Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enemmistö naisista on kiinnostuneempia 180 cm pitkästä, 68 kg painavasta ja sporttisesta miehestä kuin 180 cm pitkästä liikkumattomasta, 80-90 kg painavasta lihavasta miehestä

Vierailija
07.04.2017 |

Näin se vaan on.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179cm ja 95kg lähinnä lihasta. Hyvännäköiset nuoret naiset tykännyt.

Vierailija
22/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekiinnostunut mistään kuikelomiehestä. Yök

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

68-kiloisesta? Ok.

68 kg on 180 cm pitkälle miehelle täysin normaali paino, katso vaikka painoindeksilaskurista. Sensijaan 80-kiloinen tai painavampi mies on tuolla pituudella normaalisti pelkästään plösö. Tietysti on niitä, jotka ovat onnistuneet kasvattamaan isot lihakset salilla ja painavat siitä syystä paljon, mutta niitä on aika pieni osa miehistä kuiteskin.

So? edelleen haluan sitä iskämahaista 80-kiloista enemmän.

Niin, koska olet itse metabolisesta oireyhtämästä kärsivä nainen, etkä huonommuudentunteesi takia uskalla haluta parempaa.

Vierailija
24/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan makuun kyllä liian hoikka. Tykkään miehistä, joilla on vähän korkeampi painoindeksi (silti siis normaalipainoisia, ei kaljamahaa kerryttäneitä). Tuon pituisella ja painoisella miehellä ei ole lihasta ja raamikkuutta. Että sori, en tiedä mihin teoriasi perustat, mutta minäkään en kuulu tähän "enemmistöön". 

Vierailija
25/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon mittainen mies 68-kiloisena on aikamoinen kusiluikaus. Jos hankkisi jotain niiden luiden päälle, ei ole ihan tervettä tuollainen laihistelu.

Vierailija
26/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 100 kiloiset punnitaan neuvolassa ja L on lasten koko.

Vierailija
27/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitää yli 100 kiloa painaa.

Mikäs siinä, jos haluaa miehen kuolevan 45-vuotiaana sydän-ja verisuonitauteihin.

Vierailija
28/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitää yli 100 kiloa painaa.

Mikäs siinä, jos haluaa miehen kuolevan 45-vuotiaana sydän-ja verisuonitauteihin.

Mies 180cm/132kg läski lihasta ja vielä elossa.

Vierailija
29/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei olisi mielestäni hirveämpää kuin että mies painaisi saman verran kuin itse :D Itse 177/64 (4kg kylläkin nyt lomaläskinä tullut) niin 180/68 mies olisi kyllä liian lähellä. Kyllä kaikki mieheni on painanut vähintään 80kg ja yksikään nyt ei ole rapakunnossa todellakaan ollut vaikka suosinkin sitä ihme isävartaloa pienellä vatsakummulla.

Vierailija
30/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun varmaan tuohon "enemmistöön", koska aikaisemmin seurustelin sellaisten todella hoikkien miesten kanssa. Yksi ex oli 180/50, soi mitä sattuu ja paljon eikä lihonut. Isänsä oli samaa mallia.

No eihän tuon malliset miehet oikeasti mitään kovin hyvännäköisiä ole, mutta eivät olleet mitään totaalisia turn offejakaan. Lihavista miehistä en ole koskaan kiinnostunut.

Vierailija
31/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakeppihän 68-kiloinen 180-senttinen mies on. Jos todella harrastaa liikuntaa, niin lihasta on enemmän kuin 68-kiloisella. 80-90-kiloinen 180-senttinen mies ei ole mikään läski, hieman tanakka vain. Kyllä laihuuden ihannointi on alkanut mennä moninkertaisesti överiksi. Mikään ei riitä, pian meidän kaikkien pitää kai näyttää keskitysleirivangeilta, joissa ei ollut muuta kuin luut ja nahka.

Vierailija
32/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 179cm ja 95kg lähinnä lihasta. Hyvännäköiset nuoret naiset tykännyt.

Niin, tykännyt. Mutta eivät tykkää enää.

Vierailija
33/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

68-kiloisesta? Ok.

68 kg on 180 cm pitkälle miehelle täysin normaali paino, katso vaikka painoindeksilaskurista. Sensijaan 80-kiloinen tai painavampi mies on tuolla pituudella normaalisti pelkästään plösö. Tietysti on niitä, jotka ovat onnistuneet kasvattamaan isot lihakset salilla ja painavat siitä syystä paljon, mutta niitä on aika pieni osa miehistä kuiteskin.

So? edelleen haluan sitä iskämahaista 80-kiloista enemmän.

Niin, koska olet itse metabolisesta oireyhtämästä kärsivä nainen, etkä huonommuudentunteesi takia uskalla haluta parempaa.

Nykyisin on ylipainoa, joo, mutta tykkäsin iskämahoista jo silloin kun olin 160/47.

Vierailija
34/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä otsikko, mutta:

"Hyiiiii 68kg. Hirvee laiheliini."

"ihan tikku"

"Todellakin ihan tikku! Yäk."

"(paino) aikuiselle miehelle"

"miehen pitää yli 100 kiloa painaa"

"kusimato"

"laihat miehet ovat epäilyttäviä"

"kuikelomiehestä. Yök"

"kusiluikaus"

"ei ole ihan tervettä tuollainen laihistelu"

"Mikään ei olisi mielestäni hirveämpää kuin että mies painaisi saman verran kuin itse"

"Kukkakeppi"

"keskitysleirivangeilta"

Hyvää perjantaita kaikille hoikille miehille.

Kiitos teille jotka olette vastanneet asiallisesti.

Vierailija
35/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos mitään tuulenn*ssimaa vinkuheinää mulle. Pituuskin saa olla alle 180 (mutta yli 170cm ) , en halua kipeätä niskaa.

Vierailija
36/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakeppi.

Vierailija
37/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon on meitä ap:n mukaan vähemmistöön kuuluvia. Itse pidän eniten sellaisesta miehestä jolla on voimaa ja sopivasti lihaksia (hieman saa erottua esim. käsissä ja jaloissa), mutta mielellään vähän pehmeyttäkin. En tykkää liian lihaksikkaista, enkä varsinkaan selkeästi erottuvista vatsalihaksista. Ja jos pitää valita niin ilman muuta valitsen ison ja pehmeän miehen kuin laihan kuikelon/liian lihaksikkaan. 180cm miehelle sopiva paino on mielestäni n.75kg-100kg.

Loppupeleissähän se on sitten ihan sama kuinka paljon tai vähän niitä lihaksia/painoa/pituutta on, kun löytää sen ihmisen jonka kanssa on oikeasti hyvä olla. Luonne ratkaisee.

Vierailija
38/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista lienee kiinnostuneita miehistä jotka ei pyöri vauva-lehden keskustelupalstalla.

Mitä väliä sillä muutenkaan on, mistä valtaosa tykkää? Useimmille riittää yksi kumppani. Eli riittää kun yksi tykkää.

Vierailija
39/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa hyvän lihaserottuvuuden, pitää olla ne lihakset. 180 cm 68 kg miehellä niitä lihaksia ei voi olla niin paljon, että jotain erottuisikin. Jos hauiksen kohdalla näkyy päällepäin, että naru on solmussa, sitä ei voi vielä lihaserottuvuudeksi sanoa.

Vierailija
40/48 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta tuollainen pulkannaru. Miehessä pitää olla kokoa ja näköä. Just makeimmilleen 180 cm pituutta ja painoa 90-100 kg kiinteää lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi