Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Torstaita LOKAMASUT*** :)

23.03.2006 |

HYVÄT HUOMENET KAIKILLE !!

Täällä on herätty uuteen todella hyytävän kylmään aamuun....mittari näyttää -19, voi elämän KEVÄT...juu ja ihan kirjaimellisesti :D:D Mä en sitten ole yhtään näin kylmien ilmojen ihminen :/ Tuolla hetken seisoskelin koiruuksien kanssa pihalla ja meinasin jäätyä pystyyn. Mutta yks juttu oli ilo huomata: siellä oli jo valoisaa :)) Jospa se kevät sieltä kuitenkin tulisi?!

Ei olisi eilen kannattanut " juhlia" miten uni tulee silmään heti, kun menee sänkyyn...niin eipä se sitten eilen tullut :( Mies kuorsasi vieressä ja meikäläinen pyöri minkä kerkesi. Mä en ole muuten nukkunut mahallani moneen viikkoon ja se on mun ehdoton lemppariasento. Ei vaan ole tuntunut hyvältä. Onneks se uni on kuitenkin tullut muissakin asennoissa ihan ok:)

Eilen kerroin yhdelle asiakkaalle tästä raskaudesta ja sain halauksen. Miten muuten tätä juttua ei olekaan ihan samanlaista kertoa vieraille kuin mitä sen oletti olevan? Siis kun olen odottanut tätä kuin kuuta nousevaa ja miten saisin kaikille kertoa olevani raskaana jne...Niin eilenkin kun tälle naiselle kerroin niin tunsin miten naamaani alkoi kuumottaa ja olin varmaan tulipunainen..Ihan kuin se olisi ollut jotenkin " noloa" ??! What a F....:D Ehkä johtuu siitä, että kun vielä tää ei ole ns" julkinen" juttu niin se on vaikeempaa.....Se vaan tuntuu mun suuhuni niin vieraalta sanoa, että " Olen raskaana!" Tulee sellanen olo, että se varmaan tuntuu kaikista muistakin yhtä hölmöltä ajatukselta, heh heh :)) Joo, taidanpa olla ihan pimee....*hih*

Mitenkäs on aamut alkaneet muilla...?? Mä sain tuolla lapsettomuuspalstalla kauheen ryöpyn niskaani, kun KEHTAAN siellä vielä kirjoitella, vaikka olen raskaana...:( Ihan niinkuin se lapsettomuuden tuska olisi pyyhkästy mun mielestäni sen tien, kun tikkuun tuli kaksi viivaa. Joopa joo....Ei kai sille mitään mahda, että ollaan katkeria...Tuntui vaan jokseenkin pahalta sillä olen vain halunnut siellä AUTTAA ja antaa tietoa mitä vuosien saatossa on kertynyt (siitä vois varmaan tehdä väitöskirjan). Mutta ei sitten, kun ei kerta apu kelpaa...Ollaan sitten siellä minne " kuulutaan" ! Tässä tulee muuten se mistä oli tuolla joku kerta puhetta, kun joku kyseli miten kertoa lapsettomuudesta kärsivälle pariskunnalle raskaudesta.....Ei oo helppoo ei :D Mutta se siitä...

Täällä voidaan ihan jees. Aamupalat aamukahveineen on saatu masusta alas hyvällä halulla :) Eilen just saunassa juttelin miehelle miten mun pitää olla todella kiitollinen siitä, etten ole joutunut voimaan kovin pahoin...Ja todella olenkin sillä teilläkin monella on todella kovaa pahoinvointia, voimia siihen !!!!Masussa on kaikenmaailman tuntemuksia, kaippa siellä raivataan kunnolla tilaa kasvavalle asukille. Valkovuotoa on taas jonkun verran...muttei läheskään niin paljon kuin siellä viikoilla 8-9+....Koko aika tunsi miten jotain valui ja oli aina yhtä jännittävää mennä vessaan ja pelätä minkäväristä sieltä tulikaan!!! Olen ymmärtänyt, että valkovuoto on kuitenkin ihan normaaliin raskauteen kuuluva juttu :) Vajaan kahteen viikkoon sitä ei tullut juuri ollenkaan ja nyt taas.

Väsymyksestä ei kyllä ole tietoa ja se on mukavaa. Muistan miten siellä viikolla 7 ehkä ennenkin meinasin iltavuorossa nukkua pystyyn..se oli kyllä ihan kaameeta. Niin enkä silloin vielä ees tiennyt olevani raskaana??!! Se on kamalaa, kun mitään ei jaksaisi tehdä, koko aika suu on repeämispisteessä...Olin varmaan kyllä tosi pirteä näky silloin:D

Jep Jep....Mutta tänään ollaan sitten TAAS päivää pidemmällä tässä " vauvaprojektissa" Aamulla ensimmäinen ajatus on, kun silmät avaa....(tai jo ehkä ennen), että mitkäs viikot nyt on.... :D

Enää NELJÄ YÖTÄ Np- ultraan.....Jippiiiiii !!! Niin se aika vaan menee eteenpäin, wow!!

Nyt tarvii lähtee pukemaan ja laittautumaan :)

IHANAN AURINKOISTA TORSTAITA JOKAISELLE LOKAMASULLE!!!!

Toivottelee:

Je_Ni & " Pikku-Hippu" rv 11+4

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvotus tuntuisi vähän hellittäneen, se tulee enää hetkittäin. Söin äsken varmaan 8 palaa pizzaa, oli niin hyvää. Tunnin kuluttua varmaan mahassa taas kurnii.

Minä kanssa inhoan verikokeen ottoa. Joskus kävi niin että suonet vetäytyivät kun olin niin kauhuissani, sattui kauheasti eikä verta tullut.

Viimeksi meni kyllä ihan hyvin. Ajattelin joskus kokeilla lukea lehteä samalla kun pistetään, se voisi ehkä auttaa.

Inhoan myös verenpaineen mittausta. Ajattelen silloin aina miltä tuntuu painaa kasvot lasten hiuksiin, tai miltä lapsen pehmeä korvanlehti tuntuu. Se yleensä vähän laskee lukemia :)

Kyllä olis ihana lähteä jonnekin matkalle, mutta siitä ei nyt ole toivoakaan. Kylpyläreissukin olis ihana, mutta taidan tyytyä käymään uimahallissa :)

Raskausarvista sen verran että minulla on tullut molemmissa aikaisemmissa raskauksissa hirveät arvet takapuoleen ja lantiolle, sekä jonkin verran rintoihin ja pohkeisiin. Onko muilla tullut noin kummallisiin paikkoihin?

Rasvauksesta ei ole tuntunut olevan mitään hyötyä. Nyt löysin kuitenkin Dr. Hauschkan kvitteni vartaloemulsion, se on ainakin auttanut olemassaoleviin arpiin, joten aion kokeilla sitä, jospa tällä kertaa ei tulisi enää lisää arpia.

Kohta mennään tyttöjen kanssa ulos, siellä on niin kaunista.

hyviä vointeja kaikille!

-Ovaja rv 8+5

Vierailija
22/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän oli tullut jo valtavasti viestejä!! Kivaa :o)

Je_Ni: harmi, että sulle oltiin töykeitä lapsettomuuspuolella :o( Itsekkin entisenä lapsettomana haluaisin kertoa kokemuksista, mutta monesti ne ymmärretään vääriin..

