Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme uranaisessa tai varakkaassa naisessa häiritsee miehiä?

Vierailija
11.04.2017 |

Olen raitis, en käy baareissa, en tupakoi, minulla ei ole tatuointeja, en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja, olen kotikeskeinen ja perhekeskeinen arvoiltani. Olen "naisen näköinen" eli pitkähiuksinen, meikkaan hillitysti, ja pukeudun ns. klassisesti, olen normaalipainoinen. Kunnostani huolehdin lenkillä käymällä, tai pyöräilemässä, välillä uimassa. Olen kohtelias ja huomaavainen, rakastavainen ja empaattinen, ja tykkään tehdä asioita miehen mieliksi, en koko ajan myöskään jauha tasa-arvosta. Ihan puhelias olen, en mikään ujo. Mielestäni olen ihan fiksu, ainakin minulla on hyvä yleissivistys ja monesti ihmiset kysyvät minulta neuvoja hankaliin tilanteisiin. Selfieitä en ota enkä somessa roiku. Tykkään tehdä hyvää ruokaa. En valita miehen sukista lattialla enkä kyttää miehen menemisistä. Mielestäni siis olen ihan kelpo nainen. Tottakai minussakin vikoja on, mutta kuvittelisin, että olisi monella tapaa catch. Iältäni olen 35-vuotias, ja itse ajattelisin, että minulle sopisi noin 32-42-vuotiaat miehet.

Mutta. Olen korkeasti palkatussa työssä. Ja urani on minulle tärkeä, panostan siihen paljon, vaikka en ajallisesti enempää kuin 8 tuntia päivässä. Satuin menemään opiskelemaan alalle, joka avasi paljon menestyksen ovia. Lisäksi ikävä kyllä vanhempani ovat jo kuolleet, joten olen perinyt ison omaisuuden heiltä. En kehuskele rahoillani, pikemminkin yritän salata palkkaani ja omaisuuttani. En omista edes hienoa autoa, suurin osa rahoista on sijoitettuna. Mutta kun uramenestykseni ja varallisuuteni selviää tapailukumppani-miehelle, niin hyvin alkaneeseen tapailuun tulee kummallinen pätkäys. Aluksi ollaan tultu tosi hyvin toimeen, ja sitä kemiaakin on, mutta miehen asenne muuttuu jotenkin. Ja moni suhde hiipuu tähän.

Tulkitsen niin, että uranainen ja varakas nainen on huono asia miehen näkökulmasta, vaikka muuten tämä nainen olisi kaikin puolin sopiva ja kiva. Miksi?

Kommentit (290)

Vierailija
81/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:sta huokuu seksuaalinen kylmyys, se on huono lähtökohta parisuhteelle.

:D voisitko perustella väitteesi, miten huokuu?!

Vierailija
82/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu kuin uramiehessäkin, aikaa ei ole ikinä joten on mielummin sellaisen kanssa joka ei ole naimisissa työnsä kanssa. Tuon ajankäyttöongelman takia myös uramiesten on vaikea luoda pysyvää suhdetta.

Mutta en usko, että haluat kuulla loogisia selityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uranainen aaveella päivystämässä 24h ja vastailemassa kysymyksiin, ho hoijaa taas näitä keksittyjä avauksia.

T.Miljonääri astronautti komea isomunainen tj

Vierailija
84/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole tottuneet että heille tarjotaan juttuja.

Jos miehellä itsellään ei ole ylimääräistä käyttörahaa, tulee hyvin noloja tilanteita kuten vaikka matkan suunnittelua tai vastaavaa johon miehellä ei ole varaa ja sitä on nolo kertoa ja nolottaa myös antaa naisen maksaa.

Miehiä arvotetaan menestyksen perusteella paljon enemmän kuin naisia. Persaukinen mies ei kelpaa kenellekään. Sinuun nähden hän tuntee tai pelkää alkavansa tuntemaan olevansa persaukinen.

Ja kuten joku ykkössivulla sanoi, miehen täytyy tuntea itsensä tarpeelliseksi. Se on yksi miehisen itsetunnon tärkeimpiä tekijöitä. Tyhjäntoimittajamies on arvoton.

