Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä nyt kerron KILTTIMIEHET, miten helppoa on olla nätti nainen!

Vierailija
04.04.2017 |

Olin ison perheen vanhin, ei-toivottu lapsi. Äitini inhosi minua avoimesti, henkinen väkivalta oli jatkuvaa ja lamauttavaa. Kuljin huonoissa vaatteissa ja olin sen vuoksi koulukiusattu. Jouduin lähtemään kotoa alaikäisenä, koska kohtelu oli niin kammottavaa. Asuin kavereiden nurkissa ja tein töitä.

Sairastuin aikuisiällä vakavasti, ja siitä toipuessa meni vuosia. Jouduin opettelemaan monet arkiset asiat uudelleen. Perheestäni ei ollut mitään tukea. Opiskelin ja tein töitä, seurustelin kerran vakavasti vuosia kivan opiskelukaverin, sittemmin suuren rakkauden kanssa. Suhde loppui siihen, että en saa sairauden vuoksi lapsia, joita mies haluaa. Menetys oli hirvittävä, mutta toivoin miehelle parasta mahdollista elämää.

Kuntoutuakseni aloin liikkua jo vuosia sitten ja pikku hiljaa olen tullut aika urheilullisen näköiseksi. Olen myös jaksanut kohtalaisen pienituloisenakin panostaa ulkonäkööni siten, että olen ihan kivan näköinen. Olen ollut pitkään yksin, koska olen ollut niin hajalla erosta.

Olin sitten arvatenkin palstan kilttimiehen kanssa samaistuvan miehen kanssa treffeillä. En kertonut mitään näistä asioista, tietenkään, ne eivät kuulu ensimmäisille treffeille. Mies sen sijaan kertoi varsin paljon nirsoista naisista ja heidän vääristä kriteereistään. Kuultuaan, että olen ollut pitkään sinkku, hän latasi arvionsa päin näköä: olen itsestäni liikaa luuleva, todellisesta elämästä vieraantunut aikuispissis, joka huomaa kukoistuksensa ja miesten huomion menneen ohi, koska olen vain paneskellut ympäriinsä etsimässä alfaurosta.

Ihan vain että ensi kerralla, kun sinä mies oletat jotakin iloisen oloisesta, itsestään huolta pitävästä naisesta: saatat olla todella väärässä.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo ap:n treffikumppanin törkeä ja lapsellinen käytös kumpuaa kateudesta. Tuo mies ehkä käsittää kyllä, että kaikilla ihmisillä on ollut elämässä omat vaikeutensa tai menetyksensä ym, mutta hän on totaalisen vakuuttunut, että kaunis nainen saa kaikista vaikeuksistaan huolimatta häntä helpommin työpaikkoja, seuraa, rahaa, valtaa, suosiota jne. Ja siitä hän on kateellinen. Niin kateellinen, että kiehuu kateudessaan ja kiehuu katkeruuksissaan siitä että ei ole itse "riittävän" hyvännäköinen. Eikä siksi pysty olemaan niin, että heittäisi tätä kateustraumaansa kauniin naisen kasvoille ilkeästi. Hän ajattelee, että hänen kateuttaan vähentäisi se jos hän sanoo pahasti tuolle naiselle. Loukkaa sitä kaunista naista. Jotta se kaunis nainen "oppisi paikkansa" tässä pahassa maailmassa. 

Vierailija
42/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Jotenkin kummallista, että joku tyyppi tunkee treffeille siitä huolimatta, että on jo hommaan niin kyllästynyt, että haukkuu ventovieraan. 

Hän intoutui tekemään analyysiä sitten, kun olin kertonut, että en varmaan helposti pariudukaan, koska sopivia miehiä ei ole paljon. En ennättänyt kertoa, että lisääntymiskyvyttömyyteni rajaa mahdollisuuksia, kun hän oli jo päässyt tuohon monologiin. Ehkä hän on jonkun muun kanssa mukavampi. 

