Millainen kännykkä ekaluokkalaiselle?
Se ei ole aivan halvin malli, mutta iskun ja veden kestävä. Siinä on myös kivoja listoimintoja, joista lapset - varsinkin pojat - ovat kiinnostuneita. Ei haittaa vaikka puhelin unohtuu sateessa johonkin, tai saa iskuja - kuten pikkuisten leikkeissä vielä tulee.
Meillä on sportit kestäneet lapsilla jo vuosikausia.
Kommentit (4)
Minä luulen, että ei ole juuri merkillä tai mallilla väliä. Oppivat ihan tajuttoman nopeasti kännykän käytön :) ei itse pysy perässä.
Meidän ekaluokkalaisella on simpukkamalli, ei jää näppäimet päälle eikä naarmiudu näyttö. Tuntuu tykkäävän. Osaa käyttää ehkä jopa paremmin kuin minä...
Ilman mitään ylimääräisiä palveluita, joita voi käyttää vahingossakin ja lasku vain kasvaa....
perusmalli 1600, jota myytiin 29e hintaan. Näyttäisi aika lailla lapsille suunnatulta, siinä on mm. puhuva kello. Puhelinluetteloon pääsee kätevästi painamalla nuolta alaspäin, eli äidille soittaminen onnistuu 2 napinpainalluksella. Nimien viereen voi laittaa kuvat luetteloon, joten periaatteessa voisi käyttää vaikkei osaisi lukeakaan.
Poika on toisinaan yksin kotona ja tuntuisi turvallisemmalta jos olisi kännykkä tarvittaessa, mutta mikä malli olisi helpoin käyttää? Lukeminen sujuu ihan hyvin.