Mikä on suurin turn off omassa ulkonäössäsi?
Kommentit (205)
Minä ainakin laitoin pisteen tälle asialle. En jaksa pohti koko asiaa. Kelpaan sellaisen kuin olen tai sitten en kelpaa.
Ylipaino. Ekana ehkä huomio kiinnittynee leuka-alliin ja käsivarsien alleihin. Perseeni päälle asettuisi mukavasti lentotukialus.
Varmaan tää mun bitchy resting face. Toisaalta tämä ei haittaa, koska saan olla lähinnä rauhassa. Mies on jo löytynyt, joten edes sitä en enää tavoittele. :D
Jaahas....
Mulla ei mitään yksittäistä epämiellyttävää piirrettä ole, mutta kokonaisuutta ajatellen minulta löytyy jotenkuten luihu kasvojen muoto ja olemus yleensäkin... Kuvitelkaa mies joka on myymässä käytettyä 20 vuotta vanhaa Opelia, jossa ei mukamas ole mitään vikaa ja jolla on ajettu vain (kröhöm!) 50 000 km. Siitä saatte suunnilleen oikean kuvan.
T: M27
ps. Ostatko Opelin?
No nyt kyllä pitää sanoa, että ei mikään. Ulkoisesti olen viehättävä kaikin puolin, mutta luonteessa sen sijaan löytyy puutteita ja mt-ongelmia.
Ihokarvat.Kun ne on ajeltu on seksikäs fiilis,kun ei täysin päinvastainen.
Epäsymmetriset kasvot. Niitä ei pysty mitenkään korjaamaan, mutta kaikkihan tietää että kauneus on yhtä kuin symmetria. Nyyh. Lisäksi kaikki paino näkyy kasvoissa ja kaulalla, eikä leukakulmat erotu. Kauhea möykkypää joka yhdistyy kaulaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Aika monta vaihtoehtoa olisi mutta luulen että lyhyys on suurin.
Vain jos olet mies, tai naiskääpiö.
Lihansyöjäkasvi jalkojen välissä
Epäsymmetriset kasvonpiirteet. Toinen puoli kasvoistani "roikkuu" enemmän kuin toinen, ei huomattavasti mutta vaikuttaa yleisilmeeseen. Varmaan iän myötä pahenee :/.
Vierailija kirjoitti:
M181cm kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on kai pituus, koska olen naiseksi huomattavan pitkä (lähemmäs 190 cm). Jostakin syystä lukemattomien miesten on ollut aikojen saatossa pakko tulla kertomaan minulle, etteivät koskaan voisi olla näin pitkän naisen kanssa. Onneksi hän, johon silmäni iskin, ei välitä siitä, että olen lähes 15 cm pidempi. Plus korkokengät.
Miksi ihmeessä haluat noin pitkänä naisena käyttää vielä korkokenkiä?
Miksi ei?
Minusta on vähän kummallista, että sanoo pituutensa olevan suurin turn off omassa ulkonäössään, mutta käyttää kuitenkin korkokenkiä. Miksi kukaan haluaisi korostaa huonointa ulkonäköpiirrettään?
Onpas tämä asia herättänyt tunteita :)
Niin, oletan, että muiden silmissä suurin turn-off ulkonäössäni on pituuteni, johtuen juuri siitä, että se on ahkerimmin kommentoitu "puutteeni" muiden toimesta. En suinkaan itse inhoa sitä, vaan päin vastoin, suorastaan pidän siitä.
Käytän korkokenkiä ensisijaisesti sen takia, että jalkani mallin vuoksi ne ovat jaloilleni ystävällisimmät. Tasapohjaisissa kengissä saan jalkasärkyjä. Kärsin jalkasäryistä suunnilleen 11-vuotiaasta aina parikymppiseksi, kunnes kokeilin korkokenkiä. Jalkakivut jäivät taakse. Käytän toki esim. urheillessa tasapohjaisia kenkiä, mutta muuten aina korollisia. Olen kokeillut käyttää laadukkaita, ongelmajaloille suunniteltuja tasapohjaisia kenkiä, mutta kivut ovat palanneet. Olen saanut suosituksen käyttää korollisia kenkiä alan erikoislääkäriltä.
Toinen syy, miksi käytän korkokenkiä, on se, että ne saavat sääreni näyttämään upeilta.
Tiedostan, että pituuteni on joillekin turn-off. Monillekin. Ja moni pitää tyystin naurettavana sitä, että käytän vielä korkokenkiä, etenkin, kun mieheni on minua ilmankin niitä todella paljon lyhyempi. Se ei hetkauta minua :) Pidän sen sijaan hassuna sitä, että useat tällaiset "inhoajat" ovat lyhyitä miehiä, jotka kuitenkin närkästyvät todella paljon siitä, että joku nainen esittää turn-onina sen, että mies on pitkä.
Ja näköjään kirjoitustaito :D.
Koko alavatsa ryppyinen kuin mummon. Raskaudesta jäänyt. Muutoin olen kaunis, hoikka ja kurvikas, mutta en uskaltaisi enää miehiä edes lähestyä "sillä silmällä". Häpeän mahaani.
Sama täällä, siis toi raskauden muokkaama alavatsa. Siihen ei mikään jumppa auta ja veitsihoitoa en ole hakenut, vaikka mielessä on käynyt. Kelpaan kyllä puolisolleni tällaisena, elämän jättämien jälkien kanssa. Onneks on muutoin kiva olemus.
Huono ryhti