Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita
Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.
Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.
Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!
T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD
Kommentit (515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ei kunnioita miestä ja ole kuuliainen tälle, kuten perinteisesti on ollut hyveellistä. Tämä historiattomuus harmittaa.
Sinä et voi kuvitella, että sinä saisit kunnioitusta osaksesi vain koska olet mies. Tai vain koska olet vanha. Tai vain koska olet rikas. Jos haluat kunnioitusta muilta ihmisiltä, niin sinun pitää käyttäytyä toisia ihmisiä kohtaan niin, että he alkavat arvostaa sinua ihmisenä (persoonana) ja siksi alkavat kunnioittaa sinua. Kunnioitus ansaitaan. Sitä ei voi vaatia eikä pakottaa. Jos yrittää, saa vaan entistä enemmän halveksuntaa osakseen.
On se silti mukavampaa, että miehiä kunnioitetaan naisten taholta, kuten nykyäänkin tehdään toisissa maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ei kunnioita miestä ja ole kuuliainen tälle, kuten perinteisesti on ollut hyveellistä. Tämä historiattomuus harmittaa.
Sinä et voi kuvitella, että sinä saisit kunnioitusta osaksesi vain koska olet mies. Tai vain koska olet vanha. Tai vain koska olet rikas. Jos haluat kunnioitusta muilta ihmisiltä, niin sinun pitää käyttäytyä toisia ihmisiä kohtaan niin, että he alkavat arvostaa sinua ihmisenä (persoonana) ja siksi alkavat kunnioittaa sinua. Kunnioitus ansaitaan. Sitä ei voi vaatia eikä pakottaa. Jos yrittää, saa vaan entistä enemmän halveksuntaa osakseen.
On se silti mukavampaa, että miehiä kunnioitetaan naisten taholta, kuten nykyäänkin tehdään toisissa maissa.
Tiedätkö mihin se perustuu? Se perustuu siihen, että noissa maissa mies pitää huolen perheestään. Toimii fasadina suhteessa ulkomaailmaan suojaten vaimoa ja lapsia. Ei miehen itsensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Suominainen on ihan yhtä juro ja juntti kuin suomimieskin noin keskimäärin.
Tuskin ne naisetkaan siellä ameriikassa on naama norsunvitulla niin ettei kukaan uskalla edes katsoa jos niitä siellä kerran piknikille viedään. Minkä en kyllä usko olevan kovin yleistä sielläkään.
Suomessa nyt vaan on semmoinen kulttuuri.
Jokainen voi omassa elämässään sitä pyrkiä pehmentämään. Saattaa onnistua jos hyvin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mihin se perustuu? Se perustuu siihen, että noissa maissa mies pitää huolen perheestään. Toimii fasadina suhteessa ulkomaailmaan suojaten vaimoa ja lapsia. Ei miehen itsensä takia.
Motiivit ovat varmasti erilaiset eri yksilöillä. Siksi järjestelmän perusta on vaikeampi selvittää. Hyvin - ainakin Suomea inhimillisemmin - asiat kuitenkin ovat patriarkaalisessa yhteisössä. Tarvitsee vain katsoa väkivaltarikoksia tai rikollisuutta yleensäkin esimerkiksi patriarkaalisessa Japanissa vs. Suomessa.
Turha näitä treffijuttuja on miettiä kun ei ole edes komea että naiset kiinnostuisi
Vierailija kirjoitti:
"Standardeja" ekoille treffeille (sukupuolesta riippumatta):
Puhtaat, siistit vaatteet, ei ne kotiverkkarit tai likaiset lenkkarit.
Suihkussa käynti, ainakin se aamuinen ja myös silloin hiusten pesu.
Ei jyrkkiä mielipiteitä ja epäluuloja toisesta (ylipäätään ihmisistä).
Positiivinen ja avoin mieli.
Kyseessä tutustuminen toiseen, ei mikään "panoreissu".
Ei liian henkilökohtaisia kysymyksiä eikä kertomuksia eksistä.
Juttelutaito ja myös toisen kuunteleminen.
Miehen kohteliasta ja hyvän tavan mukaista maksaa ne ekat kahvit tms.
Miksi miehen pitäisi maksaa vuonna 2017 kun naisissa ja miehissä ei pitäisi olla mitään eroja?
Vierailija kirjoitti:
Turha näitä treffijuttuja on miettiä kun ei ole edes komea että naiset kiinnostuisi
Jep. Komea mies järjestäisi miten köyhät treffit tahansa saisi hän naisen silti.
Ohiksena, missä kahviloissa saa 1.50 eurolla kahvikupin? Anyone?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on surkea miestarjonta nykyään, jos se on tätä mitä täällä palstalla miehet antaa ymmärtää. Huh huh.
Usein on kyllä niin, että suurin osa naisisat on ihan normaaleja ja eivät vaadi mitään bodaria tai merkkkivaatteita. Sen miehen käytös ja yleinen olemus merkkaa enmmän.
Himokuntoilija ja treenajat sekä ulkonäkökeskeiset on asia erikseen, (sekä supertyhmät).
Lähes jokainen nuori nainen on ulkonäkökeskeinen ja sen lisäksi vielä sairaalloisen vaativa miesten suhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin vaihtokaupasta...missä ovat miehiä(än) kehuvat, hemmottelevat ja rakastavat naiset? Katsokaa peiliin. Jos oman miehen kehuminen, kotityöt ja paitojen silittäminen ei kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen, niin eivät siihen kuulu nuo teidänkään vaatimanne asiat. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.
Voi vi_du... sinusta siis kun puhutaan romantiikasta niin pitää tehdä kotityöt ja silittää sun paitasi???
Just tyypillinen Suomi-juntti.
Pidä tunkkisi.
Jos et halua perinteisiä sukupuolirooleja, miksi sitten itket niitten perään, kuten ap tekee?
Ai niin, rusinat pullasta.
Ymmärrätkö kotitöiden ja toisen huomioimisen treffeillä eron?
Molemmat liittyvät siihen sosiaaliseen konstruktioon, joita kutsutaan perinteisiksi sukupuolirooleiksi.
Itse olen tasa-arvon kannalla. Kotityöt hoidetaan yhdessä. Lapset hoidetaan yhdessä. Molempien ura on arvokas. Ja molemmat panostavat suhteeseen yhtä paljon.
Minun ei tarvitse olla perheen ainoa elättäjä, eikä vaimon sisäkkö tai äidinkorvike minulle.Noihin perinteisiin sukupuolirooleihin, joihin liittyy se, että mies tekee kaikkensa naisen liehittelemiseksi, liittyy myös paljon negatiivisia puolia. Et voi sekä pitää, että syödä kakkua. :D
..ja jos löydät jonkun kynnysmaton jolle tuo sopii, niin et kuitenkaan ole tyytyväinen, koska et arvosta sellaista luuseria pätkääkään :D
M40
Väität siis M40, että treffeillä liehittely (hurmaus, viettely) kuuluu VAIN perinteisiin sukupuolirooleihin, joiss mies on Luomakunnan Kruunu ja nainen hänen kylkiluustaan luotu alamainen ja miehen palvelija?
Sinun mielestäsi treffeillä toisen liehittely ja hurmaamisyritykset eivät voi kuulua tasa-arvoiseen suhteeseen? (Itse olen vahvasti eri mieltä; ja lisään tähän taas sen, että myös naiset vie miehiä treffeille).
Miten ns. hommaat naisen?
Vierailija kirjoitti:
Ei missään. Palstamammojen tyypillistä vähättelyä ja oman edun ajamista maailman tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylän yliopistonkin kahvilassa ei ole kuin 90 c. -10 c opiskelijakortilla.
Ja toi oli se huoltsikkahinta. Kahvilassa onkin kalliimpi.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää naiset asettua miehen asemaan myös kun annatte näitä neuvoja. Miettikää mikä on milläkin aikataululla realistista. Esimerkiksi lihaksien kasvatus punttisalilla vie vähintään vuoden, vaatekaapin uusiminen kokonaan Boss/Hilfiger -akselilla ei ole halpaa hommaa jne. Huomioikaa myös se, että tavismiehellä on keskimäärin vielä huonompi onnistumisprosentti treffeillä kuin naisilla. Eikös täälläkin ole itketty, että pitää värjätä hiukset, laittaa kynnet ja ostaa mekko ja se maksaa. Niin että jos pitäisi aina vaan hymy suussa maksaa naisen ruoat ja juomat + vielä ilmaantua treffeille joka kerta viimeistä huutoa olevissa muotikuteissa kun joudut juoksemaan monilla eri treffeillä per kuukausi...jos edes käy niin hyvä flaksi.
Kuka täällä on vaatinut lihaksia?
Hyviä tapoja on vaadittu, ja niiden hankkimiseen tosiaan meneekin vuosikausia. Ei ihme, että miehet itkee vieä 35 veekin, että ei naista saa.
Ainoa hyvä puoli että on ruma ja siksi ei pääse treffeille on se että ei ainakaan tarvitse lähteä tuohon naisten viihdyttäjän rumbaan. Seksistä voi maksaakkin jos sitä haluaa. Toisaalta kyllä se oma kumppanikin olisi mukava mutta näyttää se miehille olevan semmoinen työmaa ainakin treffitasolla
Tyylillä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan tiennyt, että useat miehet vievät naisia treffeille essonbaariin, tai katsomaan nousevia ja laskevia lentokoneita ja tietenkin pukeutumalla verkkareihin tjsp.
Lienee kuitenkin mielikuvituksen tuotetta nuo eräiden "henkilöiden" havainnot.
Juu, pieruverkkarit jalassa Esson baariin. Sellasii me miehet kato ollaan, itse en edes peseydy treffeille, ilman paitaa ja rintamus täynnä ruuantähteitä ja kaljaa.
Sori, mun exä kyllä teki kumpaakin. Sitä ei tahtonut saada kirveelläkään muualle kuin huoltoaseman baariin syömään sen lehtipihvin (miksi maksaa 29 e, kun Essolta sen saa 9.90). Jee.
Ja ollaan oltu katselemassa H-Vantaalla lentokoneita, vaikka en ollutkaan minä, joka olisi tuotakaan ketjuun nostanut.
Mutta moni on tosiaankin kokenut samaa. Ja noista kahdesta itse pidin enemmän tuosta lentsikkatreffistä.
Se vei minut autolla kaatopaikalle nai_maan.
Ja näitä exiä löytyy esimerkkeinä internetviidakosta aina....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin vaihtokaupasta...missä ovat miehiä(än) kehuvat, hemmottelevat ja rakastavat naiset? Katsokaa peiliin. Jos oman miehen kehuminen, kotityöt ja paitojen silittäminen ei kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen, niin eivät siihen kuulu nuo teidänkään vaatimanne asiat. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.
Voi vi_du... sinusta siis kun puhutaan romantiikasta niin pitää tehdä kotityöt ja silittää sun paitasi???
Just tyypillinen Suomi-juntti.
Pidä tunkkisi.
Jos et halua perinteisiä sukupuolirooleja, miksi sitten itket niitten perään, kuten ap tekee?
Ai niin, rusinat pullasta.
Ymmärrätkö kotitöiden ja toisen huomioimisen treffeillä eron?
Molemmat liittyvät siihen sosiaaliseen konstruktioon, joita kutsutaan perinteisiksi sukupuolirooleiksi.
Itse olen tasa-arvon kannalla. Kotityöt hoidetaan yhdessä. Lapset hoidetaan yhdessä. Molempien ura on arvokas. Ja molemmat panostavat suhteeseen yhtä paljon.
Minun ei tarvitse olla perheen ainoa elättäjä, eikä vaimon sisäkkö tai äidinkorvike minulle.Noihin perinteisiin sukupuolirooleihin, joihin liittyy se, että mies tekee kaikkensa naisen liehittelemiseksi, liittyy myös paljon negatiivisia puolia. Et voi sekä pitää, että syödä kakkua. :D
..ja jos löydät jonkun kynnysmaton jolle tuo sopii, niin et kuitenkaan ole tyytyväinen, koska et arvosta sellaista luuseria pätkääkään :D
M40
Väität siis M40, että treffeillä liehittely (hurmaus, viettely) kuuluu VAIN perinteisiin sukupuolirooleihin, joiss mies on Luomakunnan Kruunu ja nainen hänen kylkiluustaan luotu alamainen ja miehen palvelija?
Sinun mielestäsi treffeillä toisen liehittely ja hurmaamisyritykset eivät voi kuulua tasa-arvoiseen suhteeseen? (Itse olen vahvasti eri mieltä; ja lisään tähän taas sen, että myös naiset vie miehiä treffeille).Miten ns. hommaat naisen?
Tähän ollaan jo koitettu saada vastausta. Mitä käytöstavoista kieltäytyvät tekevät treffeillä sen eteen että pääsevät toisille? Niin miehet kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 20v naimisissa eli omista deittikokemuksista on pitkä aika.
Onko deittikulttuuri oikeasti muuttunut ankeaksi kahvit ABC:llä tyyliseksi?Silloin kun itse vielä deittailin, oli se enemmän sitä "amerikkalaista" tyyliä.
Käytiin piknikillä, käytiin hyvässä ravintolassa ja elokuvissa, tehtiin lounasta/päivällistä, tuotiin kukkia.Vaikea uskoa että muutos olisi noin paha.
Luulisi että nykyään kun on kaikki nettideittipalvelut ja muut minkä kautta saadaan nopeasti se uusi mato koukkuun jos treffit menee mönkään, silloin juuri panostaisi siihen henkilöön josta on kiinnostunut. Haluaisi erottua. Ei kai sitten.
Jaa tämäkin ketju on muuttunut naisten haukkumiseksi. No, samapa se minulle jos joku ei halua kehittää itseään, sitten vaan pitää itkeä loppuelämä miten ei saa naista ja vika on naisessa mutta ovea en ainakaan avaa saati maksa mitään kahvia ikinä en! :)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa hyvä puoli että on ruma ja siksi ei pääse treffeille on se että ei ainakaan tarvitse lähteä tuohon naisten viihdyttäjän rumbaan. Seksistä voi maksaakkin jos sitä haluaa. Toisaalta kyllä se oma kumppanikin olisi mukava mutta näyttää se miehille olevan semmoinen työmaa ainakin treffitasolla
Tässä se tuli taas. Joillain on selkeästi käsitys että teidän pitäisi viihdyttää kaikkia naisia. Kyse oli siitä kun olet kiinnostunut toisesta ja ehkä haluat sen parisuhteen tai tavata useammin. Eli vain siitä YHDESTÄ naisesta jonka juuri sinä haluat ja siitä mikä mahdollisesti tekee vaikutuksen kun niin moni mies ei vaivaudu yrittämään laisinkaan. Eli neuvoja miten erotut eduksesi. Kukaan ei pakota, tehkää miten haluatte, nämä oli vain vinkkejä.
ole oma itsesi, lue ja perehdy asioihin, osoita älykkyytesi, harjaannuta esiintymis- ja keskustelutaitojasi, pukeudu tyylillesi uskollisesti, puhtausiin vaatteisiin, muutenkin muista hygienia, hymyile, katso silmiin