Vierailija
85/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että naisten on vaikea uskoa tätä, mutta aika harvaa miestä kiinnostaa naisen varallisuus, ammatti, koulutus kovinkaan paljon. Eli joku muu noissa naisissa mättää jos eivät löydä miestä ja ne syyt on yleensä; Joko liian kranttu, ulkonäkö, luonne tai kaikki nuo kolme samassa paketissa.

Vierailija
86/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uranaisilla on vaimo-osaamista aika huonosti yleensä. Ja sit niillä on ne mielipiteensä.

Vierailija
87/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uranaisilla on vaimo-osaamista aika huonosti yleensä. Ja sit niillä on ne mielipiteensä.

Heillä ei ole aikaa kun itselleen ja uralleen, joten tyhjän saa pyytämättäkin. 

Vierailija
88/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uranaiset ovat kovin estoisia sängyssä, ja uskokaa, minulla on kokemusta! M51

Vierailija
89/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet haluaa äiti-rakastajar- kombinaation?

Vierailija
90/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei ole mitään vikaa. Et vain ole kohdannut sopivaa kumppania. Ethän rajaa pois toisella kierroksella olevia miehiä? Heistä löytyy monta itsenäistä, "oman rahan" naista arvostavaa uratykkiä.

Ai kai AP ole itsestään vikaa etsinytkään.

Vierailija
91/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useita suhteita kariutunut, kun ei ole aikaa suhteelle ja elämä on valintoja, jotkut valitsee uran. 

Vierailija
92/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia miehiä ap on tapaillut?

Jotenkin kovin vaikea uskoa tohon, että työ tai varakkuus voisi toistuvasti karkoittaa miehiä tuolla tavalla, kun ei se itseäni liikuttaisi ollenkaan. Tai ainakin ne miehet ovat sitten hyvin erilaisia kuin minä. Eli millaisia?

Vierailija
93/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikolla itsetunnolla oleva mies ei vain sitä kestä. On ihan omakohtaista kokemusta. Ja parisuhteessa tulee ongelmia ja syö voimavaroja.

Etsi tasoisesi mies, silloin ollaan samoilla aaltopituudella ja suhde voi hyvin.

Vierailija
94/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikolla itsetunnolla oleva mies ei vain sitä kestä. On ihan omakohtaista kokemusta. Ja parisuhteessa tulee ongelmia ja syö voimavaroja.

Etsi tasoisesi mies, silloin ollaan samoilla aaltopituudella ja suhde voi hyvin.

Itsetunnossa ei ole mitään vikaa. Kylmäköt ei vaan ole parasta vaimomatskuu.

Vierailija
95/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on todella vaikea kestää, jos nainen on rikas ja menestynyt. Se aiheuttaa jotain alkukantaista hallaa itsetunnolle. Ehkä menestynyt nainen koetaan myös jollain tapaa alistajana tai seksuaalisessa mielessä uhkaavana. Olen itse menestynyt nainen ja tapaan alistaa miehiä myös seksuaalisesti. Se ei silti tarkoita, että minua pitäisi pelätä.

Vierailija
96/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinua ei voi hallita ja omistaa ja sinua kohtaan ei voi tuntea ylemmyyttä.

Miehet rakastavat heikkoja, mielenterveydeltään horjuvia, avuttomia naisia, joita voi pyöritellä mielensä mukaan.

Naulan kantaan! Miehet haluavat aina olla "kukkona tunkiolla", eli siis se pidempi, vahvempi, menestyneempi, varakkaampi. Jos nainen onkin jossakin näistä ominaisuuksista miestä "parempi", mies luikkii saman tien häntä koipien välissä takavasemmalle. Nähty on täälläkin. Kun olen sanonut olevani varatuomari, on siinä moni mies lähtenyt pika pikaa baarissa luotani pois. No, menköön sitten :DDDD 

Vierailija
97/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on todella vaikea kestää, jos nainen on rikas ja menestynyt. Se aiheuttaa jotain alkukantaista hallaa itsetunnolle. Ehkä menestynyt nainen koetaan myös jollain tapaa alistajana tai seksuaalisessa mielessä uhkaavana. Olen itse menestynyt nainen ja tapaan alistaa miehiä myös seksuaalisesti. Se ei silti tarkoita, että minua pitäisi pelätä.

Ehkä pyrkyrimiehille on vaikeaa? Niille jotka satsaavat Armaniin, Audiin ja Rolexiin? Semmoisistako olette vetäneet nämä johtopäätökset?