Sellaiselle tyypille ei varmaan kannatakaan kertoa mitään kovin henkilökohtaista. Kertomasi perusteella hän vaikutti varsin ikävältä tyypiltä, joten ihan hyvä ettet kertonut. Tehköön vain omia olettamuksiaan ja vellokoon katkeruudessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo ap:n treffikumppanin törkeä ja lapsellinen käytös kumpuaa kateudesta. Tuo mies ehkä käsittää kyllä, että kaikilla ihmisillä on ollut elämässä omat vaikeutensa tai menetyksensä ym, mutta hän on totaalisen vakuuttunut, että kaunis nainen saa kaikista vaikeuksistaan huolimatta häntä helpommin työpaikkoja, seuraa, rahaa, valtaa, suosiota jne. Ja siitä hän on kateellinen. Niin kateellinen, että kiehuu kateudessaan ja kiehuu katkeruuksissaan siitä että ei ole itse "riittävän" hyvännäköinen. Eikä siksi pysty olemaan niin, että heittäisi tätä kateustraumaansa kauniin naisen kasvoille ilkeästi. Hän ajattelee, että hänen kateuttaan vähentäisi se jos hän sanoo pahasti tuolle naiselle. Loukkaa sitä kaunista naista. Jotta se kaunis nainen "oppisi paikkansa" tässä pahassa maailmassa. 

No, pieleen meni ns. opetus, koska tosiaan en ole sellainen ihminen, mitä mies oletti, saati ettei paha maailm olisi tullut tutuksi jo lapsena. Ainoa seuraus oli minun näkökulmastani se, että emme ole toiste tekemisissä. Mutta voihan mies toki luulla mi vain, se ei ole minulta pois.

Vierailija
44/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihanalta ihmiseltä ap, tsemppiä!! ☺️

Vierailija
45/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, pieleen meni ns. opetus, koska tosiaan en ole sellainen ihminen, mitä mies oletti, saati ettei paha maailm olisi tullut tutuksi jo lapsena. Ainoa seuraus oli minun näkökulmastani se, että emme ole toiste tekemisissä. Mutta voihan mies toki luulla mi vain, se ei ole minulta pois.

Tottakai se meni pieleen, koska tuollaiset "opetukset" menee aina pieleen. Kaikki sellainen, mikä kumpuaa kateudesta ja katkeruudesta, menee pieleen ja saa vain pahaa aikaan, ja nimenomaan sille katkeralle itselleen pahaa. Vain idiootti yrittää antaa toisille ihmisille opetuksia. Sinulla kävi tuuri että mies paljasti idioottimaisuutensa jo noin pian, ettet joutunut hukkaamaan aikaasi häneen yhtään enempää. 

Vierailija
46/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Jotenkin kummallista, että joku tyyppi tunkee treffeille siitä huolimatta, että on jo hommaan niin kyllästynyt, että haukkuu ventovieraan. 

Hän intoutui tekemään analyysiä sitten, kun olin kertonut, että en varmaan helposti pariudukaan, koska sopivia miehiä ei ole paljon. En ennättänyt kertoa, että lisääntymiskyvyttömyyteni rajaa mahdollisuuksia, kun hän oli jo päässyt tuohon monologiin. Ehkä hän on jonkun muun kanssa mukavampi. 

Sellaiselle tyypille ei varmaan kannatakaan kertoa mitään kovin henkilökohtaista. Kertomasi perusteella hän vaikutti varsin ikävältä tyypiltä, joten ihan hyvä ettet kertonut. Tehköön vain omia olettamuksiaan ja vellokoon katkeruudessaan.

Lisääntymiskysymys ei ole iso kysymys sillä tavalla, etten voisi kertoa. Sillä on paljon merkitystä pariutumisessa, niin kerron asiasta mahdollisista aikaisessa vaiheessa. Oli hyvä, että tällä kertaa en sanonut mitään, mies oli sen verran epäkunnioittava.

Ap

Vierailija
47/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minä olen saanut monet haukut ekojen treffien päätteeksi. 30-40 -vuotiailta miehiltä, joiden luulisi olevan jo ihan fiksuja aikuisia. Haukkujen syyksi on riittänyt se, että olen treffien lopussa nätisti ja kohteliaasti sanonut, että "olet tosi mukava mutta tuntuu, että haluamme elämässä sen verran eri asioita, että ei tästä varmaan parisuhdetta voi syntyä". Siis tilanteessa, jossa esim toinen meistä ehdottomasti haluaa lapsia ja toinen ehdottomasti ei. Koska olen näin antanut "pakit", olen saanut vastaukseksi ihan kahvilan pöydässä monta kertaa silmilleni suoraan haukkuryöpyn siitä, miten olen kuulemma "liian ruma", "tylsä", "epäkiinnostava" ja "vastenmielinen" ihminen. Siis julkisella paikalla tällaista tekstiä. Naurattaa mitä viereisessä pöydässä istuneet ovat mahtaneet ajatella. Itse olen vain poistunut sitten vähin äänin paikalta pyöritellen ihmetellen päätäni haukkuryöpystä..

Vierailija
48/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tässä kiteytyy se miten ihmiset purkavat omia oletuksiaan syyttömään.

Keksitään omassa päässä mikä toinen on ja kostetaan sitten.

Ihmisen ulkonäöstä ei näe välttämättä kaikkea kärsittyä.

Jep. Itsekin saan heti rasistisyytökset päälle kun sanon olevani persu.

Vierailija
49/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehet ovat ihmeen hiljaa tässä ketjussa.... :D

Vierailija
50/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Nyt olis hyvä tilaisuus avartaa maailmankuvaa.

Vierailija
51/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää luettavaa,itse olen alkkari perheen äitipuolen kasvattama joka kohteli meitä asiallisesti ,mutta ehkä hieman kylmästi eikä meillä ollut puutetta mistään.

Tosin jos hermo kesti vanhempien örvellystä ja kännistä tappelua.

Ehkä nämä kaikki ääripäät kannattaa unohtaa,palstatermein kilttimies-jännämies.

Itse olen ihan tavallinen työssäkäyvä,harrastava ja joskus harvoin viinaakin juova mies jolla 1lapsi ja kiukutteleva pihtariakka.

Ikää vähän yli 40v

Vierailija
52/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin suututaan joskus, kun en kiinnostu. Olen mies. En ole komea, mutta ulkonäkö on vähän erikoinen ja herättää välillä kiinnostusta turhankin paljon. Miehetkin kiinnostuu välillä. Muhun ihastutaan vähän turhan usein ja baareissa kun kävin, joku kiinnostui aina. Asia vaan on niin, etten pysty mihinkään läheisyyteen menneisyyden traumojen takia. Jotkut suuttuvat tuosta kovastikin. Vaaditaan selityksiä. Naisia pelkään oikeastaan enemmän. He saattavat käydä aggressiivisiksi ja aika fyysisiksikin. Mähän olen mies. Kyllähän mun pitäisi olla valmis hyppämään vällyjen väliin heti. Miehet yleensä herättävät enemmän sääliä, enkä pelkää heitä niin paljon. Naista vastaan ei ole oikein lupaa puolustautua, jos nainen ahdistelee. Mieheen on sallitumpaa käyttää enemmän voimakeinoja, jos on tarve ja he tietävät sen itsekin. Se hillitsee. Pelkään, että nainen alkaisi väittää, että olen pahoinpidellyt, jos vaikka vain tarttuisin ranteesta kiinni, mikäli käsi ei pysy omalla puolella.

Ihmiset ovat outoja. Pettymyksiä on niin vaikea sietää, että ajan mittaan sellainen muokkaa ihmistä oudoilla tavoilla ja saa reagoimaan kummallisesti. Paljastuupahan siinä, millainen tämä tyyppi oikeasti on. Monet ovat sisältä rumia. Arvostan paljon ihmisiä, jotka säilyvät "hyvinä", vaikka niskaan olisi satanut järvellinen sontaa.

Vierailija
53/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tulisi mieleenkään alkaa haukkumaan ketään varsinkaan ulkonäön takia treffeillä tai muutenkaan ,ennemminkin olisi ongelma miten päästä tilanteesta siististi pois,en oikein voisi naiselle sanoa varsinkin jos osoittaa jonkinlaista kiinnostusta että olet ihan jees muuten mutta turhan lihava,ruma tai jutut perseestä tai vastaavaa.

Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä.

Olen kyllä muutenkin naisten kanssa todella surkea,mulla on yksi tuttu nainen minkä tavannut joskus teininä ekan kerran,on nyt jotain 35v? On kivan näköinen ja mukava nainen ja vieläkin sen seurassa saattaa jäätyä ihan totaalisesti.

Teflon brothersin treffibiisi missä on joku nainen laulamassa kuvastaa mun treffejä erittäin hyvin ellei ole pientä suojahumalaa alla mikä taas ei paranna mahiksia naisten silmissä,alkoholia käytän vielä harvoin ja vähän,eli antaa ihan vääränlaisen kuvan.

Vierailija
54/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää juuri tuo,että luullaan hepsankeikaksi ja hattarapääksi vain ulkoisen habitukseen takia eli kun on nätti/kaunis nainen niin sen elämähän on yhtä ruusuilla tanssimista...ja jos vaan te vastaantulijat tietäisitte..

Ei ole olemassakaan ihmistä, joka ei olisi kokenut vastoinkäymisiä mutta totuushan on se, että kauniille naisille on elämässä niin moni asia paljon helpompaa kuin rumille naisille. Kauniille tarjoutuu lukuisia eri mahdollisuuksia aina työtarjouksista halukkaisiin sulhasehdokkaisiin. Kauniille ollaan tarjoamassa helpommin apua ja tukea, jos olet ruma,  todennäköisesti syrjäydyt sosiaalisesti eikä ketään kiinnosta seurasi.

Vierailija
55/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää juuri tuo,että luullaan hepsankeikaksi ja hattarapääksi vain ulkoisen habitukseen takia eli kun on nätti/kaunis nainen niin sen elämähän on yhtä ruusuilla tanssimista...ja jos vaan te vastaantulijat tietäisitte..

Ei ole olemassakaan ihmistä, joka ei olisi kokenut vastoinkäymisiä mutta totuushan on se, että kauniille naisille on elämässä niin moni asia paljon helpompaa kuin rumille naisille. Kauniille tarjoutuu lukuisia eri mahdollisuuksia aina työtarjouksista halukkaisiin sulhasehdokkaisiin. Kauniille ollaan tarjoamassa helpommin apua ja tukea, jos olet ruma,  todennäköisesti syrjäydyt sosiaalisesti eikä ketään kiinnosta seurasi.

Ihanko todella ajattelet niin, että ap:n taustalla olevalla nätillä naisella on ulkonäön takia kaikessa ain helpompaa? Sellainen optio ei sitten ole esimerkiksi käynyt mielessä, että kaikilla ei-niin-hyvännäköisillä ei välttämättä ole vastoinkäymisiä? Mistä tulee tämä oletus, että vaatimattoman näköisellä ei voisi olla turvallinen ja hyvä kotitausta ja onnellinen elämä? Kammottavaa ulkonäkökeskeistä vähättelyä. Samaa yleistämistä mitä ap kokee toisinpäin. Ja kukaan ei hyödy tästä mustavalkoistamisesta yhtään mitään.

Vierailija
56/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, kun lähdin treffeille miehen kanssa joka oli juuri jäänyt yt:issä tyhjän päälle. Halusin maksaa omat kuluni koska a) se on mielestäni oikein b) oletin että miehellä saattaisi olla rahan kanssa tiukkaa, ja siitäkös riemu repesi sitten. Ravintolasta päästyämme mies huutaa naama punaisena että helppo minun on heilutella rahojani kun olen syntynyt hyvään sukuun jossa iskä maksaa aina kaiken. Toisia treffejä ei koskaan tullut.

Tosiasiassa olen duunariperheestä ja tienannut itse joka sentin. Keskitason ravintolassa omasta ateriastaan maksaminenkaan ei mielestäni ole kerskakulutusta.

Vierailija
57/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tulit sitten todistamaan tähän ketjuun aiemmin kirjoittamani kommentin oikeaksi. 

Kirjoitin tuolla edellisellä sivulla näin: "Siis tuo ap:n treffikumppanin törkeä ja lapsellinen käytös kumpuaa kateudesta. Tuo mies ehkä käsittää kyllä, että kaikilla ihmisillä on ollut elämässä omat vaikeutensa tai menetyksensä ym, mutta hän on totaalisen vakuuttunut, että kaunis nainen saa kaikista vaikeuksistaan huolimatta häntä helpommin työpaikkoja, seuraa, rahaa, valtaa, suosiota jne. Ja siitä hän on kateellinen. Niin kateellinen, että kiehuu kateudessaan ja kiehuu katkeruuksissaan siitä että ei ole itse "riittävän" hyvännäköinen. Eikä siksi pysty olemaan niin, että heittäisi tätä kateustraumaansa kauniin naisen kasvoille ilkeästi. Hän ajattelee, että hänen kateuttaan vähentäisi se jos hän sanoo pahasti tuolle naiselle. Loukkaa sitä kaunista naista. Jotta se kaunis nainen "oppisi paikkansa" tässä pahassa maailmassa. "

Ja sinä se sitten kerrot ajattelevasi juuri noin miten kirjoitin katkeran lapsellisen ihmisen ajattelevan. Hyvä veto sinulta, olisi kannattanut lukea koko ketju ennen kuin kirjoittaa..

Vierailija
58/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viehättävä, suoraan sanottuna kaunis omasta mielestänikin. Tykkään laittautua, en liikaa mutta niin että olen siisti ja huoliteltu, vaivannäkö selvästi näkyy. Duunariperheen kasvattina minulta ei odotettu paljoa, mutta onnistuin kuitenkin rakentamaan uraani asiantuntijatehtävissä ja tulen mukavasti toimeen omillani. Olen saavuttanut elämässäni asioita joiden en uskonut olevan mahdollista, ja nyt puhutaan oikeasti ihan siis perusjutuista kuten omasta kodista ja taloudellisesta tasapainosta yllättävienkin tilanteiden edessä. Vanhempani ovat hyväsydämisiä ja hienoja ihmisiä, mutta matala koulutus- ja tulotaso tottakai näkyi kolmilapsisessa perheessäni ja edelleen pelkään sitä päivää kun minulla ei olekaan varaa perusasioihin.

Olen sinkku, mutta haaveilen perheestä ja lapsista. Haku on niin sanotusti päällä, ja tapaan miehiä melko usein. On musertavaa huomata, miten ulkoisen olemukseni perusteella minua pidetään ihmisenä huomattavasti vähäisempänä kuin mitä olen. Milloin olen lellimiseen tottunut bimbo, milloin perhesuhteilla edennyt pyrkyri. Tulen toimeen omillani, joten minun on pakko olla telaketjufeministi – muutenhan antaisin miehen olla perheen pää. Olisi edes se mies! Oloni on toivoton, sillä haluaisin hyvän ja ihan tavallisen miehen jonka kanssa voisin asettua aloilleni ja perustaa vihdoin perheen, mutta ne normaalinakin pitämäni tyypit osoittavat hyvin vähän kiinnostusta minua kohtaan ihmisenä ja näkevät menestykseni jotenkin uhkaavana. 

Vierailija
59/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Nyt olis hyvä tilaisuus avartaa maailmankuvaa.

No mitä tähän pitäisi sanoa? Idiootteja miehiä varmasti löytyy. Tosin en ole "kilttimies" vaan "kiltti mies".  Ja muutenkin ihan huomiona, niin palstan kilttimiehet ovat pääsääntöisesti ylilaudalta tulleita trolleja. Siis nämä tyypit jotka vetää ihan överiksi nämä jännämies jutut. Hauska niitä ainakin minusta on lukea, mutta kait nyt suurin osa ainakin ymmärtää että valtaosa noista jutuista on pelkkää huulenheittoa. Ihan oikeita naisvihaajia täältä ei varmaan paria kappaletta enempää löydy.

Vierailija
60/103 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta! Oliskin noin, että kauneus tuo jotain työtarjouksia, vaan kun päinvastoin, ulkonäön perusteella luokitellaan bimboksi ja uuteen työpaikkaan ujona, hiljaisena, kilttinä ja HYVÄNNÄKÖISENÄ meneminen aiheuttaa sen, että ihmisillä on jokin ennakkoluulo. Olin itse 6 vuotta työpaikassa, jossa vasta loppuvaiheessa ihmiset alkoivat kai tajuta, että ulkonäkö ei ehkä pyöritäkään elämääni. Siihen saakka sain kuulla piilokuittailua ulkonäöstäni (johon ujona en osannut vastata) ja lähdin lopulta työuupumuksen vuoksi pois.

Miehet ovat olleet ihmeen mukavia, johtunee sitten tuosta ujoudestani. Jostain syystä miehet näkevät, että olen ujo ja naiset kuvittelevat, että olen ylimielinen. 

Onneksi ikää on tullut sen verran, että en ole enää niin nätti :D Ja uskokaa tai älkää, se on helpottanut elämää. Saan olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi