Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenvaatteet myyvät paremmin ja ovat kannattavampia kuin miesten vaatteet

Vierailija
11.08.2024 |

Joten miksi miesten vaatteita valmistetaan ja myydään edelleen kun naisten vaatteet myyvät paremmin ja niistä saa enemmän rahaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudessani 3 miestä ja yksi nainen.  Kyllä nuo miespuoliset shoppailee enemmän kun minä. Kesälomalla ostivat paitoja,housuja jne. Minä yhden paidan. Itse katselen kaapissani iän vanhoja mitä laittaa päälle.

Vierailija
2/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloudessani 3 miestä ja yksi nainen.  Kyllä nuo miespuoliset shoppailee enemmän kun minä. Kesälomalla ostivat paitoja,housuja jne. Minä yhden paidan. Itse katselen kaapissani iän vanhoja mitä laittaa päälle.

Tilastollisesti miehet ovat vaatekauppojen asiakkaista pienenevää vähemmistöä ja myynti määrissä naistenvaatteita menee enemmän kuin miesten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaatteet tehdään paremmista kankaista ja kestävät kauemmin käytössä. 

Vierailija
4/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaatteet tehdään paremmista kankaista ja kestävät kauemmin käytössä. 

Pitää alkaa valmistaa kertakäyttöisiä vaatteita?

Vierailija
5/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän miehelläkin olla vaatteet päällä vai alastikko miesten pitäis kulkea?

Vierailija
6/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastollisesti miehet ovat vaatekauppojen asiakkaista pienenevää vähemmistöä ja myynti määrissä naistenvaatteita menee enemmän kuin miesten.

Miesten vaateshoppailut hoitaa niiden naiset

Vierailija
7/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas hoitaa sinkku miehen vaate ostokset äitikö?

Vierailija
8/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän miehelläkin olla vaatteet päällä vai alastikko miesten pitäis kulkea?

Miesten on sopeuduttava. Miesten vaatteita ei ole järkeä valmistaa ja myydä kun niitä ostetaan vähemmän kuin naisten vaatteita ja kysyntä on vain supistunut.

Vierailija
9/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset maksaa kaikesta enemmän ,sama miesten  kertakäyttönen partaterä  pinkkinä maksaa  tuplaten.

Vierailija
10/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas hoitaa sinkku miehen vaate ostokset äitikö?

Valitettavasti kyllä

Vierailija
11/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla naisten vaatteita miesten koossa.

Vierailija
12/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti, sillä jonkun on huolehdittava siitä että miehet näyttävät kunnollisia vaatteita ja pukeutuvat asiallisesti, tyylikkäästi ja etikettiä noudattaen ikänsä mukaisesti. Miehet itse ostaisivat vain huppareita ja lökäpöksyjä ja pukeutuivat kuin teinit.

Vierailija
13/13 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kulkevat farkuissa, khakihousuissa, maastopuvussa, työvaatteissa. Kestävämpää materiaalia kuin naistenvaatteissa käytettävä kangas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä