Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä lopetti yhteydenpidon?

Vierailija
07.07.2008 |

ystäväni on lopettanut yhteydenpidon minuun aikaisemmin olemme olleet toisiimme yhteydessä sähköpostilla ja puhelimitse sekä vierailleet puolin ja toisin (ei usein, sillä välimatkaa todella paljon). Nyt sitten yht'äkkiä ystäväni ei vastaa kun soitan hänelle eikä vastaa s-postiin? Pitäisikö sitten vaan itsekin lopettaa yhteydenpito vai mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Välillämme ei ole ollut mitään riitaa tms. joka voisi tämän selittää ja olemme ystäviä 20 vuoden takaa. Omituista? Mitä itse tekisitte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tekisin niin että antaisin jonkin aikaa olla ja laittaisin sitten viestiä uudestaan. Ehkä ystävällä on joku kriisi tms. jonka vuoksi ei jaksa. Jos sittenkään ei kuulu mitään niin pallo olisi sitten hänellä.

Vierailija
2/5 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin onko voinut tapahtua jotain yllättävää, esim joutua sairaalaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku yllättävä katastrofi, vaikka läheisen kuolema.

Vierailija
4/5 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin moni ystäväni varmasti ajattelee samoin kuin sinä. Itselläni on raskas vauva+taapero vuosi takana ja siitä "koomasta" olen vasta heräämässä. En ole jaksanut sähköpostitella ystävilleni (heidän viestinsä odottavat pitkän aikaa vastaamistani) ja jos puhelin on joskus soinut, on yleensä ollut jokin "tilanne päällä" etten ole ehtinyt vastaamaan, mutta juuri koskaan en myöskään ole jaksanut soitella takaisin. Tekstiviesteihin olen vastaillut, mutta niihinkin yleensä viiveellä yön pimeinä tunteina, kun on ollut omaa aikaa. Ainoa ystävä jonka kanssa olen ollut enemmän tekemisissä on juuri samassa elämäntilanteessa oleva ystäväni. Huomaan kyllä, että ihmiset ovat kadonneet ympäriltäni, kun en ole jaksanut yhteyttä pitää. Nyt pitäisi sitten alkaa "lämmittelemään" näitä ystävyyssuhteita uudelleen.

Vierailija
5/5 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita eikä hän jaksa nyt viestitellä. Kokeile joskus syksyllä uudestaan jos ei kuulu mitään, niin anna olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä