Erottaako ihmisestä sen, onko hän saanut hiljattain seksiä?
Entä erottaako huulista sen, jos hän on antanut suuseksiä hiljattain? Tarkoitan siis muutamia tunteja seksin jälkeen tai seuraavana päivänä. Mietin vain yhden tutun raukeaa olemusta ja aiempaa pulleampia ja punaisempia huulia (ilman huulipunaa siis).
Kommentit (33)
Monet naiset pureskelevat huuliaan ja nipistelevät itseään poskista, jotta näyttävät kauniimilta. Vanha niksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se seksin harrastaminen tee ihmisestä raukeaa, vaan orgasmin saaminen.
Juu, ajattelin, että seksi oletuksena "sisältää" myös orgasmin. :)
Sinun tulee saada ensin elämäsi kuntoon ja asiat selville vesille. Tuo kuulostaa nyt vähän siltä että : kannattaa kusta housuihin koska se lämmittää (hetkellisesti).
Tunnistus on helppoa: hyppelee yhdellä jalalla ja huutaa juhuu!!!
Ollaan erottu viisi vuotta sitten mutta exä osaa kertoa olenko harrastanut seksiä jos tavataan saman päivän aikana. Ei tosin kerro mistä tietää eli en osaa auttaa.
Musta ainakin tuntuu että jos on saanut ihanaa läheisyyttä ja intohimoista seksiä sitä oikein hehkuu monta tuntia! On jotenkin pehmeämpi, rusottavampi ja hymyilevämpi.
Siihen lienee osasyynsä se että tuollaista saa niin harvoin!
Se yksi ihminen näytti jotenkin paksuhuulisemmalta ja hänen ihonsa jotenkin pehmoisemmalta sekä hiuksensa sotkuisemmilta...noh, vaikeaa päätellä noista takuuvarmasti sinänsä...
Vierailija kirjoitti:
Eikö seksiä saaneet ole rennon oloisia? Sellaisia raukeita.
Minä ainakin tunnistan itsessäni fyysisessä olemuksessa tämän muutoksen. En tiedä näkyykö ulospäin.
N48
Hyi, miksi noin vanha harrastaa seksiä! Kuvottavaa.
Mun tahattoman yksinkertainen ja luonnonlapsimainen kasvissyöjäystäväni sanoi mulle ihan ensimmäisenä, kun tuli käymään kahvilla:
Haiset naineelle!
Oikeassahan se oli. Eikä mulla ole mitään tulehduksia yms.
Onko ap nainen ja kaipaa naista? Terapeuttia?
Vierailija kirjoitti:
Se yksi ihminen näytti jotenkin paksuhuulisemmalta ja hänen ihonsa jotenkin pehmoisemmalta sekä hiuksensa sotkuisemmilta...noh, vaikeaa päätellä noista takuuvarmasti sinänsä...
Sori, siis sen ihanuuteni hiukset eivät olleet sotkuiset, vaan pörröiset. :) Sanavalintani oli harhaanjohtava. Hän oli vähän sellainen kissanpentumaisen söpö, mutta hänen huulensa olivat turpeammat ja punaisemmat kuin muuten. :)
Erottaako naiset miehestä kun on saanut mies seksiä :D? Ilmeisesti on vähemmän iholla ainakin tai kylmemmän oloinen ?
mies25 kirjoitti:
Erottaako naiset miehestä kun on saanut mies seksiä :D? Ilmeisesti on vähemmän iholla ainakin tai kylmemmän oloinen ?
Itse asiassa tuo pitää paikkansa.
Onko kyseessä varattu, vapaa, sinkku, eläkeläinen........? Ja itse olet?