa nainen tekee leijonaosan kaikesta huomioinnista, kun mies on saanut olla edelleen kuin pieni lapsi. Onhan se nyt kamalaa kun suomalaisen heteromiehen asemaa uhataan näin radikaalisti.
Höpsistä, kun ilmaisee tarpeeksi usein ettei kaivata ja suorastaan vihaa miehiä, on miestenkin tehtävä elämässä muita ratkaisuja, turha jäädä odottamaan armopaloja ja naisten hyväksyntää. Myös miesten pitää ottaa vastuu omasta seksielämästä ja elämästä muulla tavoin, kenenkään ei tarvitse tyytyä nyky suominaiseen ilmankin pärjää eikä nyky suominaisessa ole oikein mitään tavoittelemisen arvoistakaan.
Ei ihme että olet noin katkeroitunut jos ole ajatellut että naisilla on vastuu sinun seksielämästäsi.
Ei vaan myös meidän miesten pitää ryhtyä riippumattomaksi teistä naisista, tulla itsenäisiksi niin että teillä ei ole mitään vaikutusvaltaa. Kilttien, tottelevaisten pikku työmuurahaisten aika lähenee loppua.
Olen ollut suhteessa ja ei mulla naisia mitään vastaan ole noin muuten. Minusta Suomi on miesvihamielinen yhteiskunta ei täällä ole hauska olla ja elää eikä minusta Suomella ole oikein mitään annettavaa kovinkaan monille miehille.
Miten tämä vihamielisyys näkyy? En naisena sitä näe ja minulla on kaksi poikaa, olisi hyvä osata valmistaa heitä kohtaamaan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annapa esimerkkejä mitkä liittyvät puhtaasti sukupuoleen eivätkä esim. hyviin tapoihin tai hygieniaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole ystävällinen ja muuta sitten pois täältä Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä vihamielisyys näkyy? En naisena sitä näe ja minulla on kaksi poikaa, olisi hyvä osata valmistaa heitä kohtaamaan se.
Se näkyy ihan kaikessa, mies on joku hirviö naisille ei miehiä pidetä edes ihmisinä.
Jotenkin kuulostaa kummalliselta. En ole ikinä kuullut tai nähnyt tuollaista ilmiötä. Saisiko jotain hieman konkreettisempaa että ymmärrän?
Suominainen on ihan yhtä juro ja juntti kuin suomimieskin noin keskimäärin.
Tuskin ne naisetkaan siellä ameriikassa on naama norsunvitulla niin ettei kukaan uskalla edes katsoa jos niitä siellä kerran piknikille viedään. Minkä en kyllä usko olevan kovin yleistä sielläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kyse siitä että kehityksen myötä ei naisten enää tarvitse alistua vaimoksi ja äideiksi vaan saavat itse valita elämänsä. Miehet jäivät kehityksestä jälkeen ja vasta nyt havahtuvat nyky-yhteiskuntaan jossa jokaisella on vapaus valita itse.
Vauva av -palstan naisvihaajan tunnistaa heti siitä, että hän käyttää jotakin näistä termeistä:
-siiderivalas
-naama norsunvitulla
-suominainen
-nykynainen
Suomalainen nainen ei kunnioita miestä ja ole kuuliainen tälle, kuten perinteisesti on ollut hyveellistä. Tämä historiattomuus harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ärsyttävät nämä naisten ylläpitämät kaksoisstandardit.
Joku jännämies maksaa kahdet treffit ja ollaan ihan sulaa vahaa. Sitten tullaan tänne itkemään kun totuus paljastuu ja mies loisii naisen lompakolla ja maksattaa kaikki kulut. Toisaalta taas jos vähän elämän (=lue naisten) kolhima taloudestaan tarkka mies tulee treffeille eikä suostu avokätisesti maksamaan kalliita ruokia niin tyrmätään pihinä eikä haluta enää tavata uudestaan. Ihmisestä ei yleensä pysty toteamaan rahankäyttöä ja talouden hallintaa muutaman tapaamisen perusteella.
Kivat mustavalkoiset värit sun maailmassa :)
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ei kunnioita miestä ja ole kuuliainen tälle, kuten perinteisesti on ollut hyveellistä. Tämä historiattomuus harmittaa.
Sinä et voi kuvitella, että sinä saisit kunnioitusta osaksesi vain koska olet mies. Tai vain koska olet vanha. Tai vain koska olet rikas. Jos haluat kunnioitusta muilta ihmisiltä, niin sinun pitää käyttäytyä toisia ihmisiä kohtaan niin, että he alkavat arvostaa sinua ihmisenä (persoonana) ja siksi alkavat kunnioittaa sinua. Kunnioitus ansaitaan. Sitä ei voi vaatia eikä pakottaa. Jos yrittää, saa vaan entistä enemmän halveksuntaa osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin vaihtokaupasta...missä ovat miehiä(än) kehuvat, hemmottelevat ja rakastavat naiset? Katsokaa peiliin. Jos oman miehen kehuminen, kotityöt ja paitojen silittäminen ei kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen, niin eivät siihen kuulu nuo teidänkään vaatimanne asiat. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.
Voi vi_du... sinusta siis kun puhutaan romantiikasta niin pitää tehdä kotityöt ja silittää sun paitasi???
Just tyypillinen Suomi-juntti.
Pidä tunkkisi.
Jos et halua perinteisiä sukupuolirooleja, miksi sitten itket niitten perään, kuten ap tekee?
Ai niin, rusinat pullasta.
Ymmärrätkö kotitöiden ja toisen huomioimisen treffeillä eron?
Molemmat liittyvät siihen sosiaaliseen konstruktioon, joita kutsutaan perinteisiksi sukupuolirooleiksi.
Itse olen tasa-arvon kannalla. Kotityöt hoidetaan yhdessä. Lapset hoidetaan yhdessä. Molempien ura on arvokas. Ja molemmat panostavat suhteeseen yhtä paljon.
Minun ei tarvitse olla perheen ainoa elättäjä, eikä vaimon sisäkkö tai äidinkorvike minulle.
Noihin perinteisiin sukupuolirooleihin, joihin liittyy se, että mies tekee kaikkensa naisen liehittelemiseksi, liittyy myös paljon negatiivisia puolia. Et voi sekä pitää, että syödä kakkua. :D
..ja jos löydät jonkun kynnysmaton jolle tuo sopii, niin et kuitenkaan ole tyytyväinen, koska et arvosta sellaista luuseria pätkääkään :D
M40
Miks? Ei kiinnosta pätkääkään toimia minkäänlaisena naisten viihdyttäjänä.
t.mies
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaukana ollaan tasa-arvon periaatteesta jos sen mittana on kahvikupin hinta!
Kyllä se tasa-arvo on paljon muuta, se olisikin helppoa toteuttaa jos se olis noin yksioikoista.
Pelkään pahoin, että se mies, joka pistää eka treffeillä (jonne on vielä itse kutsunut) naisen maksamaan oman kahvinsa ja katsoo (tai naamio) sen niin, etä toimiitaan silloin tasa-arvoisesti tai uhoaa että se nainen "maksattaa" hänellä kahvinsa.
Tuo 1,50 - 2,00 euroa (ja vielä pullakin niin halutessa) on tässä tilanteessa kohteliaisuutta ja hyvä tapa.
Oletan, että se ei keikauta niin sen miehen kuin naisenkaan budjettia, mutta kertoo miehestä aika paljon. Itse ajattelisin, että onhan pihi mies tai sitten niin, että huh huh, onneksi paljasti nahkansa heti etten vain erehdy toisille treffeille.
Voin maksaa joskus toisella kertaa miehen kahvit, mutta EN eka treffeillä!
Aika pihi nainen tuollainen, huh uh.
"Standardeja" ekoille treffeille (sukupuolesta riippumatta):
Puhtaat, siistit vaatteet, ei ne kotiverkkarit tai likaiset lenkkarit.
Suihkussa käynti, ainakin se aamuinen ja myös silloin hiusten pesu.
Ei jyrkkiä mielipiteitä ja epäluuloja toisesta (ylipäätään ihmisistä).
Positiivinen ja avoin mieli.
Kyseessä tutustuminen toiseen, ei mikään "panoreissu".
Ei liian henkilökohtaisia kysymyksiä eikä kertomuksia eksistä.
Juttelutaito ja myös toisen kuunteleminen.
Miehen kohteliasta ja hyvän tavan mukaista maksaa ne ekat kahvit tms.
Yrittäkää naiset asettua miehen asemaan myös kun annatte näitä neuvoja. Miettikää mikä on milläkin aikataululla realistista. Esimerkiksi lihaksien kasvatus punttisalilla vie vähintään vuoden, vaatekaapin uusiminen kokonaan Boss/Hilfiger -akselilla ei ole halpaa hommaa jne. Huomioikaa myös se, että tavismiehellä on keskimäärin vielä huonompi onnistumisprosentti treffeillä kuin naisilla. Eikös täälläkin ole itketty, että pitää värjätä hiukset, laittaa kynnet ja ostaa mekko ja se maksaa. Niin että jos pitäisi aina vaan hymy suussa maksaa naisen ruoat ja juomat + vielä ilmaantua treffeille joka kerta viimeistä huutoa olevissa muotikuteissa kun joudut juoksemaan monilla eri treffeillä per kuukausi...jos edes käy niin hyvä flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää naiset asettua miehen asemaan myös kun annatte näitä neuvoja. Miettikää mikä on milläkin aikataululla realistista. Esimerkiksi lihaksien kasvatus punttisalilla vie vähintään vuoden, vaatekaapin uusiminen kokonaan Boss/Hilfiger -akselilla ei ole halpaa hommaa jne. Huomioikaa myös se, että tavismiehellä on keskimäärin vielä huonompi onnistumisprosentti treffeillä kuin naisilla. Eikös täälläkin ole itketty, että pitää värjätä hiukset, laittaa kynnet ja ostaa mekko ja se maksaa. Niin että jos pitäisi aina vaan hymy suussa maksaa naisen ruoat ja juomat + vielä ilmaantua treffeille joka kerta viimeistä huutoa olevissa muotikuteissa kun joudut juoksemaan monilla eri treffeillä per kuukausi...jos edes käy niin hyvä flaksi.
Voi kun olisit ymmärtänyt mistä täällä puhutaan. Mutta jos käyt monilla deiteillä per kk ei ihme jos et osaa nähdä sitä toista yksilönä ja vaivautua panostamaan muuhun kuin liukuhihnatreffeihin.
Kyllä on surkea miestarjonta nykyään, jos se on tätä mitä täällä palstalla miehet antaa ymmärtää. Huh huh.
Usein on kyllä niin, että suurin osa naisisat on ihan normaaleja ja eivät vaadi mitään bodaria tai merkkkivaatteita. Sen miehen käytös ja yleinen olemus merkkaa enmmän.
Himokuntoilija ja treenajat sekä ulkonäkökeskeiset on asia erikseen, (sekä supertyhmät).
Ap on täysin oikeassa siinä, että hvyät käytöstavat ja jonkinlainen (mieluusti leikkisä) mielikuvituksen osoittaminen ovat aika kovia sanoja. Noihin ei edes tarvita mitään kovin kummoisia alkupääomia tai ulkonäköä. Mä en itse ole koskaan valinnut kumppaneita ulkonäön tai varallisuuden perusteella. Älykkyys ja huumorintaju ovat olleet paljon tärkeämpiä kriteerejä. Syy on yksinkertaisesti se, että toisen osapuolen kanssa pitää pystyä myös elämään ihan arjessakin. Komea ulkomuoto tai paksu pankkitili eivät auta mitään, jos jutut tympivät tai kumppani on maailman asioista täysin tietämätön. Romanttinen musiikki tai leffat eivät ole koskaan oikein olleet mieleeni, mutta hauskat tempaukset ovat, esimerkiksi juuri tuollainen tähtien katselu. Karkeus ja panojutut ovat täysi turn off, samoin se, ettei kahvikupillista viitsitä maksaa. Se on sentään vain kuppi kahvia, ei mikään Cartierin timanttikääty. Omalta kohdasltani voin myös sanoa, että karkeakäytöksinen ja -puheinen mies ei sopisi senkään takia, että sitä ja sen edesottamuksia saisi hävetä seurassa. Ei ole kiva odottaa kylmä hiki päässä, että mitä rahvaanomaista ja noloa toinen päästää suustaan. Mä luulen, että tämä on sama kaikilla naisilla, joilla on koulutetut vanhemmat. Alemman sosiaaliluokan käytöstavat eivät vain sovi eivätkä myöskään jurvelon väistämättä mukanaantuomat junttisukulaiset.
Huvittaa, että toisaalla miehet valittavat, etteivät saa naisa, ja kun heille antaa täällä (hyviäkin) ohjeita, niin suurin osa meihsitä torppaa ne j alakkaa toistaa oma mantraansa, kuinka naisia pitää kohdella ja kuinka vaan ei missään nimessä itse toimi jne jne.
Eli ensin kysytään ja sitten vastaatte itse. Lukekaa noita omia vastauksianne ja katsokaa sitten peiliin: siellä se katsoo syy miksi ko. mies ei saa sitä naista. Noiilla "periaatteilla" ei pidäkään saada, se onkin aivan oikeudenmukaista. Olis väärin, jso naiset menisvät kanssanne sinne toislle treffeille.
Tämä siis niille umpiäijämäisille kommenteille täällä, joille ei voi kuin nauraa (tai itkeä).
Fiksujakin miehä vielä onneksi on, (jossain).