Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme uranaisessa tai varakkaassa naisessa häiritsee miehiä?

Vierailija
11.04.2017 |

Olen raitis, en käy baareissa, en tupakoi, minulla ei ole tatuointeja, en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja, olen kotikeskeinen ja perhekeskeinen arvoiltani. Olen "naisen näköinen" eli pitkähiuksinen, meikkaan hillitysti, ja pukeudun ns. klassisesti, olen normaalipainoinen. Kunnostani huolehdin lenkillä käymällä, tai pyöräilemässä, välillä uimassa. Olen kohtelias ja huomaavainen, rakastavainen ja empaattinen, ja tykkään tehdä asioita miehen mieliksi, en koko ajan myöskään jauha tasa-arvosta. Ihan puhelias olen, en mikään ujo. Mielestäni olen ihan fiksu, ainakin minulla on hyvä yleissivistys ja monesti ihmiset kysyvät minulta neuvoja hankaliin tilanteisiin. Selfieitä en ota enkä somessa roiku. Tykkään tehdä hyvää ruokaa. En valita miehen sukista lattialla enkä kyttää miehen menemisistä. Mielestäni siis olen ihan kelpo nainen. Tottakai minussakin vikoja on, mutta kuvittelisin, että olisi monella tapaa catch. Iältäni olen 35-vuotias, ja itse ajattelisin, että minulle sopisi noin 32-42-vuotiaat miehet.

Mutta. Olen korkeasti palkatussa työssä. Ja urani on minulle tärkeä, panostan siihen paljon, vaikka en ajallisesti enempää kuin 8 tuntia päivässä. Satuin menemään opiskelemaan alalle, joka avasi paljon menestyksen ovia. Lisäksi ikävä kyllä vanhempani ovat jo kuolleet, joten olen perinyt ison omaisuuden heiltä. En kehuskele rahoillani, pikemminkin yritän salata palkkaani ja omaisuuttani. En omista edes hienoa autoa, suurin osa rahoista on sijoitettuna. Mutta kun uramenestykseni ja varallisuuteni selviää tapailukumppani-miehelle, niin hyvin alkaneeseen tapailuun tulee kummallinen pätkäys. Aluksi ollaan tultu tosi hyvin toimeen, ja sitä kemiaakin on, mutta miehen asenne muuttuu jotenkin. Ja moni suhde hiipuu tähän.

Tulkitsen niin, että uranainen ja varakas nainen on huono asia miehen näkökulmasta, vaikka muuten tämä nainen olisi kaikin puolin sopiva ja kiva. Miksi?

Kommentit (290)

Vierailija
1/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen niin, että uranainen ja varakas nainen on huono asia miehen näkökulmasta, vaikka muuten tämä nainen olisi kaikin puolin sopiva ja kiva. Miksi?

Niin koska sinussahan ei varmasti ole yhtään mitään vikaa vaan ainoastaan siksi miehet eivät kiinnostu sinusta, kun olet uranainen ja varakas :-D herätys!

Vierailija
2/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on turn off. Uskokaa jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häiritsee, että ne ei kiinnostu minusta.

M27

Vierailija
4/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on sinusta, ei kaikista uranaisista...Tavattoman moni heistä kuintekin on parisuhteessa, ovat perustaneen perheen, jne.

Vierailija
5/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian itsenäinen etkä välttämättä tarvitse miestä mihinkään. Miehet haluavat tuntea olevansa tarpeellisia. 

Vierailija
6/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska sinussahan ei varmasti ole yhtään mitään vikaa vaan ainoastaan siksi miehet eivät kiinnostu sinusta, kun olet uranainen ja varakas :-D herätys!

Kiitos vastauksestasi. Jos satuit lukemaan aloitusviestini, niin varmasti huomasit, että siinä jo kirjoitin, että tietysti minussa on myös vikoja. Kuten meissä jokaisessa.

Aloituksessani kirjoitin miehistä, jotka ovat jo kiinnostuneet minusta, ja ollaan tapailtu, mutta tapailun sävy muuttuu kun miehelle paljastuu taloudellinen tilanteeni, sillä miehen asenne minuun selvästi vaihtuu jotenkin vältteleväksi. Tämä on tapahtunut monta kertaa, ja mietin syitä siihen. Ap.

Vierailija
7/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa lapsia ja on suunnitellut niin, että nainen on vastuussa kodista ja lapsista, tuo voi romauttaa monen miehen vaaleanpunaiset haaveet.

Vierailija
8/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sinulla on kokemuspohjaa uranaisista? Sinun ongelmasi ja kokemasi ei tee asiasta mitenkään yleispätevää.

Vierailija
9/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materialistiset arvot, yhteisen ajan puute, stressaantuneisuus ja kireys, työasioiden tuominen kotiin ja sellaiset elämäntapamielytymykset, joihin minulla ei ole varaa. Jos noita puutteita ei ole, niin sitten ei haittaa mikään, mutta pelkästään työlleen omistautuvat ihmiset tapaavat olla vähän rasittavia ihan riippumatta siitä, onko työ hyvin palkattua vai ei.

Vierailija
10/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Jos satuit lukemaan aloitusviestini, niin varmasti huomasit, että siinä jo kirjoitin, että tietysti minussa on myös vikoja. Kuten meissä jokaisessa.

Mutta silti ainoat syyt mitä keksit miksi miehet eivät sinusta ole kiinnostuneita olivat molemmat itsesi ylistämistä? Ehkä oletkin vain liian täynnä itseäsi?

Vierailija
11/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on sinusta, ei kaikista uranaisista...Tavattoman moni heistä kuintekin on parisuhteessa, ovat perustaneen perheen, jne.

Tottakai moni uranainen on parisuhteessa. Moni heistä on kuitenkin alkanut siihen suhteeseen nuorempana ennen kuin heidän ura on alkanut menestymään, esim. jo opiskeluaikana. Puhun meidän yli kolmikymppisten-nelikymppisten tapailusta, jossa siis urat on jo rakennettu ennen tapaamista. Ja tietysti on aina se keskiarvo ja sitten poikkeuksia. Voi hyvin olla että minä olen se poikkeus. Kirjoitin tänne tämän aloituksen saadakseni asiaan selvyyttä. Ap.

Vierailija
12/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti vahva nainen on uhka. Ole hyvä! Tämänhän sinä halusit kuulla?

Vierailija
13/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kotikeskeinen ja perhekeskeinen arvoiltani.

urani on minulle tärkeä, panostan siihen paljon

Valitse toinen.

Vierailija
14/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kehuisit itseäsi vähemmän ja pyrkisit vähemmän täydellisyyteen, niin miehet ehkä saattaisivat jaksaa pidemmän päälle. Miehet haluavat ajoittain myös ottaa rennosti eikä kaikkea aina niin hirveän vakavasti. Lisäksi jos sinussa ei ole mitään säröjä, et herätä miehissä mielenkiintoa. Hukut massaan ja se on täysin oma vikasi. Vaikutat myös tosikolta.

Vierailija
15/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sinulla on kokemuspohjaa uranaisista? Sinun ongelmasi ja kokemasi ei tee asiasta mitenkään yleispätevää.

Olen miesvaltaisella alalla, joten kollegoistani suurin osa on miehiä. Naiskollegani ovat useimmat alkaneet seurustella miehensä kanssa jo opiskeluaikana. Muut naispuoleiset ystäväni eivät oikeastaan ole uranaisia niinkään. Ap.

Vierailija
16/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa nyt vaan ei ole sattunut olemaan sellaista persoonallisuutta, mihin kukaan olisi rakastunut. Vaikutat aika kylmältä ja analyyttiseltä ihmiseltä, eikä siinä ole mitään pahaa, olen itsekin sellainen. Minä olen tosin omasta halustani sinkku.

Vierailija
17/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai moni uranainen on parisuhteessa. Moni heistä on kuitenkin alkanut siihen suhteeseen nuorempana ennen kuin heidän ura on alkanut menestymään, esim. jo opiskeluaikana. Puhun meidän yli kolmikymppisten-nelikymppisten tapailusta, jossa siis urat on jo rakennettu ennen tapaamista. Ja tietysti on aina se keskiarvo ja sitten poikkeuksia. Voi hyvin olla että minä olen se poikkeus. Kirjoitin tänne tämän aloituksen saadakseni asiaan selvyyttä. Ap.

Edelleen kysyn sinulta paljonko sinulla on kokemuspohjaa milloin ketäkin on suhteeseen alkanut?

Vierailija
18/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi ex valitti, että en tarvitse miestä mihinkään. Ansaitsen omat rahani, omistan asuntoni, huollatan autoni ja hoidan itse pikkurempat kotonani. Miehen mielestä oli erittäin paha, että en tarvinnut häntä mihinkään, koska jos kyllästyn, voin erota samantien. Yritin selittää, että eikö ole paljon parempi että en tarvitse häntä, mutta silti valitsen olla hänen kanssaan joka päivä. Ei kuulemma ollut. En minä haluaisi seurustella ihmisen kanssa, joka on kanssani vain siksi että tarvitsee minua/rahojani/asuntoni. Suhde päättyi minun aloitteestani, koska mies muuttui todella kontrolloivaksi ja mustasukkaiseksi.

Vierailija
19/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Materialistiset arvot, yhteisen ajan puute, stressaantuneisuus ja kireys, työasioiden tuominen kotiin ja sellaiset elämäntapamielytymykset, joihin minulla ei ole varaa. Jos noita puutteita ei ole, niin sitten ei haittaa mikään, mutta pelkästään työlleen omistautuvat ihmiset tapaavat olla vähän rasittavia ihan riippumatta siitä, onko työ hyvin palkattua vai ei.

Mutta kerroinhan, että työni vie minulta vain sen normaalin 8 tuntia päivässä. Eli yhteistä aikaa voin tarjota saman verran kuin oikeastaan kuka tahansa muu. En ole myöskään erityisen stressaantunut enkä omistaudu pelkästään työlleni, kerroinhan että panostan paljon kotiin ja perheeseen. Arvoni ei ole materialistisia, en voi sille mitään että perin ison omaisuuden. En ole sitä kauheasti käyttänyt vaan sijoittanut, koska en koe tarvitsevani kalliita autoja ym. Uraani suhtaudun intohimolla, koska se työ on niin mielenkiintoista, en palkan takia. Ap.

Vierailija
20/290 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppisiä nuo miehet ovat olleet? Varmasti on miestyyppi, joka ei kelpuuta menestynyttä naista. Ilmeisesti onnistut kerta toisensa jälkeen valitsemaan heitä.

Itse en jatkaisi tapailua, jso selviäisi että mies on paljon minua varakkaampi. Tuntisin alemmuutta ja pelkäisin jääväni suhteessa alakynteen. Tiedän kokemuksesta. Kyttäsin koko ajan merkkejä siitä, että mies epäilee minun olevan rahojensa perässä. Suhde ei toimi, jos tuloerot ovat isot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi