Miksi hallitus tuhlaa? Laittaa 5 miljoonaa Gazaan ja Länsirannalle!
Tuokin raha olisi pitänyt jättää velkojen lyhentämiseen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8a38b43c-8e27-4f05-9165-88f80424f…
Kommentit (13)
Jeesus juutalaisista "isästä perkeleestä te olette.. teette isänne tekoja.. hän oli murhaaja alusta asti.."
-Johannes 8:44
Vierailija kirjoitti:
Juutalaissika tuli näköjään tekemään uuden sionistisen avauksensa.
Poistoon tämäkin.
En tietääkseni ole juutalainen ja en tiedä mitä sionismi on. Miksi minun pitäisi sinun mielestä kustantaa terroristien elämää, kun Suomessa kaikki on pielessä ja kaikesta leikataan?
Israel aiheuttaa ison loven suomen talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus juutalaisista "isästä perkeleestä te olette.. teette isänne tekoja.. hän oli murhaaja alusta asti.."
Jeesus oli ahdasmielinen, ehkä jopa ongelmia sen viinin kanssa.
Koska perussuomalaiset on hallituksessa, siksi.
hamas vaan varustelee rahoilla ja ottaa parhaat avustukset , kaivautuu sairaaloiden ja koulujen alle.. Hamaksen johto todella rikas ja asuu ulkomailla.
Suomea ajetaan alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus oli ahdasmielinen, ehkä jopa ongelmia sen viinin kanssa.
Niin, ei hyväksynyt juutalaisten pappien sikailuja, kaksinaamaisuutta eikä sitä että pitivät kansaa hengellisen orjuuden ikeessä. Ei myöskään tykännyt juutalaisten tavasta vainota hänen opetuslapsiaan ja kivittää Jumalan lähettämät profeetat.
Vierailija kirjoitti: EU:n ja USA:n määräys, ei näistä Suomi päätä. Näin minä pienenä veronmaksajana asian näen. Kuinka se ratavanhinko menikään ja miks Espoossa ja Vantaalla vesiputkista paskaa?
🤡
poliitikkomme toimii USA n ja EU n ohjeiden mukaan
U. von Leyeninkin sukutaustoja kannattaisi tarkastella. Samoin kuin jenkkeihin menneet saksalaiset 2 maailmansodan jalkeen. N atsiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juutalaissika tuli näköjään tekemään uuden sionistisen avauksensa.
Poistoon tämäkin.
En tietääkseni ole juutalainen ja en tiedä mitä sionismi on. Miksi minun pitäisi sinun mielestä kustantaa terroristien elämää, kun Suomessa kaikki on pielessä ja kaikesta leikataan?
Juutalaiset ne niitä samanlaisia teroja ovat myös. Tavallinen kansa on aina syytön. Meillä Suomessa oli valtava nälänhädän 1800 luvun puolessavälissä ja meitä autettiin. Juutalaiset tekevät tuolla kansanmurhaa ja maailma katsoo sivusta, koska näzikortti.
Vierailija kirjoitti:
Koska perussuomalaiset on hallituksessa, siksi.
Kerrotko tarkemmin mitä tarkoitat?
EU:n ja USA:n määräys, ei näistä Suomi päätä. Näin minä pienenä veronmaksajana asian näen.
Kuinka se ratavanhinko menikään ja miks Espoossa ja Vantaalla vesiputkista paskaa?