Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa pelottavin/erikoisin/selittämättömin kokemuksenne!

Vierailija
04.04.2017 |

Kertokaa näin illan ratoksi kokemuksianne jotka olivat jollain tapaa erikoisia, pelottavia tai selittämättömiä. Mahdottomalta tuntuva sattuma? Olitko joutua rikoksen uhriksi? Näitkö tai koitko jotain yliluonnollista, jotain millä ei tunnu olevan järkevää selitystä?

Kommentit (1151)

Vierailija
941/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo edesmenneellä isälläni ja minulla on täsmälleen sama henkilötunnuksen loppuosa. En tunne logiikkaa, millä loppuosa määräytyy, mutta olen aina ihmetellyt tätä.

Olen työskennellyt hlötunnusten parissa eikä kellään voi olla samaa loppuosaa. En epäile sinun kertomaa kerron vain mitä tiedän

Miten loppuosa on voinut olla sama miehellä ja naisella, kun loppuosan toiseksi viimeinen numero on miehillä pariton ja naisilla parillinen? Sitten kommentti hänelle, joka on työskennellyt henkilötunnusten parissa ja sanoo että kenelläkään ei voi olla samaa loppuosaa. Voi kyllä olla, olen törmännyt tällaiseen tapaukseen. Minäkään en epäile sinun kertomaasi, vaan kerron vain sen mitä minä tiedän.

Silloin aikanaan, kun henkilötunnukset keksittiin saattoi mies saada naisen tunnuksen, jos nimi oli semmoinen, joita voitiin antaa sekä miehelle että naiselle.Silloin vaihtaminen onnistui.

Vierailija
942/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kaveriltani onko Martti Ahtisaari vielä hengissä.

Martti Ahtisaari kuoli seuraavana päivänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin mutkaista tietä autolla, aina välillä tuli autoja vastaankin. Yhdessä mutkassa näin omaa autoani huomattavasti suuremman auton tulevan vastaani hillityllä nopeudella, omalla kaistallaan Yhtäkkiä auto vain liukui sivuttain suoraan oman autoni keulaan, kuin magneetin vetämänä. Tilanne kesti vain silmänräpäyksen, samantien kuulin murskaantuvan pellin ja tuulilasin rutinaa, kilinää ja kolinaa, ja autoni pysähtyi samantien, hyppäsi vielä törmäyksen voimasta taaksepäin. Paikalla ei ollut erityisen liukastaja ajoimmemolemmat kohtuullisen hitaasti oilla kaistoillamme. Kolari oli siis täysin käsittämätön. Minä loukkaannuin vakavasti, vastapuoli ei suuremman ajoneuvonsa vuoksi saanut naarmuakaan. Todella pelottava ja selittämätön tapahtuma

Vierailija
944/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöö

Vierailija
945/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin enkelin siipi kasvoillani. Näin detaljeen isoista sulista. Olin ollut hyvin ahdistunut. Koin monta päivää ylitsevuotavaa kuplivaa iloa ja rauhaa sisälläni.

Sain ikäänkuin taivaallisen kosketuksen ja kokemuksen, en ollut yksin.

Jälkeenpäin voi tietenkin kaiken selittää, oliko uni - vai jotain muuta.

Se sisäinen tuntemus ei kuitenkaan mennyt pois itsestään, vaan vaikutti kuin joku parantava eliksiiri. Selittämätön.

Enkelit saattavat tulla lähellemme Jumalan viestintuojjina, emme ole yksin ahdistuksissamme.

Enkeleillä ei ole siipiä alkuperäisssä kuvauksissa, ne on joku keksinyt myöhemmin.

Vierailija
946/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojakpotista (R-kioski) 5000e toissavuonna.

Ihan kiva ku ulosotossa noin 75000e.

Vierailija
947/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön saunassa kuuluu Höö...

Vierailija
948/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vltava k..pä. ihana.

Vierailija
949/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukkaat katosivat mystisesti jääkaapista.