Patovahti: kyllä varmaan jo viikolla 12 kuuluu sydänäänet. Esikoisesta ne kuulu jo viikolla 11.

hexu83+muut vatsataudista kärsivien vanhemmat: on varmasti tosi rankkaa, kun lapsi on kipeenä. Meillä esikoiseen ei onneksi ole vielä tarttunut mikään nuhaa pahempi juttu.

mandisofia+muut reissaavat: oikein ihanaa ja aurinkoista lomaa!! Me tultiin viime viikonloppuna Teneriffalta. Mukana oli mies ja melkein 2v. esikoinen. Esikoinen tykkäs reissusta toooosiii paljon. Lempijuttuja oli altaalta kävely, aaltoja karkuun juokseminen, hiekkaleikit ja raha-autoilla ajelu :o) Jos lennätte muuten yötä vasten niin paluulennolla sai pojan tuoda matkarattailla koneen suulle asti. Saatiin siirrettyä hänet nukkuvana koneeseen. Meillä oli mukana 1 purkkiruoka/päivä. Muuten tehtiin ruokaa hotellissa tai poika söi ravintolassa ranskalaisia ja kalaa/kanaa/lihaa. Tosi kivasti meni!

fiikuna: onko teidän pienokainen jo jättänyt päikkärit pois? Meillä esikoinen nukkuu vielä onneksi säännöllisesti 12.00-14.00. Ehdin itsekkin siinä samalla vähän levähtää.

Vauvavakuutuksesta: meillä on vakuutus IF:ltä enkä käynyt viime raskaudessa veriseerumissa.

himppu77: oleppa hyvä vaan vinkistä :o)

Neuloista: mäkin vihaan neuloja :o( Ja joudun rh- takia käymään myös ainakin sen 3 kertaa verikokeessa..

Parisuhde: mulla on ollut oikeastaan kaikkia muita oireita, mutta ei mielialaheittelyitä. Sen takia suhde mieheen on pysynyt ihan samanlaisena kuin ennenkin. Ja olen niiiiiin väsynyt etten jaksaisi kinastella..

Dirah: tervetuloa!

Huh, no nyt mä kömmin pikkumiehen viereen nukkumaan :o)

Goblin rv 10+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille! Oonkin ollut laiskana pari päivää, pinot olen käynyt lukemassa, mutta kirjoittelut on jäänyt tekemättä. Meillä oli myös kylmä aamu, kyllä tympäsee, kun ei oo yhtään keväistä, viime viikolla oli niin ihanaa, kun oli lämmintä ja aurinkoista. Meillä neitillä paleltui toinen poski tiistaina ulkoillessa, että tosi keväiset on ilmat, JOO-O!

Mullakin on masu pullahtanut tällä viikolla. Aikaisemmin oli vaan iltaisin turvotuksesta aiheutunut kumpu ja aamuisin litteä vatsa, mutta tällä viikolla aamuisinkin on ollut pieni kumpu. Jotkut vanhat housut menee kyllä vielä, mutta olen osittain siirtynyt mammahousuihin. Väsymyskin on vähän hellittänyt, jaksaa valvoa jopa yli yhdeksään! Rinnat on mulla kasvaneet oikeestaan vasta nyt, ihmettelinkin aikaisemmin, kun muut puhuivat rintojen kasvusta, että mulla ei oo tapahtunut mitään. Aristusta oli kyllä aikaisemminkin, mutta kasvu tuli siis vasta nyt.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

nöpö+masuasukki rv 11+4

Vierailija
24/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrasta kotiuduttu!!!!

Siellä se pikkuinen huitoi ja potki kovasti :)

Nyt vain olen ihan sekaisin... vikat menkat oli muistaakseni 27.12 eli la:olis 3.10 alkuraskauden ultrassa oli päivää vanhempi eli la olis 2.10 nyt ultrassa vastas viikkoja 12.6 eli la olis 29.9 nyt en tiedä miten viikot lasken la:ta kun ei kuitenkaan vaihdettu eli se olis 3.10 vaikka itse olen nyt laskenut tuon 2.10 mukaan..

Nyt meni tosi sekavaksi :D

Tuo kuopus huolestuttaa mua kovasti.. oksensi miehen duuni autoon kahteen kertaan nyt simahti yhtäkkiä sohvalle.. toinen on niin raukka että säälittää oikein.. Pitäis varmaan lääkäriin soittaa nyt tokaa päivää oksentaa ja ripuloi kuumetta oli taas äsken 38.8 tuo on muutenkin niin kirppu lapsi :(

T:Hexu ja papu viikot jotain??2.10 mukaan 12+3 :)

Vierailija
25/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi nuista raskausviikoista: Ainakin meilläpäin viikot lasketaan kuukautisten mukaan, JOS ultrassa saadut viikot ei heitä yli 7 päivää. Mullakin on esikko ja kakkonen olleet aina ultrassa 2-6 päivää pienempiä mitä viikot on olleet, mutta kuukautisten mukaan on silti menty.

Parisuhteesta: Ihan raskauden alussa oli melkoinen kriisi, meillä kun siis tämä täysi yllätysraskaus. Mies ehdotteli tosissaan aborttia, kun taas itse en sellaiseen olis todellakaan pystynyt. Kun siitä asiasta päästiin yhteisymmärrykseen, niin tuli tämä väsy-kriisi, siis mulla NIIIN v***i, kun itse olin ihan rättipoikkiuupunut ja oisin halunnu vaan nukkua, niin ukko ei yhtään voinu jelpata lastenhoidossa tai kotitöissä, päinvastoin valitti, kun en JAKSANUT sekstailla iltaisin, vaan kaaduin sänkyyn heti, kun lapset nukahti. Loulta, n. viikko sitten sain kunnon pultit ja pidin tunnin monologin tunnoistani ja kyllähän tuo meni perille. Nyt mies käynyt paljon 2 vanhimman kans mummoloissa yms ja illalla antaa alkaa rauhassa nukkumaan, eikä oo vonkaamassa, jos en ite tee aloitetta. Eli, kaikki hyvin taas vaihteeksi. Yleensäkin ukkokultani on tajunnut raskauteni vasta siinä vaiheessa, kun suurinpiirtein en saa kenkiä ite jalkaani :D

Jenille: Tosi törkeää kyllä tommonen teilaus. Olikohan asialla ne, jotka ovat aloittaneet palstailun vasta sinun lopettamisen jälkeen? Jotenkin tuntuu, että ne vanhat, jotka muistaa sut, ei vois noin käyttäytyä?!?

Oijoi, pyykkivuori taitaa kutsua. Tein tänään keskimmäisen kans mokkapaloja ja nyt on ihan ällötys, kun tuli syötyä pikkasen liikaa..

Vierailija
26/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tuli tuollainen " satu" satuiltua heti aamutuimaan :D Mä olen vähän sellanen, et en osaa mitään selittää sillain lyhyesti ja ytimekkäästi vaan tulee sivulauseen sivulauseetkin käytettyä...Noooooh.

[b]KIITOS[/b] ihanista sanoistanne <3 Juu tosiaan nuo on niitä tuolla lapsettomuusapalstalla, jotka eivät ole palstalla silloin liikkuneet, kun itse siellä purin pahaa oloani..Mutta tosiaan, olkoot sitten siellä omillaan :D:D

Työpäivä on pulkassa ja nyt tulin äiteen tykö syömään...;) Aikamoista showta, kun pikkusysteri on täällä kahden lapsensa (3.5 ja 2) kanssa...huh huh mitä hulinaa :D

Masua taas turvottelee ihan kiukulla ja huomasin saavani töissä katseita...heh, se on hassua, kun asiakaspalvelutehtävissä puhuessani katson asiakasta silmiin niin sitten huomaa miten vastapuolen katse valahtaa alaspäin...heh :D Joo, työkaveri ei maininnut ainakaan vielä asiasta ja työnantajan näenkin ITSE ASIASSA vasta NP-ultran jälkeen...jee :))

Mä koitan saada kesälomani ajoitettua siten, että voin sitten jäädä siitä suoraan äippälomalle....Saas nähdä järjestyykö mitenkään?!!

Innolla muuten odotan miten tuo masuasukki on kasvanut tuolla, että voikohan LA vielä muuttua??! Viimeksi olin ultrassa 8+4 ja asukki vastasi viikkoja 9+1 kooltaan, mutta lekuri sanoi, että katotaan nyt vielä LA menkkojen mukaan...Mutta eikö se vielä voi periaatteessa muuttua, jos tuo asukas on kasvanut vauhdilla???! Neuvokaa tietämätöntä:)

Ai niin...vitsit, piti sitä vauvaöljyä käydä ostamassa.....Jos sitä nyt käyttäisi masun rasvaukseen, tiedä sitten onko siitä apuja, mutta yrittänyttähän ei laiteta---vai miten se menikään?!

No eniwei mä taidan lähteä tästä kotio päin viemään haukkusia metsään, kun on muutoin KOMIA ilma...ihanaa :)

Viettäkää mukava loppupäivä...Mä " ehkä" meen ottaan pienet päikkärit jossain vaiheessa....:)

Halauksia kaikille lähettelee:

Je_Ni 11+4...edelleen :D

Vierailija
27/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

tulin vastailemaan teidän esittämiin kysymyksiin, katsotaan montako muistan...

Coe (joka teki Melonimammat, heh) taisi kysellä pari päivää sitten mammahousuihin siirtymisestä. Jalassa ovat, ovat olleet jo pari-kolme viikkoa. Turvotus on vaan sitä luokkaa, ja silloin kun pitää olla siistimmät vaatteet niin mulla on yleensä tiedossa pitkä päivä esim. luennolla. Farkut menevät vielä jalkaan, mutta painavat tosi ikävästi. Mulla on jo kauhea pötsi, mutta vauvamahaa saanen vielä odotella vähän aikaa (rv 8+6).

Pienestä ikäerosta ja vaunuista:

Meille on tulossa (jos ja kun kaikki menee hyvin) 1 v 7 kk:n ikäero, eikä vuoden ikäinen esikoinen kävele vielä. Tuplarattaat ovat siis ostoslistalla, ja nimenomaan peräkkäin istuttavat että kaupoissa mahtuu kulkemaan ovista ja turvaporteista. Hissiä meillä ei ole, joten kahden alle 2-vuotiaan roudaaminen kierreportaissa mietityttää. Täytynee ostaa kova kantokoppa kakkoselle, jossa sitä voi kiikuttaa.

Luulenpa että rattaat ostetaan käytettyinä. Harmittaa vaan jos esikoisen rattaat jäävät turhiksi, niihin satsattiin paljon ja valittiin väri ihan itse... Outoa että vaunuihinkin voi liittyä niin paljon tunteita, hmm... Kai niitäkin tulee käytettyä sitten kun esikoinen pärjää jalkaisin. Eikä tässä ole lyöty lukkoon että lapsiluku jäisi kahteen. =)

Piikeistä:

Minä taidankin esikoisen raskauden ja jälkimaininkien jälkeen lukeutua EX-piikkikammoiseksi. Tässä lista piikeistäni:

- tavanomaiset hemppa- ja verikokeet

- olen rh-negatiivinen, ja loppuvaiheessa vereeni muodostui vasta-aineita, jota seurattiin tarkkaan (=ylimääräisiä verikokeita)

- Synnytyksen jälkeen sain vasta-ainepiikin, ja olin tipassa lyhyen aikaa (sektio nukutuksessa)

- sokerirasitustesti (=3 piikkiä 12 h syömättömyyden jälkeen)

- Viisi viikkoa synnytyksen jälkeen sain pahan virtsatietulehduksen (=verikokeita tulehdusarvojen seurantaan, sairaalassa kahdessa tipassa)

Aikaisemmin en ole uskaltanut edes luovuttaa verta (yhden huonon kokemuksen jälkeen), ja lapsuuden ja nuoruuden rokotuksia pelkäsin viikkoja etukäteen. Nytkin inhottaa, muttei erityisemmin jännitä!

Vielä ovenraossa menossa ulos vilkutan tervetulleeksi uudet lokaodottajat! Erityisen kivaa että saan kavereita tuonne loppukuulle, sillä meikäläisellä on l.a. 27.10 ja odotus menee varmaan taas 2 viikkoa yli ajan...

MM rv 8+6

Vierailija
28/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista auringonpaisteista päivää vietetty vapaa päivän merkeissä. Joku tuolla aiemmin totesi, että ei työt kiinnosta ja olisi mukava olla jo kotona. Sama täällä!!! Ei vois vähempää kiinnostaa enää työnteko. Kun työpaikalle pääsee niin taas on ihan siedettävää. Tosi mukavat työkaverit ja hyvä me-henki meillä, joka auttaa jaksamaan.

Meillä tuo parisuhde pysyy aika tasaisena, mutta seksiä ei ole ollut kuin pari kertaa. Itteäkään ei ole kovin kiinnostanu (lue:pahoinvointi,väsymys ja yleinen vitutus) ja mies on siveyden sipuli. Esikoista odottaessa ei uskaltanut koskea mua navasta alaspäin, kun pelkäs satuttavansa mua ja vaavia...hoh hoijaa, kun itellä halut hyrräs keskiraskaudellas sellasella voimalla, että oksat pois. Saa nähdä kuinka nyt käy. Mites muilla?

Ensi viikon perjantaina np-ultra, jee.

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
29/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pitkästä aikaa kirjoittelen. Monasti käyn vaan lukemassa täällä juttuja, mutten jaksa kirjoitella mitään. Yhä vaan väsyttää, mutta asiaa ei ainakaan auta se, että hemoglobiini on 118. Pitäis alkaa popsimaan verilättyjä ja sen sellaisia.. (yök)

Pahoinvoinnista ei enää oikeastaan voi puhua, kun ruoka maistuu niinkuin ennenkin. Paino ei silti ole edelleenkään noussut, mutta yritän olla siitä huolehtimatta, kun ei neuvolassakaan huolehdita. Kaipa sen on kohta noustava, kun tuota mahaa jo on ainakin sen verran, että oli mammahousuihin siirryttävä. Siinä se olla tönöttää rintojen alla aivan selvästi. Jos joku katsoo, niin mitään ei jää epäilysten varaan.

Odotan aivan valtavasti ensiviikkoa ja meidän kahden risteilyä. Hassua, että melkein jännitän, vaikkei mitään kummallista ole tiedossa. Kihlauksesta on sovittu ja sormuksenkin olen itse saanut valita. Ja silti jännään.. Kivaa jännitystä tosin. Helpottaa kun on tällaisia ajateltaviakin, kun monta kuukautta olen takonut päätä seinään tämän lopputyön kanssa. Ja ensiviikolla yritän sen sitten palauttaa (jaiks!!)

Je_Nille tosiaan pahoittelut lapsettomien puolen käytöksistä. Minäkin pidän itseäni yhä lapsettomana, vaikka tätä ihmettä kannankin. Miten se tuska ja murhe voisi koskaan kokonaan lähteä pois? Tai siis ainakaan se tietoisuus siitä, miltä lapsettomuus tuntuu, ei pyyhkiydy niiden kahden sinisen viivan myötä minnekään. Luulisi, että olisi helpompi ottaa vastaan tietoa ihmiseltä, joka on myös kokenut lapsettomuuden, kuin ihmiseltä, joka tulee jo ajatuksesta raskaaksi. Mutta toisaalta, itsekin olen ollut niin katkera ja onneton joskus.. Niinkuin se olisi ollut minulta pois.. :( *nolo*

Verikokeiden ottoa näyttää moni pelkäävän. Itse olen ollut neulatyynynä niin monta vuotta, etten enää osaa sitä jännätä. Minimi on tainnut olla 3putkea/3kk välein. Ja jos on olo ollut huono, niin sitten useammin. Kaikkeen tottuu. Ei se tosin vieläkään ole mukavaa, kun omistan sellaiset kumilanka-suonet. Sellaiset, johon neula ei osu, eikä mene läpi. Kannattaa sanoa verikokeen ottajalle, jos on ollut huonoja kokemuksia tai tietää suonien olevan hankalat. Osaavat sitten ottaa paremman asennon ja olla entistä tarkempia. Suu vaan auki rohkeasti. Maksavia asiakkaitahan tässä ollaan, vaikka kaupunki " tarjoaisikin" .

Töhnö ja ToivoHilma 11+6,

joilla NP-ultraan enää 89 tuntia....

Vierailija
30/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet teistä jaksaa ahkerasti viesteillä joka päivä,mikä on kiva!itsekin luen aina,mutta kirjoitus jotenkin aina jää*laiskottaa...*

mukava että teitä loppukuulaisia on ilmestynyt lisää!ovajan kanssa näytettiin olevan samoissa.eka neuvola oli alkuviikosta ja hieman hölmistyin kun täti meinas,että kokeillaanpas jos saatais äänet kuuluviin!sillä kun on vuosien kokemus.no eipä sieltä tietenkään mitään kuulunut(8+3)enkä odottanutkaan,mutta pieni toivonkipinä kumminkin käväisi.höh.esikoisesta saatiin kuuluviin helposti kun viikkoja oli 10+3.tästä vauvasta lääkärineuvola 11+jotain,että toivottavasti sitte.

joku kyseli voiko isomman lapsen ottaa ultraan mukaan.neuvolassa sanoivat,että ainakin kättärille on juuri tullut ehdoton kielto,että ei lapsia mukaan.kuulemma laitteita hajoillut ja tutkimukset saattaneet olla epätarkkoja kun vilkkaita lapsosia hääräämässä vieressä.sen pikkumurun hyvinvointiahan siinä kummninkin koitetaan tarkkaan selvitellä.

masu pullottaa,siis tätä turvotusta vielä vaan.ei omat housut meinaa mennä,mutta tuli niin pihisti ton ekan kans osteltua noita mammahousuja,että joutuu kohta kaupoille lähtemään.samoin paidat kurkottelee tosi kivasti napaa kohti...

olo on pysyny hallinnassa pari päivää,tätähän ei tietty sais sanoo ääneen,muuten kostautuu...untakaan ei enää tarvii niin kauheesti.kyllä tää aurinko vaan piristää,sais kyllä lämmetä hurjasti vielä!

jahas,ne päikkärit loppu siihen,kutsu käy,palailemisiin!

lilanda 8+5

Vierailija
31/31 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin justiinsa ultrasta:) Halusin vain varmistua kun huomenna kerro töissä suuret uutiset kun viikko 12 alkaa lähennellä loppuaan! Eli yksityisellä käytiin ja maksoi noin 60 ¿ omavastuuosuus. Ultra tehtiin vain ihan vatsanpeitteiden läpi ja oli siksi aika " huono" . Mutta empä muuta toivonutkaan, kuin että saan tietää onko masussa sikiö ja onko se elävä:) Ja olihan se, pää-perämitta oli 42 mm ja ultrakuvassa sydän sykähteli ja pää vaan näkyi isona möykkynä:) Aika huojentunut ja iloinen olo onkin!Kuvakin saatiin mukaan, siellä se on nyt kehyksissä:)

Jouduin meneen rintsikkaostoksille jo..piti ostaa E-kuppi. Kiva, mitä tästä vielä tulee!!!

Nyt on aika iloinen ja pirteä olo! Huomenna kerron töissä joten täytynee leipoa niille muijille jotain:)

Iloista päivää kaikille!!!