American horror story
Miksi tämä sarja on pilattu seksillä tms? Muuten hyvä, mutta liikaa seksuaalisuutta tässä sarjassa. Tämähän on kauhusarja, mihin sitä naimista tarvitsee ynnä muuta pervoilua?
Kommentit (10)
Juu samaa oon miettiny. Vaikee katsoa teininkin kanssa kun koko ajan jotain ihme pervoilua
On kyllä hyvä sarja omasta mielestäni! Asylum paras
Mistä katsotte? Joskus aiemmin katsoin Ruudusta, mutta nyt ei taida sieltä enää löytyä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mistä katsotte? Joskus aiemmin katsoin Ruudusta, mutta nyt ei taida sieltä enää löytyä 🤔
Disney+ , siellä on kaikki kaudet
Itse en ole välittänyt seksin määrästä koska en oiken välitä niistä kohtauksista. Itseäni enemmän ärsyttää kuinka vitos kauden jälkeen koko sarja tuntui menettävän jotain. 6 kausi oli ihan ok, mutta jotenkin meni huonommaksi loppu puolella, 7 kautta en katsonut koska en usko jaksavani kokonaista kautta missä politiikka on iso osa tarinaa. 8 kaudesta olen kuullut vain pahaa. 9 kausi oli aika virkistävä ja hyvä. 10 kausi oli tosi mielenkiintoinen, mutta sitten se pilattiin jollakin täysin toisella tarinalla joka ei yhtään antanut samanlaisia fiiliksiä.
Toivon todella että 11 kausi tulee olemaan hyvä ja mielenkiintoinen.
Ootteko katsoneet sitä uutta osaa missä joka jakso on eritarina?
Vierailija kirjoitti:
American horror stories. Eka kausi oli priimaa, toka kausi ollut vähän pelottaako-sarjan toisintoa, tai halpakopia Twilight Zonesta :/ mutta ihan kivaa pullamössöä, jos ei ota vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin tästä enemmän. Jaksot lyhyitä ja ytimekkäitä mutta tosiaan kakkoskausi on himpun verran lapsellista katsottavaa
Tämä uusi new York City on todella hyvä. Näyttelijäntyö, tunnelma mahtavia.
Miksi piilotettu noin myöhään yöhön
Seksi myy, valitettavasti :) hyvä sarja kyllä muuten.