Etsin muuten juuri seksuaalisesti alistavaa naista, työ ja varakkuus on sen sijaan yhdentekevää.

M34

Vierailija
98/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinua ei voi hallita ja omistaa ja sinua kohtaan ei voi tuntea ylemmyyttä.

Miehet rakastavat heikkoja, mielenterveydeltään horjuvia, avuttomia naisia, joita voi pyöritellä mielensä mukaan.

Naulan kantaan! Miehet haluavat aina olla "kukkona tunkiolla", eli siis se pidempi, vahvempi, menestyneempi, varakkaampi. Jos nainen onkin jossakin näistä ominaisuuksista miestä "parempi", mies luikkii saman tien häntä koipien välissä takavasemmalle. Nähty on täälläkin. Kun olen sanonut olevani varatuomari, on siinä moni mies lähtenyt pika pikaa baarissa luotani pois. No, menköön sitten :DDDD 

Naisen valta on pelottavaa miesten mielestä. Oli se sitten seksuaalista valtaa, taloudellista valtaa tai älyllistä valtaa. Miehet pelkäävät sitä, että naisella on enemmän valtaa kuin heillä. Jos he kuitenkin alkavat suhteeseen tällaisen naisen kanssa (koska vaikkapa rakastuvat), niin ennen pitkää he alkavat siinä suhteessa typerän valtataistelun. He alkavat "kapinoimaan" sen oman naisensa valtaa vastaan vänkäämällä ihan typeristä asioista valtakysymyksiä ja vallankäyttökysymyksiä.

Vierailija
99/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raitis, en käy baareissa, en tupakoi, minulla ei ole tatuointeja, en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja, olen kotikeskeinen ja perhekeskeinen arvoiltani. Olen "naisen näköinen" eli pitkähiuksinen, meikkaan hillitysti, ja pukeudun ns. klassisesti, olen normaalipainoinen. Kunnostani huolehdin lenkillä käymällä, tai pyöräilemässä, välillä uimassa. Olen kohtelias ja huomaavainen, rakastavainen ja empaattinen, ja tykkään tehdä asioita miehen mieliksi, en koko ajan myöskään jauha tasa-arvosta. Ihan puhelias olen, en mikään ujo. Mielestäni olen ihan fiksu, ainakin minulla on hyvä yleissivistys ja monesti ihmiset kysyvät minulta neuvoja hankaliin tilanteisiin. Selfieitä en ota enkä somessa roiku. Tykkään tehdä hyvää ruokaa. En valita miehen sukista lattialla enkä kyttää miehen menemisistä. Mielestäni siis olen ihan kelpo nainen. Tottakai minussakin vikoja on, mutta kuvittelisin, että olisi monella tapaa catch. Iältäni olen 35-vuotias, ja itse ajattelisin, että minulle sopisi noin 32-42-vuotiaat miehet.

Mutta. Olen korkeasti palkatussa työssä. Ja urani on minulle tärkeä, panostan siihen paljon, vaikka en ajallisesti enempää kuin 8 tuntia päivässä. Satuin menemään opiskelemaan alalle, joka avasi paljon menestyksen ovia. Lisäksi ikävä kyllä vanhempani ovat jo kuolleet, joten olen perinyt ison omaisuuden heiltä. En kehuskele rahoillani, pikemminkin yritän salata palkkaani ja omaisuuttani. En omista edes hienoa autoa, suurin osa rahoista on sijoitettuna. Mutta kun uramenestykseni ja varallisuuteni selviää tapailukumppani-miehelle, niin hyvin alkaneeseen tapailuun tulee kummallinen pätkäys. Aluksi ollaan tultu tosi hyvin toimeen, ja sitä kemiaakin on, mutta miehen asenne muuttuu jotenkin. Ja moni suhde hiipuu tähän.

Tulkitsen niin, että uranainen ja varakas nainen on huono asia miehen näkökulmasta, vaikka muuten tämä nainen olisi kaikin puolin sopiva ja kiva. Miksi?

Missä päin asut (sori en jaksanut lukea koko keskustelua jos olet sen jo maininnut)? Mennäänkö treffeille?

Vierailija
100/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan varatuomari sanoisi olevansa varatuomari? Varsinkaan muulle kuin toiselle juristille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi