Minäpä nyt kerron KILTTIMIEHET, miten helppoa on olla nätti nainen!
Olin ison perheen vanhin, ei-toivottu lapsi. Äitini inhosi minua avoimesti, henkinen väkivalta oli jatkuvaa ja lamauttavaa. Kuljin huonoissa vaatteissa ja olin sen vuoksi koulukiusattu. Jouduin lähtemään kotoa alaikäisenä, koska kohtelu oli niin kammottavaa. Asuin kavereiden nurkissa ja tein töitä.
Sairastuin aikuisiällä vakavasti, ja siitä toipuessa meni vuosia. Jouduin opettelemaan monet arkiset asiat uudelleen. Perheestäni ei ollut mitään tukea. Opiskelin ja tein töitä, seurustelin kerran vakavasti vuosia kivan opiskelukaverin, sittemmin suuren rakkauden kanssa. Suhde loppui siihen, että en saa sairauden vuoksi lapsia, joita mies haluaa. Menetys oli hirvittävä, mutta toivoin miehelle parasta mahdollista elämää.
Kuntoutuakseni aloin liikkua jo vuosia sitten ja pikku hiljaa olen tullut aika urheilullisen näköiseksi. Olen myös jaksanut kohtalaisen pienituloisenakin panostaa ulkonäkööni siten, että olen ihan kivan näköinen. Olen ollut pitkään yksin, koska olen ollut niin hajalla erosta.
Olin sitten arvatenkin palstan kilttimiehen kanssa samaistuvan miehen kanssa treffeillä. En kertonut mitään näistä asioista, tietenkään, ne eivät kuulu ensimmäisille treffeille. Mies sen sijaan kertoi varsin paljon nirsoista naisista ja heidän vääristä kriteereistään. Kuultuaan, että olen ollut pitkään sinkku, hän latasi arvionsa päin näköä: olen itsestäni liikaa luuleva, todellisesta elämästä vieraantunut aikuispissis, joka huomaa kukoistuksensa ja miesten huomion menneen ohi, koska olen vain paneskellut ympäriinsä etsimässä alfaurosta.
Ihan vain että ensi kerralla, kun sinä mies oletat jotakin iloisen oloisesta, itsestään huolta pitävästä naisesta: saatat olla todella väärässä.
Kommentit (103)
Tosiaan naisen elämässä voi olla kaikenlaista. Nätti ulkonäkö ei ole yhtä kuin helppo elämä.
Jos oot urheilullinen ja täysijärkinen, niin varmasti löytyy hyvä mies sulle. Oot mitä luultavimmin ollut treffeillä ääliön kanssa. Hyvä vaan, että miehen todellinen luonne paljastui heti alussa, niin ei tarvitse hukata enempää aikaa moiseen pelleen. Kyllä se mies sieltä vielä löytyy. On paljon kunnollisia sinkkumiehiä, jotka eivät halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot urheilullinen ja täysijärkinen, niin varmasti löytyy hyvä mies sulle. Oot mitä luultavimmin ollut treffeillä ääliön kanssa. Hyvä vaan, että miehen todellinen luonne paljastui heti alussa, niin ei tarvitse hukata enempää aikaa moiseen pelleen. Kyllä se mies sieltä vielä löytyy. On paljon kunnollisia sinkkumiehiä, jotka eivät halua lapsia.
Kiitos. :)
Tämä. Tässä kiteytyy se miten ihmiset purkavat omia oletuksiaan syyttömään.
Keksitään omassa päässä mikä toinen on ja kostetaan sitten.
Ihmisen ulkonäöstä ei näe välttämättä kaikkea kärsittyä.
Ärsyttää juuri tuo,että luullaan hepsankeikaksi ja hattarapääksi vain ulkoisen habitukseen takia eli kun on nätti/kaunis nainen niin sen elämähän on yhtä ruusuilla tanssimista...ja jos vaan te vastaantulijat tietäisitte..
Jotenkin kummallista, että joku tyyppi tunkee treffeille siitä huolimatta, että on jo hommaan niin kyllästynyt, että haukkuu ventovieraan.
Samoja kokemuksia, joutunut katkerien kilttimiesten haukuttavaksi koska olen iloinen ja sosiaalinen. Baarissakin eräs ventovieras mies avautui miten minunkin hymyni hyytyy kun elämässä tulee vaikeuksia, tai vanhenen enkä viehätä enää miehiä ja kuinka olen takuulla päässyt kaikesta tosi helpolla. Enpä viitsinyt kertoa että edellinen mies pahoinpiteli ja melkein kuolin, läheinen teki itsemurhan ja jokaisessa suhteessa mies pettänyt ja rikkonut luottamukseni törkeällä tavalla. Mutta en näissä jaksa velloa, yritän nauttia elämästä.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Jotenkin kummallista, että joku tyyppi tunkee treffeille siitä huolimatta, että on jo hommaan niin kyllästynyt, että haukkuu ventovieraan.
Hän intoutui tekemään analyysiä sitten, kun olin kertonut, että en varmaan helposti pariudukaan, koska sopivia miehiä ei ole paljon. En ennättänyt kertoa, että lisääntymiskyvyttömyyteni rajaa mahdollisuuksia, kun hän oli jo päässyt tuohon monologiin. Ehkä hän on jonkun muun kanssa mukavampi.
Mistä keskustelitte ennen kuin mies aloitti monologinsa? Ihmemies.
vieras-m kirjoitti:
Sinkkuudesta, olin tosiaan kertonut olleeni pidempään yksin ja että on varmaan haastavaa pariutua. En mielestäni mitenkään erityisesti provosoinut.
Vierailija kirjoitti:
Samoja kokemuksia, joutunut katkerien kilttimiesten haukuttavaksi koska olen iloinen ja sosiaalinen. Baarissakin eräs ventovieras mies avautui miten minunkin hymyni hyytyy kun elämässä tulee vaikeuksia, tai vanhenen enkä viehätä enää miehiä ja kuinka olen takuulla päässyt kaikesta tosi helpolla. Enpä viitsinyt kertoa että edellinen mies pahoinpiteli ja melkein kuolin, läheinen teki itsemurhan ja jokaisessa suhteessa mies pettänyt ja rikkonut luottamukseni törkeällä tavalla. Mutta en näissä jaksa velloa, yritän nauttia elämästä.
valitsit siis mieheksesi jännämiehen
Vierailija kirjoitti:
vieras-m kirjoitti:
Sinkkuudesta, olin tosiaan kertonut olleeni pidempään yksin ja että on varmaan haastavaa pariutua. En mielestäni mitenkään erityisesti provosoinut.
Takana varmaan monet pakit ja katkeroituminen, no hyvä et väistit kyseisen hepun. Ehkä sullekin joku löytyy tai sitten ei, toivotaan nyt kuiteskin. Ei tuo parisuhdeen saaminen kyl helppoa ole ja vaatii pitkää pinnaa ja avointa mieltä. Ei kannata itse katkeroitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valitsit siis mieheksesi jännämiehen
Miten naisen miesmaku liittyy siihen, onko hänellä ollut vaikeita kokemuksia elämässään? Itse asiassa huono kohtelu, joka aiheuttaa itsetunnon menetystä, on usein syy siihen, että nainen ei osaa valita oikeasti kilttiä miestä. Olisitko kommentoinut minullekin noin, jos olisin äitini lyttäämänä, yksin jääneenä alaikäisenä sattunut valitsemaan väärin?
Ja ennen kaikkea, mikä ihme on pointti tässä jännämiesjankutuksessa? Miten se liittyy aloitukseeni eli siihen oletukseen, että nätillä naisella on ollut helppo elämä? Lienetköhän deittini...
ap
Toihan on just tuo misogyninen netissä levinnyt sairas ajattelutapa. "Sitten kun paneskelut pantu ja alkaa kello tikittää niin etsitään äkkiä joku raukkamies elättämään lapset". Just joo, tuon ajattelutavan omaavat voi suoralta kädeltä ignoorata, kertoo suoraan heidän luonteesta ja maailmankuvasta.
Mäkin ujona ihmisenä uskalsin elämäni ensimmäisille treffeille ja ne lässähtivät minun osaltani siihen kun vastapuoli mainitsi minulle kelpaavan varmasti vain "sellaiset todelliset alfat".
Tuollaiset ihmiset pitäisi pystyä jättämään omaan arvoonsa. Ovat jääneet lapsen tasolle.
Ihmettelen myös sitä, miten jokainen pettänyt mies on jännämies? Suurin osa pettäjistä ei ole tatuoituja linnakundeja. Tietämäni pettäjä, lapsuudenkaverini, on pullea tavisinsinööri. Seurustellut aina kilttien ja uskollisten naisten kanssa, häntä ei ole petetty. Haki vain jännitystä. Mies on itse kertonut minulle nämä asiat. Jos pettäminen tekee jännämiehen tai -naisen, ihmisistä ainakin puolet on jänniä.😂
Nättejä naisia syyttelevien epäkypsyys näkyy kyllä hyvin siinä, että aidosti kuvitellaan, että naisten elämässä ei ole aitoja ongelmia, kuten vanhempien päihteiden käyttöä tai väkivaltaa. Ja toisin kuin täällä kuvitellaan samojen miedten toimesta, heikoilla olevilla naisilla ei ole helpompaa siksi, että ovat naisia. Marginaalissa (huumeiden käyttäjät yms) liikkuvat naiset kokevat tutkimusten mukaan miehiä enemmän väkivaltaa mm. raiskausten ja rahojrn viemisen muodossa. Lisäksi naisia paheksutaan enemmän kuin miehiä esim siitä, että lapset ovat huostassa. Ei kannata kadehtia naisia.
Minkä ikäinen ap on ja missä asuu?
Ap kuulostaa oikein hyvälle vaihtoehdolle,itsellä lapsi on tehty ja uusia ei tule.
Voisiko ap huolia miestä millä on jo lapsi valmiina?
Mä taas olen rima ja kokenut myös väkivaltaa, raiskattu, yksinäisyyttä... ottaisin mielelläni nätin ulkonäön. Se oikeasti helpottaa asioita. Ole kiitollinen edes siitä. Tapasit idiootin... mutta saat varmasti hyvän miehen helpommin kun olet kaunis kuin jos olisit ruma hylkiö.
up