Paras palkka virpojalle? Vinkkejä mitä ostaa!
Kertokaahan te virpojien sielunelämää tietävät, mikä olisi paras palkka tulevan palmusunnuntain virpojalle?
Mitä kannattaa varata virpojien palkaksi? Mikä riittää, mikä taas jo on liikaa, mikä ilahduttaisi virpojia eniten?
Kommentit (34)
Minä teen jostain kirkkaan värisistä serveteistä pienet pussukat joihin laitan yhden Kinderin ja muutaman pienen munan, ehkä vielä jotain muutakin. Riippuu siitä mitä ostan.
Naapurin lapset tässä lähinnä käy.
Jos kävisi paljon lapsia/tuntemattomia niin pienempi palkka sais riittää.
Riittääkö "pelkkä" Kinder? On kuitenkin aika pieni ja vaatimaton palkka... pitäisikö olla mukana muutakin?
Suklaamuna ja oikea rahakolikko (esim 2e).
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö "pelkkä" Kinder? On kuitenkin aika pieni ja vaatimaton palkka... pitäisikö olla mukana muutakin?
Kyllä riittää! Ja jos ei riitä niin on hyvä opetella kiittämään jo siitä mitä saa.
Mä annan 5 paperikääreistä karkkia/ virpoja. Se saa riittää.
Suklaamuna on ihan riittävä palkka.
Kinderpatukka ja vaikka joku lelu siihen. Patukassa on paljon enemmän syömistä kuin munassa. Ja lelu varmasti mieluisa.
Karkkipussi on liikaa, pieni yllätysmuna taas aika vähän. Siinäpä sitten tasapainottelua. Itse annan Kinder-munan ja jonkun tikkarin/lakupatukan/karkkiaskin tms.
Vierailija kirjoitti:
Kinder muna on perinteinen ja hyvä.
Tämä on varmasti toivottu lahja, mutta käyn ostamassa niitä halppisyllärimunia. Jesuksen pahaa suklaata, mutta ei maksa maltaita.
Vierailija kirjoitti:
Saa riittää. Vaimo on pitänyt tukkimiehenkirjanpitoa virpojista ja lukemat ovat sen verran isoja, ettei todellakaan anneta kuin suklaamuna ja nekin ovat jotain halppismalleja.
Mulla on jäänyt joulusta suklaita. Löytyy kokonaisia levyjä ja erilaisia patukoita. Paperisuklaakonvehtejakin.
Hyvä aika nyt keväällä siivota herkkukaappeja ja lykätä joulusuklaat virpojien koppaan, en aio ostaa pääsiäiskarkkeja ainakaan virpojille palkaksi.
Odotan koska virpominen kielletään. Samalla halloween kieltoon. Käykää virpomassa sellasilta joiden kanssa olette sopineet.
Olen niin köyhä että ei ole varaa antaa mitään. Onko parempi laittaa "ei virpomista, kiitos" kyltti oveen vai jättää yksinkertaisesti avaamatta?
Kinder muna on perinteinen ja hyvä.