Vierailija
950/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä mökillä joku tömähti oveen talvella, ei jälkiä, ei muita ääniä, ei ollut pakkasen pauketta rakennuksessa.

Vierailija
951/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämän voi jollain selittääkin tai sitten ihan sattumaa.

Olin illalla juoksulenkillä musiikit korvilla juoksemassa tuttua reittiä. Tulin reitilläni kohtaan, josta alkoi jyrkkä nousu, jonka aina kävelin ylös, koska se oli niin raskas juostavaksi. Tuolloin minulle kuitenkin tuli todella voimakas pelkotila päälle ja juoksin tuon jyrkän nousuosuuden ylös.

Seuraavana päivänä näin ystävääni (myös nainen), joka kävi iltaisin samalla alueella kävelylenkillä. Hänet oli yritetty raiskata tuon jyrkän nousun alkamiskohdassa. Tuntematon mies oli tullut alkamiskohdan vieressä olevan kotitalon pihasta hänen kimppuunsa. Vertailimme kellonaikoja ja kyseinen raiskausyritys oli tapahtunut noin 10min sen jälkeen, kun itse olin juossut tuon nousun ylös peloissani.

Vierailija
952/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin kaupan kassalla ja piti tsekata erään naisen henkkarit kun hänellä ostokset ylitti tietyn summan. No sillä naisella oli sama sotun loppuosa kuin mulla itselläni. Olen itsekin nainen. Tämä vaan sotukeskustelijoille, voi siis olla sama loppuosa ainaki samaa sukupuolta olevilla.. 

Vierailija
953/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin vesiliirtoon moottoritiellä 130 km/h nopeudessa - toinen auto törmäsi autooni ja ulos mentiin. Kaikki oli kuin hidastetussa filmissä

Vierailija
954/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin vesiliirtoon moottoritiellä 130 km/h nopeudessa - toinen auto törmäsi autooni ja ulos mentiin. Kaikki oli kuin hidastetussa filmissä

Kuolitko?

Vierailija
955/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee yllättäen semmoinen välähdys että lentokone syöksyy maahan ja palaa ja avaat radion ja alkaa uutiset ja kas. Lentokone on tippunut jossain. Tämä monta kertaa. Tai että on jokin räjähdys, myrsky tms. jossain päin maailmaa ja tiedän siitä ennen uutisointia. 

Ajattelen jotain ihmistä tai näen unta että on kuollut ja aamulla on uutisissa että näin on käynyt. Tämä oli jo lapsena.

En ajattele näitä kyllä sen kummemmin. Välillä ärsyttää miksi pitää tietää tämmöisistä asioista etukäteen. Olen hyvin skeptinen kaiken yliluonnollisen suhteen ylipäätään. 

Vierailija
956/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapsia rokotettiin väkisin vaikka kyse pelko rokotteesta eikä oikeasta rokotteesta.

Tinahatun voisi jättää joskus narikkaan. 

Vierailija
957/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten, oli kuuma kesäinen päivä. Asuin vielä kotona vanhempien luona. Isosisko tuli kylään brittimiehensä ja esikoisensa n. 3v. tyttön, kanssa.

Äiti oli keväällä hankkinut meille vallattoman pikku kissanpoikasen keväällä kun talon rakastettu kissa, Taavi-vanhus oli menehtynyt juuri jouluksi 22vuotiaana.

Siinä sitten istuttiin olkkarissa ja siskon tytär esitti tanssitaitojaan. Hänellä oli oma musakokoelma lastenlauluja. Siinä häntä ihastellessa, äiti yht'äkkiä huomasi, että Mirriä ei näy missään. Lähdin etsimään kissiä, koska riiviöllä oli taipumus livahtaa ovesta ulos ominnokkineen.

Etsin joka paikasta, ei löytynyt mistään! Alkoi jo stressikäyrä kohota ja lisäksi tauotta soiva lastenlaulu: "the cat is in the hat", tai joku vastaava, ilmeisesti siskonlikan pravyyri, jyskytti ämyreissä ja mun takaraivossa. 

No sitten huomasin siskon olkihatun tai hellehatun eteisen tuolilla ja sen alta pilkisti hännänpää.

Tuo ärsyttävä lasrenlaulun renkutus oli siis enne tai vinkki! kissa oli todella hatun sisällä torkuilla! Olin vain liian tyhmä tajutakseni sitä heti alkuun.

Vierailija
958/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten jouduimme viemään vanhan kissamme eläinlääkäriin lopetettavaksi, kun se meni nopeasti huonoksi. Se oli kamala paikka koko perheelle, aikuinen tytär itki, minä itkin ja mies oli hiljainen kotimatkan, kun kissa oli vainajana takapenkillä kuljetuslaatikossaan. Hautasimme sen samana päivänä kotipihaan. 

Illalla istuin sohvalla toinen kissamme vieressäni. Talo oli ihan hiljainen ja tv:kin lähes äänetön. Yhtäkkiä kissa vieressäni jäykistyi ja alkoi tuijottamaan kodinhoitohuoneen suuntaan, jossa meillä on kissojen vessat. Sitten tajusin miksi kissa oli jäykkänä. Minäkin kuulin aivan selvästi kissanhiekan kuoputusta, aivan kuin se toinen kissa olisi peitellyt jätöksiään. Menin hetken päästä katsomaan, mutta eihän siellä ketään tietenkään ollut. Kuulin niin selvästi sen hiekan kuopsutuksen, että pelkäsin jo että kissavainaja ilmestyy kohta nurkan takaa. Ei ole selitystä löytynyt.

Vierailija
959/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä nyt yliluonnollista ole, mutta outoa. Olin menossa nukkumaan, siis makasin sängyssä peiton alla, aikomuksenani nukahtaa. Yhtäkkiä korvissa kuului kova humahdus/tömäys, ja näin erikoisen keltaisen valoräjähdyksen. Ääni oli siis todella kova, ja tuntui oudolta päässä/koko kehossa. Ajattelin siinä että katkeskohan päästä joku verisuoni tms, pelästyin hieman. Omituinen tapaus vaan.

Toi on ainaki englanniks nimeltään exploding head syndrome! Ei oo vaarallista, mut pelottavaa se kyl voi olla.

Mulla on samaa lähes joka ilta kun olen vajoamassa uneen. Pään sisällä kuuluu kova humahdus, sähköinen suhahdus, kuin kattiloiden pamautus yhteen tai vastaava kova, äkillinen ääni. Joskus näkyy kans joku sininen tai punainen tai keltainen väläys. Ja se tapahtuu aina kun olen unen ja hereilläolon välimailla.

Vierailija
960/1151 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa jo varmaan lähemmäs parikymmentä vuotta, mutta eräänä kesänä olimme pienen tyttäreni kanssa rannalla. Yhtäkkiä silmäillessäni muita rannalla makoilevia ihmisiä katsoin että onko tuolla mun faija. Ihan samannäköinen, isäni kanssa identtinen mies istuskeli jonkun naisen vieressä. Hän oli sen verran lähellä, etten kehdannut tuijottaa, mutta katsoin aina välillä että voiko tuo olla isä, ja miksi hän on täällä, lähes 300 km päässä kotoa ja vielä jonkun vieraan naisen kanssa. Pyysin tytärtäni tekemään asiaa siihen lähemmäksi ja katsomaan että onko tuo vaari. Tyttö käväisi siinä pallonsa kanssa, katsoi kans pitkään, mutta sanoi että ei tuo ole vaari, mutta on kyllä ihan samannäköinen! Mies oli puhunut jotain vieressään olevalle naiselle ja tyttö oli äänestä huomannut että on eri ihminen. 

Sitähän sanotaan että jokaisella ihmisellä on kaksoisolento, mutta en olisi uskonut että oman faijani kaksoisolento, kuin identtinen veli, asui samassa kaupungissa mun kanssa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi