Tinderin naistarjonta on perseestä. T. pitkä, komea, varakas, M28
Aina jos vihdoin luulen löytäneeni jonkun "helmen", jonka kanssa voisi suunnitella pitkää parisuhdetta, niin joku näistä asioista pilaa sen, ja poistan matchin:
-Koirahulluus, en todellakaan nuku samassa sängyssä haisevan ja kuolaavan kirppukasan kanssa, saati lähde sellaista räntäsateeseen paskattamaan
-"mukamas älykkäät" lipaston ja ammattisurkean korkeakoulutetut, jotka yrittävät päteä joka asiaan, vaikka oikeasti ovat työllistettyinä jossain kirjastoapulaisena, ja "viisaus" on löydetty englannin kielisten nyyhkylaulujen lyriikoista.
-yh:t. Itselläni ei ole lapsia, enkä vielä ainakaan viiteen vuoteen lapsia haluakaan. Paras vastaantullut oli 23 vuotias kolmen lapsen yh, joista jokaisella lapsella oli eri isä. En todellakaan katsele että viikonloppuisin narkkarit käyvät ovella hakemassa kakaroitaan.
-Mielenterveysongelmaiset
-Piilolihavat, kuvat vain naamasta,tai kuva kymmenen vuotta vanha, ja kun menen treffeille niin 120kg suohirviö tulee kulman takaa ja joudun taas poistumaan ravintolan wc:n ikkunasta.
-Fitness/urheiluhullut. Eipä vähempää voisi kiinnostaa lihaksikas, testosteronia uhkuva, rahkalta haiseva poikatyttö.
-Matkustushullut. Vaikka olisi taloudellisesti perseauki niin visalla on pakko päästä joka kuukausi kaupunkilomalle, että saa uudet matkustuskuvat instaan ja faceen. Itselle riittää ruotsinristeily ja lapin matkat. Ei kiinnosta maata hiekkarannalla.
-Alkoholisoituneet/muut viinin tissuttelijat
-Koko keho täynnä tatuointeja, unisieppareita ja carpe diemejä.
Ennen ajattelin että reikä se on rotallakin, mutta nykyään olen tuhat kertaa mielummin yksin, kuin jonkun pikkuprinsessan kitinöiden kohteena. Ja kun ei minua kiinnosta paskan vertaa seisoa maskottina puku päällä parhaita kesäpäiviä muijan itselleni tuntemattomien sukulaisten kissanristiäisissä ja häissä.
Kommentit (110)
Parhaat on viety ja vapaat on vammaisille.
Sitten on niitä joiden naamat on noissa treffisivustoilla pyörineet 10 vuotta. Munaa on varmasti lutkutettu joka viikonloppu, mutta jossakin pitää vika olla jos ei pidempää suhdetta löydy. Vai haluavatko vaan rahastaa rumempia miehiä, jotka kuskaavat heitä syömään ja tuovat lahjoja tai jtn.
Itse pysyn noista "vakkareista" pitkällä.
Varakkuus ja komeus kyllä katoaa jos kumppaninsa väärin valitsee 😂
Mutta ihan on kerrankin listattuna sellaisia järkeviä asioita. Ei tyypillisiä "liian pienet tissit, väärän mallinen perse, väärän väriset hiukset" yms :)) tsemppiä, "se oikea" löytyy kun lakkaat etsimästä.
Vierailija kirjoitti:
Mm aika monella ihmisellä on noista jotain.. En varmaan ole ikinä tavannut ketään 25-30 vuotiasta (vai mikä ikähaarukkasi on?) jolla ei olisi joko lapsia, eläimiä, tatuointia, joisi silloin tällöin viiniä, harrastaisi jotain fitnestä / salia tai olisi lihava, matkustelisi. Aika kovat vaatimukset :o
Olen tavannut kymmeniä tuollaisia muijia joilla ei ole lapsia, eläimiä, tatuointeja, viinin tissuttelu ongelmaa, fitnesshulluutta, tai matkustushalua.
Tietyissä asioissa en vaan pysty tekemään kompromisseja, kun muuten joutuisin halveksumaan puolisoani.
Minkä takia luulet että ne naiset on siellä Tinderissä? Ei niiden parhaiden koskaan tarvitse mihinkään nettideittailemaan mennä, ne napataan lukiosta tai yliopistosta.
Tinder onkin huorien kohtaamispalvelu ilman sutenööriä, panosovellus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm aika monella ihmisellä on noista jotain.. En varmaan ole ikinä tavannut ketään 25-30 vuotiasta (vai mikä ikähaarukkasi on?) jolla ei olisi joko lapsia, eläimiä, tatuointia, joisi silloin tällöin viiniä, harrastaisi jotain fitnestä / salia tai olisi lihava, matkustelisi. Aika kovat vaatimukset :o
Olen tavannut kymmeniä tuollaisia muijia joilla ei ole lapsia, eläimiä, tatuointeja, viinin tissuttelu ongelmaa, fitnesshulluutta, tai matkustushalua.
Tietyissä asioissa en vaan pysty tekemään kompromisseja, kun muuten joutuisin halveksumaan puolisoani.
Okei, no niistä sitten vaan joku ja poistut Tinderistä :)
Vierailija kirjoitti:
Varakkuus ja komeus kyllä katoaa jos kumppaninsa väärin valitsee 😂
Mutta ihan on kerrankin listattuna sellaisia järkeviä asioita. Ei tyypillisiä "liian pienet tissit, väärän mallinen perse, väärän väriset hiukset" yms :)) tsemppiä, "se oikea" löytyy kun lakkaat etsimästä.
Itselle kelpaa sekä pienet että suuret tisut :) Suuret ovat komiaa katseltavaa mutta alkavat roikkumaan helposti, jolloin pienet tisut ovatkin kivemman näköiset ja tuntuiset :)
Perse olisi hyvä jos siitä ei löytyisi selluliittiä.
Ap jos nuo yllämainitut on totaalisia turnoffeja sinun kohdallasi niin millainen on tuo mainitsemasi "helmi"?Mikä viehättää luonteessa ja ulkoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia luulet että ne naiset on siellä Tinderissä? Ei niiden parhaiden koskaan tarvitse mihinkään nettideittailemaan mennä, ne napataan lukiosta tai yliopistosta.
Höpöhöpö. Lukioikäisenä otetaan se joka sattuman kautta eteen osuu. Eikös noista parikymppisinä "elämänsä rakkauden" löytäneistä jonkun tilaston mukaan eroon päätynyt 80%. Todella moni fiksu nainen on vielä 30-vuotiaanakin toisella kierroksella, kun ymmärtää jättää sen itselle sopimattoman nuoruuden ihastuksen, kun ajat ovat muuttuneet nuoruusajoista.
Eipä siellä Tinderissä ole pakko pyöriä.
PS. mä en omaa mitään sun listaamistasi turn-offeista, mutta tuskin mäkään kelpaisin koska oon jo 31v. Sunlaiset miehet keksii naisesta kuin naisesta aina jotain vikaa (ja tuskin muuten oot mikään pitkä, komea tai varakaskaan).
Vierailija kirjoitti:
Aina jos vihdoin luulen löytäneeni jonkun "helmen", jonka kanssa voisi suunnitella pitkää parisuhdetta, niin joku näistä asioista pilaa sen, ja poistan matchin:
-Koirahulluus, en todellakaan nuku samassa sängyssä haisevan ja kuolaavan kirppukasan kanssa, saati lähde sellaista räntäsateeseen paskattamaan
-"mukamas älykkäät" lipaston ja ammattisurkean korkeakoulutetut, jotka yrittävät päteä joka asiaan, vaikka oikeasti ovat työllistettyinä jossain kirjastoapulaisena, ja "viisaus" on löydetty englannin kielisten nyyhkylaulujen lyriikoista.
-yh:t. Itselläni ei ole lapsia, enkä vielä ainakaan viiteen vuoteen lapsia haluakaan. Paras vastaantullut oli 23 vuotias kolmen lapsen yh, joista jokaisella lapsella oli eri isä. En todellakaan katsele että viikonloppuisin narkkarit käyvät ovella hakemassa kakaroitaan.
-Mielenterveysongelmaiset
-Piilolihavat, kuvat vain naamasta,tai kuva kymmenen vuotta vanha, ja kun menen treffeille niin 120kg suohirviö tulee kulman takaa ja joudun taas poistumaan ravintolan wc:n ikkunasta.
-Fitness/urheiluhullut. Eipä vähempää voisi kiinnostaa lihaksikas, testosteronia uhkuva, rahkalta haiseva poikatyttö.
-Matkustushullut. Vaikka olisi taloudellisesti perseauki niin visalla on pakko päästä joka kuukausi kaupunkilomalle, että saa uudet matkustuskuvat instaan ja faceen. Itselle riittää ruotsinristeily ja lapin matkat. Ei kiinnosta maata hiekkarannalla.
-Alkoholisoituneet/muut viinin tissuttelijat
-Koko keho täynnä tatuointeja, unisieppareita ja carpe diemejä.Ennen ajattelin että reikä se on rotallakin, mutta nykyään olen tuhat kertaa mielummin yksin, kuin jonkun pikkuprinsessan kitinöiden kohteena. Ja kun ei minua kiinnosta paskan vertaa seisoa maskottina puku päällä parhaita kesäpäiviä muijan itselleni tuntemattomien sukulaisten kissanristiäisissä ja häissä.
Itselläni ei ole mitään näistä ominaisuuksista, harmi ettei olla törmätty. Lopetin tinderöinnin 1,5 v jälkeen ihan juuri siksi, että sieltä löytyi suurimmaksi osaksi vain kuvailemiasi ihmisiä, tosin miessukupuolen edustajia.
Mut jooo okei, en kyllä arvosta miestä, joka ei halua tutustua ja tulla toimeen sukulaisteni kanssa ja joka kuvittelee, että perhejuhlissa kumppanin tarkoitus on vain olla edustusmaskotti.
N23
Komppaan sikäli että A) Isolla osalla naisista ei ole muuta kuin kuvia itsestään, ikäänkuin riittäisi että näyttää hyvältä, B ) Jos on jotain tekstiä profiilissa niin se on usein joku mukahauska sanonta tai lause, joka ei oikeasti kerro mitään hänestä ja C) Lähes kaikilla naisilla on oma koira.............
M30
Et taida kuitenkaan olla niin tasokas, naiset kun katsovat luonnettakin?
Mä voin lähteä sun kanssa treffeille. Jos kestät sen, että nainen haluaa luoda uraa ja esim. kotityöt menee tasan. En oo sun äiti.
N25
Vierailija kirjoitti:
Ap jos nuo yllämainitut on totaalisia turnoffeja sinun kohdallasi niin millainen on tuo mainitsemasi "helmi"?Mikä viehättää luonteessa ja ulkoisesti?
Luonteessa: Muiden huomioonottaminen ja kunnioittaminen, kiltteys, luottamus, rehellisyys, kaikkien ihmisten arvostaminen (vaikka tämä oma aloitukseni ei tätä täytä, niin en silti ketään vihaa, kukin olkoon millainen haluaa, mutta itse en vain kestä tietyn tyylisiä ihmisiä seurustelukumppaneina)
Ulkoisesti ei muulla ole väliä, kunhan ei ole sairaanoloisen lihava tai täyteen tatuoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitenkähän ne kriteerit muka on kovat, jos ainut kriteeri kumppanille minullakin olisi edes jonkinasteisella normaalilla järjellä varustettu yksilö, jolla on hyvät tissit, perse ja luonne.
En kestä yhtään mitään pissisasenteita ja haluaisin ns perinteisen naisen, mutta niitä nyt vaan näyttää olevan aika harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan sikäli että A) Isolla osalla naisista ei ole muuta kuin kuvia itsestään, ikäänkuin riittäisi että näyttää hyvältä, B ) Jos on jotain tekstiä profiilissa niin se on usein joku mukahauska sanonta tai lause, joka ei oikeasti kerro mitään hänestä ja C) Lähes kaikilla naisilla on oma koira.............
M30
Siis niin monella muijalla nykyään koira korvaa miehen. Varmaan joukossa jopa koiriinsa sekaantuvia muijia.
Ihan varmasti joka naisesta löytyy asioita joista et tykkää, katsos mekin ollaan vaan ihmisiä. Onko se niin vakavaa jos nainen tykkää vaikka pitsinnypläyksestä ja sinä et? Sun ei sinne pitsinnypläyskurssille tarvitse lähteä. Sitäpaitsi kun rakastuu, alat katsoa toisen negatiivisia piirteitä sormien välistä.