Turn off: "Saako sinua suudella?"
Miehet muistakaa tämä vinkki. Älkää kysykö voiko naista suudella.
Olen keskustellut nyt aiheesta usean kaverini kanssa (ikähaarukalla 23 - 30) ja pahin mitä mies voi tehdä alussa on kysyä lupaa suutelemiseen. Siinä menee fiilikset täysin.
Miehessä pitää olla sen verran miestä, että pystyy ottamaan tilanteen haltuun ja suutelemaan naista kysymättä lupaa, jos sen haluaa tehdä.
Kommentit (160)
Paras on sanoa, että mä haluisin suudella sua.
Tämä ap on se Suomen kansa ensin tubettaja?
Ehkä ko naisella on ollut pikkasen erikoiset huulet ja huulipuna? Täytettyihin huuliin ei mies tiedä miten voi menetellä? Turbohuulet kun saattavat näyttää kipeiltä!
No huh helve tti. Kuka daiju oikeesti kysyy lupaa? Eiköhän sitä pitäis tajuta jos tilanne etenee sinne asti. Kyllä te ootte beetta ukkoja kaikki jotka lupia kyselee.
Miksei sitä muka voi kysyä? Kysyyhän mies muitakin asioita, esim. "Lähtisitkö kanssani treffeille" tai "Otatko kahvia" eikä siinä putoa kruunu päästä.
Winston Churchill ei ilmeisesti turhia lupia kysellyt:
There are two things that are more difficult than making an after-dinner speech: climbing a wall which is leaning toward you and kissing a girl who is leaning away from you.
Minun mielestäni on ok kysyä, saako suudella. Joskus kysyn mieheltä itse, koska jos on kovin pitkä, pitää miehen kuitenkin kumartua alaspäin.
No ei ihme ellei miehellä seiso jos ap vaatii tällaisia testejä miehelleen.
Nainen haluaa alistua miehelle, aina.
Seksikkäintä on kun naista isompi, vahvempi ja älykkäämpi mies vie, tekee mitä haluaa.
Silloin MeToo unohtuu.
Vierailija kirjoitti:
There are two things that are more difficult than making an after-dinner speech: climbing a wall which is leaning toward you and kissing a girl who is leaning away from you.
No jos istuu toisen vieressä ja juttelee mukavia ja yhtäkkiä toinen hyökkää (nimenomaan hyökkää) suudellakseen. Kyllä siinä hiukan kavahtaa. Joskus olen jatkanut suutelua, koska olisi inhottavaa saattaa toinen noloon valoon.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäintä on kun naista isompi, vahvempi ja älykkäämpi mies vie, tekee mitä haluaa.
Silloin MeToo unohtuu.
Joo. Nainen voi pelästyä, jos olette kahdestaan vaikkapa hississä. Muista se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos istuu toisen vieressä ja juttelee mukavia ja yhtäkkiä toinen hyökkää (nimenomaan hyökkää) suudellakseen. Kyllä siinä hiukan kavahtaa. Joskus olen jatkanut suutelua, koska olisi inhottavaa saattaa toinen noloon valoon.
Painanut kielarit kohteliaasti.
Jos nainen missä vaan tulee raiskatuksi niin muistamme tämän keskustelun ettei lupaa tarvittu tuohonkaan. Mädätystä parhaimmillaan.
Toivottavasti suutelija sanoo yhdynnän jälkeen ap lle että Kiitokset !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painanut kielarit kohteliaasti.
Eiku hidastunut hiukan. Tai sitten jos kyseessä on joku imelä naistenmies, olen kiihottanut miehen ja sitten lähtenyt nopeasti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin MeToo unohtuu.Joo. Nainen voi pelästyä, jos olette kahdestaan vaikkapa hississä. Muista se.
Ei se mitään pelästy. Mimmi kiehnää kainalossa pöksyt mahlassa että koska se suutelee. Oletteko te tosiaan niin tunnevammasia.
Yhtä vasten mielistä on kysyä seksin jälkee "olinko hyvä"? Joko tulit?
No ap, jos tuo on sulle turn off niin odotapa kun saat eteesi sopimuspaperit ja suostumuskaavakkeen seksin harrastamista varten. Se se vasta pitää kivasti eroottista jännitettä yllä. Kiitokset tästäkin voit osoittaa uudelle feministiselle hallituksellemme.
t. Nainen, tasa-arvon kannattaja, ei-feministi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta voi pahimmillaan rapsahtaa linnaa. Moni tosimies on saanut raiskaus syytteen kun nainen on antanut ymmärtää.
On rankkaa olla mies.
On varmasti miehenä vaikeaa ymmärtää, että suudelma ei ole raiskaus.
Seksuaalinen ahdistelu se kuitenkin on, mutta sitähän nainen ei ymmärrä, paitsi tietysti silloin kun siitä on itselle hyötyä ja sillä voi tehdä kiusaa miehelle.
Parempi, jos osaa lukea tilannetta.. tai vielä parempi jos osaa VIEDÄ tilannetta sopivaan suuntaan. Vaikea kuvitella että olisin sulhastani jättänyt aikoinani tuollaisen kysymyksen takia. Olisi silti vähän laskenut tunnelmaa.
Se hetki, kun ekojen treffien jälkeen mies tuli saattamaan mua pysäkille ja ujon katseen jälkeen hyvästellessä antoi pusun huulille. Tai kun ensimmäisen kerran hyvästellessä suuteli kunnolla. Ah, niitä kipinöitä mahan pohjassa. Parhautta, kun mies on rohkea ja ottaa tilanteen haltuun.