Närästys ei mene ohi! Apua!
Närästänyt jo yli vuorokauden, ei helpota millään! Kokeiltu renniet ja somacit, tuntuu vaan että pahenee koko ajan.
Sisäänhengittäessä ja istuessa inhottava puristava tunne rintalastan alla.
Millä tän saa loppumaan?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kipu siis tuntuu "liikkuvan" jotenkin epämääräisesti. Toissapäivänä tuntui ylävatsalla, sitten siirtyi tuohon rintalastan alle ja nyt tuntuu ikään kuin vasemmalla rinnan alla/lähellä kylkeä.
Levossa helpottaa vähän, mutta liikkuessa tuntuu taas pahalta. Kumartelu on kaikista pahin.
Jouduin viime yönä viemään koiran ulos n. kahden aikaan, ulkoilun jälkeen huimasi ja heikotti, sydän muljahteli ikävästi. Tunnin päästä helpotti.
Tämän jälkeen heräsin kerran todella kovaan kipuun rinnassa, tässä vaiheessa luulin että lähtö tuli, mutta helpotti alle minuutissa.
Olen 24-vuotias, ylipainoa on hieman. Mies on täysin varma että kyse on närästyksestä (hänellä refluksi jossa samoja oireita), mutta minulla ei ole taipumusta närästykseen. En oikein edes tiedä miltä närästys tuntuu jotta osaisin verrata.
Pitää varmaan koittaa kestää sinne neljään.
AP
Selvisikö ikinä? Tiedän, että ketju on vanha, mutta jos joku lukee, niin minun korvaani tuo kuulostas nikama tai lihasjumilta, joka kiristää rintarangan ympärillä. Saattavat aiheuttaa omituisiakin oireita
Mulla oli kerran karmea närästys johon ei auttanut närästyslääkkeet, kokeilin vaikka mitä. Sitten illemmalla nousi kuume ja menin päivystykseen ja diagnoosi oli tulehtunut umpisuoli ja eikun leikkaukseen. Ottivat kyllä päivystyksessä sydänfilmin myös.
Miksi sä kuuntelet sun miestä etkä omaa kehoasi? Kiireesti lääkäriin!