Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enemmistö naisista on kiinnostuneempia 180 cm pitkästä, 68 kg painavasta ja sporttisesta miehestä kuin 180 cm pitkästä liikkumattomasta, 80-90 kg painavasta lihavasta miehestä

Vierailija
07.04.2017 |

Näin se vaan on.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180/68han on ihan tikku...

Taaskaan naiset eivät tiedä mistään mitään, ei sinänsä yllätä. Makwan on 179/65 http://im.mtv.fi/image/5193898/landscape16_9/1024/576/ce354b0e0d6833840…

Vierailija
42/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta voi vain päätellä, että palstan naiset ovat pääasiallisesti ylipainoisia itse ja ovat tottuneet muutenkin sellaiseen elämänpiiriin, koska seura tekee kaltaisekseen. Sen takia heillä ei ole käsitystä normaalipainoisen miehen ulkonäöstä.

Eli keskustelua lukeville miehille ohjeeksi: Älkää lihottako itseänne 80-kiloiseksi, jos hoikka nainen kiinnostaa pariutumismielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makun kisapaino on 65, koska painoraja höyhensarjalle on 65,8 kg. Mutta eihän nuo tyypit ole kisapainossaan kisojen ulkopuolella. 

Vierailija
44/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta voi vain päätellä, että palstan naiset ovat pääasiallisesti ylipainoisia itse ja ovat tottuneet muutenkin sellaiseen elämänpiiriin, koska seura tekee kaltaisekseen. Sen takia heillä ei ole käsitystä normaalipainoisen miehen ulkonäöstä.

Eli keskustelua lukeville miehille ohjeeksi: Älkää lihottako itseänne 80-kiloiseksi, jos hoikka nainen kiinnostaa pariutumismielessä.

180/68 on normaalipainoinen, joo, mutta silti liian hoikka ollakseen hyvännäköinen mies minun silmissäni. Oma painoindeksini on 19, eli taidan olla aika kaukana ylipainoisesta. Silti pidän eniten miehistä, joilla on sekä rasvaa että lihasta luiden ympärillä (en tarkoita ylipainoa). En tämännäköisistä miehistä, todellakaan: http://mybodygalleryformen.com/search.html?gender=male&height=180&age=a…

Vierailija
45/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon eniten kiinnostunut siitä, mitä sen miehen korvien välissä liikkuu. Oon nytkin menossa treffeille älykkään, hurmaavan 5-kymppisen miehen kanssa. Jonka käytöstavat osuvat kohdilleen, joka on vatsakas. Yhtä aikaa lempeä ja raju ja seksi parasta ikinä. Mulle on kuitenkin aivan yhden tekevää, minkä kokoinen hän on, hän saa mut tuntemaan oloni maailman kauneimmaksi, arvostetuksi. Kohtelee mua kuin prinsessaa ja silti tasa-arvoisesti

Vierailija
46/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitetaan rinnakkain 180cm kukkakeppi ja vasvaavanpituinen  henkilö, jolla on kohtuullisen kokoiset lihakset, niin useimmat todennäköisesti katselisivat kohtuullisen lihaksikasta. 68-kiloa sopisi jollekkin 10-senttiä lyhyemmälle. 170-senttinen lihaksiton mies näyttää paremmalta kuin 180.senttinen lihaksiton mies.

Vierailija
47/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 180cm/68kg miehestä on kiinnostunut vain muutama prosentti siitä, mitä

180cm/80-90kg sporttisen hoikasta miehestä.

Läski 180cm/80-90kg on ehdoton turn off, samoin 180cm/100kg bodari.

Vierailija
48/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkakeppihän 68-kiloinen 180-senttinen mies on. Jos todella harrastaa liikuntaa, niin lihasta on enemmän kuin 68-kiloisella. 80-90-kiloinen 180-senttinen mies ei ole mikään läski, hieman tanakka vain. Kyllä laihuuden ihannointi on alkanut mennä moninkertaisesti överiksi. Mikään ei riitä, pian meidän kaikkien pitää kai näyttää keskitysleirivangeilta, joissa ei ollut muuta kuin luut ja nahka.

Lihasten koko/paino on yhtä kuin liikunnan harrastaminen? Kestävyysurheilijat eivät harrasta liikuntaa? xDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi