Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on suurin turn off omassa ulkonäössäsi?

Vierailija
05.04.2017 |

Tai arviosi siitä?

Kommentit (205)

Vierailija
181/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso, vähän pottumainen ja hieman vino nenä. Vinot kellertävät hampaat.

Vierailija
182/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjahalosnenä. Ainakin minusta se näyttää siltä, ja joskus koulussakin tuli siitä palautetta. Olen kokonaisuudessaan ihan hyvännäköinen ja nenäleikkaus on käynyt mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat. Hampaidenhoitoni on sössitty lapsesta asti. Itse olen yrittänyt pestä ja hoitaa, mutta ei ole rahaa eikä tarpeeksi mielenkiintoa korjata. Vaikuttaa kyllä itsetuntoon joka päivä, eli kannattaisi hoitaa. Muuten olen melko tyytyväinen, mitä nyt iho välillä temppuilee.

Vierailija
184/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litistynyt rintakehä ja huonot hampaat

Vierailija
185/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivespussit. Olen nainen.

Vierailija
186/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muffintopvyötärö (jopa alastomana), rillit, kolmiotissit, paksut reidet ja leveähköt hartiat, lyhyet jalat ja erimittaiset varpaat, pihtipovet, möhömaha.... Koko kehoni on yksi turnoff enkä todella ymmärrä mitä mieheni näkee siinä :/

Vierailija
187/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet tissit... jännittää aina uuden miesystävän kanssa, että ovatko ne turn-off hänellekkin. Tosin tämä on ollut aina ongelma vaan minulle, miehet ottaneet asian yllättävän hyvin. Silti laskee itsetuntoani

Ei ne tissit,vaan kenessä ne on kiinni. Elä välitä!

T: yks mies

Vierailija
188/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa akneen kookosrasvalla ihon puhdistus kuorinta sillointällöin suolalla.naamiota usein pehmeällä ylikypsällä banaanilla,Poistaa finnit !!Sitruuna veden juominen,

Vierailija
189/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 kulmakarvojen välissä.

Vierailija
190/205 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut takaa muhkuraiset reidet. Tulipa taas nähtyä ne vaatekaupan sovituskopissa.

191/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymykuopat! En siedä niitä itselläni, mutta muilla ne näyttävät hyvältä.

Toisena vihreät silmät.

Vierailija
192/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppyjä selässä :(

Vierailija
193/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista kun niin monella on akne. Ainakin osalla paranisi maidottomalla ruokavaliolla. Joillakin vaikuttaa myös sokerit ja viljat. Mutta koska tämä kaikki on vastoin virallisia ravintosuosituksia, harva pystyy ymmärtämään näiden asioiden yhteyden :(

Itse lopetin maidon, viljojen ja lisätyn sokerin käytön huonon vatsan takia. Yllättäen ihokin parani täysin. Googlailin sitten aiheesta ja löytyihän sieltä vastaavia kokemuksia. Olisinpa saanut tietää aiemmin! Olisin siis päässyt jo aiemmin eroon pahimmista turn offeistani eli pullottavasta vatsasta ja finneistä :)

Vierailija
194/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaiset reidet.

Joutuisin ajamaan ne pari kertaa päivässä, jotta niihin ei tulisi sänkeä. Ja kenellä on aikaa sellaiseen? Plus ne ovat höyläämisen jäljiltä aina haavaumilla. Reiteni ovat RUMAT.

Vierailija
195/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuvat ja raskausarpiset tissit. Olen vasta 23, mutta sitä se nopea painonnousu ja -lasku aiheuttaa. Poikaystävä ei ole sanonut mitään negatiivistä, mutta itseäni vaivaa.

Vierailija
196/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino, omituisen näköinen naama, pienet silmät, huono iho, huonot hampaat, huonokuntoiset epämääräisen luonnontaipuisat hiukset. Lisäksi olen tosi karvainen. Ai niin, ja naiseksi pitkä ja mulla on isot jalat ja kädet. Mikä mun ulkonäössä ei olisi turn off? :D

Taidat olla mun kadonnut identtinen siskoni! 

Vierailija
197/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten siroihin kasvonpiirteisiini hiukan liian suuri nenä. Mutta onneksi olen sinut asian kanssa ja se saa ollakin just nii iso ku on :)

Vierailija
198/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso perunanenä, vinot hampaat, pihtipolvet. Lisäksi mulla on 'irtonahka' koko kehossa, joka näkyy mm hieman roikkorintoina, mutta tätähän ei kukaan tiedä, osaan valita rintaliivit, jotka antavat ymmärtää mulla olevan mielettömän hyvät hinkit :D

Nää puutteeni eivät ainakaan miehiä ole häirinneet, itseäni jonkin verran. Kokonaisuus on kuitenkin hyvä, ja sehän on se mikä merkitsee. Osaan valita vaatteeni ja olen hyvä meikkaamaan. Olen hoikka. -> juhlissa entreiden tekeminen ei ole vaikeaa :D

Vierailija
199/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän mieheltä. Iso leuka, hevosnaama. Pienet tissit, iso perse, rumat polvet, paksut sääret, roikkuvat allit.

Vierailija
200/205 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toispuoleinen hymy, alaspäin kaartuva suu, ohuet hiukset, löllyvät reidet, tummat silmäaluset + kalpea iho... käytännössä lauta, ei mitää muotoja yläkropassa. Aknea selässä ja kasvoissa. Joo, yritä näitä nyt sit kompensoida kivalla luonteella koska luonnehan merkkaa eniten... se on kyl nähty