Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kadehdit ja vihaat jotain ihmistä, miten käsittelet sen mielessäsi

Vierailija
09.04.2017 |

Niin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän itseäni.

Pidän sen vain ohi menevänä huonon tuntuisena tunteena.

Ja ajattelen ,että kukaan ei saa kaikkea.

Tyhmää vertailla!!

Jos kateuden myöntää niin on voittanut itsensä.

Vierailija
2/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nelikymppisenä yritän pohtia miksi joku ihminen herättää sellasia tunteita ja miksi minussa. analysoin itseäni siis siinä tapauksessa. yritä sinäkin. kyllä osaat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vihata ihmisiä? Miksi tuntea vihaa?

Vierailija
4/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin nro 1.

Tunne laantuu kun ymmärtää tämän tunteen inhimillisyyden ja realiteetit, joku toinen tuskin olisi hänelle kateellinen tai vihainen. Kateus menee yleensä ohi kun myöntää itselleen olevansa kateellinen ja suhtautuu siihen lempeästi.

Riippuu tietysti vihan syystä, olin hyvin vihainen ja surullinen ihmiselle, joka varasti laukkuni ja heitteli sen jälkeen hänelle arvotonta tavaraa laukustani roskiksiin yms. Mutta ehkä puhut nyt toisenlaisesta vihasta.

Vierailija
5/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi vihata ihmisiä? Miksi tuntea vihaa?

Vihahan on itsen suojelemiskeino.

6/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ja vihasin naista jonka kanssa mies petti. Annoin itselleni aikaa ja kävin asian itseni kanssa ihan alusta asti läpi - mistä tunne kumpuaa, onko siihen syytä, onko elämässäni jotain mitä voisin itse parantaa jne. Lopputuloksena en ole katkera, enkä vihainen, vaan opin jotain uutta itsestäni.

Vierailija
7/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Kadehdin ja vihasin naista jonka kanssa mies petti. Annoin itselleni aikaa ja kävin asian itseni kanssa ihan alusta asti läpi - mistä tunne kumpuaa, onko siihen syytä, onko elämässäni jotain mitä voisin itse parantaa jne. Lopputuloksena en ole katkera, enkä vihainen, vaan opin jotain uutta itsestäni.

Olipas korulausetta kerrakseen :D "Opin uutta itsestäni".

Mites tuossa sitten kävi? Olette edelleen yhdessä vai?

Vierailija
8/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateden kohdalla pidän tärkeänä tunnistaa, että kyse on kateudesta. Kateus kun piiloutuu muiden tunteiden alle. Eli sanon itselleni, että minäkin haluaisin tuota, ja siksi olen kateellinen. Kestän tunteen... ja sitten se päästää otteensa.

En vihaa ketään, mutta voin olla vihainen jolle kulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme