Mihin Suomi on menossa, kansanedustajaehdokkaan kimppuun hyökätään, vaalijulisteita tuhotaan?
Mitä tässä maassa tapahtuu?
Miten Suomessa voi tulla tilanne, että eduskuntavaaleissa ehdolla olevan kimppuun hyökätään?
En ole myöskään koskaan aiemmin nähnyt niin paljon tuhottuja vaalijulisteita kuin nyt. Joko ne in tuhottu kokonaan tai revitty esim numero irti.
Mitkä voimat meillä ovat parlamentaarisia vaaleja vastaan?
Kommentit (66)
Sata vuotta sitten tapettiin kansanedustaja Töölössä. Oli vähän hurjempaa meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
niinpä mitkähän
No mitkä? Tällainen on ennenkuulumatonta. Minulle ainakin opetettiin jo lapsena, että vaalijulisteisiin ei kosketa. Että ne edustaa demokratian toimintaa ja vaikka olisi ehdokkaasta tai puolueesta itse mitä mieltä, vaalijulisteita ei saa heittää edes lumipallolla.
Kansa eriytyy, töitä kyllä olisi mutta jollain alle 10 eurol tunti pitäs ne tehdä... ei sillä pärjää ja herrat senku nostelee kymppitonnien palkkoi ja eläkkeitä. Ei näin.
Lähimmäisissäkin vikaa on, pitäisi meidän kaikkien pitää huolta toisistamme. Palveluja ei saa, kun niitä tarttis, ei hyväosaiset ymmärrä missä suurin osa suomalaisista elää; huono osaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Sata vuotta sitten tapettiin kansanedustaja Töölössä. Oli vähän hurjempaa meininkiä.
Ja onneksi olemme kansakuntana eheytyneet niistä ajoista. Mitäs, jos ei palattaisi siihen hulluuteen, mitä oli 100v sitten?
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa....
Tässä tilataan demokraattisia vaaleja. Niihin ei kuulu väkivalta eikä vaalityön häiriköinti.
suomalainen voi vaikka tap..aa mutta ei pahemmin osoita mieltään..
Millon näitä false flageja ja niistä pöyristelyä ei oo ollut?
Vierailija kirjoitti:
Kansa eriytyy, töitä kyllä olisi mutta jollain alle 10 eurol tunti pitäs ne tehdä... ei sillä pärjää ja herrat senku nostelee kymppitonnien palkkoi ja eläkkeitä. Ei näin.
Lähimmäisissäkin vikaa on, pitäisi meidän kaikkien pitää huolta toisistamme. Palveluja ei saa, kun niitä tarttis, ei hyväosaiset ymmärrä missä suurin osa suomalaisista elää; huono osaisuudessa.
Ja näihin asioihin voi tässä maassa vaikuttaa mm vaaleissa, ryhtymällä itse toimimaan politiikassa, kouluttautumalla jne
Vaikea kuvitella kokoomuksen kannattajaa repimässä esim. sdp:n julistetta.
Mutta VKK tai persut? Kyllä.
Ne levittää vihaa kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tällasta ollut kuin mun mielestä ihan vasta viime vuosina.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella kokoomuksen kannattajaa repimässä esim. sdp:n julistetta.
Mutta VKK tai persut? Kyllä.
Ne levittää vihaa kaikkialla.
Eniten olen nähnyt revittyjä persujen julisteita. Vaikka olisin itse puolueesta mitä mieltä, en ikinä koskisi vaalijulisteisiin.
Onhan Eurooppa radikalisoitunut jo vuosia. Ja Suomikin. Oikeiston ja vasemmiston polarisoituminen on jatkunut pitkään, josta taas seurauksena on enemmän vihapuhetta ja väkivaltaa
Masentuneet, eronneet ja katkerat keski-ikäiset miehet riehuu kaljapäissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tällasta ollut kuin mun mielestä ihan vasta viime vuosina.
Kyllä mun mielestä on ollut tämmöstä joku 20-vuotta ainakin.
Ihmiset ovat väkivaltaisia olentoja.Muut eläimet myös harrastavat sitä mutta ihmiset tekevät sitä myös muista syistä kuin eloonjäämis kamppailu.
Suomalainen Mies kyntää synkissä vesissä. Mielenterveys ongelmat, niitä maa täynnä.
Natosta olisi pitänyt olla kansanäänestys tai vähintään jättää vaalien jälkeen eduskuntaan.
Miehet voivat pahoin tässä maassa. Fakta ja syy. Myöntäkää.
niinpä mitkähän