Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis kuolemaan sodassa Suomen puolesta?

Vierailija
04.04.2017 |

Olisitko valmis kuolemaan isänmaan puolesta?

Kommentit (300)

Vierailija
221/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä minkään _puolesta_kuole, mutta koska olen osallistunut hyvinvointiyhteiskuntaan, teen osuuteni myös sota-aikana. Ei pelota sen enempää kipu kuin kuolemakaan.

Vierailija
222/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä minkään _puolesta_kuole, mutta koska olen osallistunut hyvinvointiyhteiskuntaan, teen osuuteni myös sota-aikana. Ei pelota sen enempää kipu kuin kuolemakaan.

Tämä! Asiaa on ihan turha romantisoida - se on juuri näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En arvosta ainuttakaan maata, jossa kidutetaan lapsia.

Voit sitten luopua myös kaikista oikeuksistasi täällä. Häivy, ole hyvä.

Vierailija
224/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
225/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En niin kauan kun pääministerinä on kiukutteleva pikkutyttö.

Ja kommenttisi osoittaa sinun olevan uhmaikäinen taapero  :D

Ja siellä on toinen pikkutyttö vinkumassa.

Laita pentu tutti suuhun

Vierailija
226/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema ei ole enää iso juttu minulle jos muut kuviot on mennyt jo perseelleen.

Vierailija
227/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamassa ollaan aina, vaan ei mitään annetamassa.

Suomalainen sananlasku ja luonteenlaatu

Vierailija
228/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis. Siksi varmaan kuulunkin sodanajan joukkoihin.

Vierailija
229/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema tekee ihmisestä isänmaan sankarin. Jokaisen kansalaisen on oltava valmis puolustamaan maatamme, mutta puolustamisen tavoite ei ole se että kuolla..

Vierailija
230/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Aivan itsestäänselvää. Ei tarvitse miettiä hetkeäkään. Puolustaisin hengelläni. 

Vierailija
231/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Ja hupaisaa on seurata, kuinka tyypit, joiden mielestä on ollut ihan ok myydä Suomen sähkönjakelu ulkomaalaisille pörssiyhtiölle no problems hei, mitä vdn haittaa siitä voisi olla? Tai mun  infran myymistä eniten tarjoavalle? Rahnaa hei, me tienataan kuin venäläiset oligarkit konsanaan! Tai maaplänttien ja saarien myyminen venäläisille? Mitä välii, mä saan hyvät massit! ---niin nyt itkevät natoa apuun paskat housuissa ja ovat hysteerisiä ja itkevät että kun kukaan ei kertonut. Mikset ole ajatellut näitä asioita ihan itse?

Jos myy vesivarat vaikkapa jollekin vesiyhtiölle, niin se yhtiö voi vaikka sulkea ne hanat halutessaan, jos vaikka jokin taho suuttuisi maasi politiikkaan ja haluaisi pakottaa suomalaiset tottelemaan. Yritykset ovat ostettavissa. Se ei edes ole välttämättä laitonta vaan bisnestä. Virkamiehen lahjonta sitä vastoin on rikollista. Tajuatteko kuvion? Jos ja kun kaikki valtiollinen yksityistetään, se mahdollistaa myös 'täysin laillisen' lahjonnan, hei me tienataan. 

Tavallaan olen niitä suomalaisia, jotka nyky-Suomi on pettänyt. Olen maksanut veroni kiltisti ja mukisematta, että saisin viettää rauhaisan ja turvatun eläkeajan Suomessa. Mitä saan? Huononevat palvelut, vierasmaalaisten ja ennen kaikkea -kulttuuristen väen edustajat sylkemässä kirjaimellisesti silmilleni niin kuin kävi pari päivää sitten. He ovat tärkeämpi nyky-Suomelle tietenkin, koska heidän jälkeläisten odotetan tekevän työtä Suomelle halvalla ja kuulaisesti. Minulta ei odote enää mitään, kunhan vain kuolisin nopeasti pois Suomen varoja kuluttamasta. Vielä pitäisi muutama vuosi jaksaa. 

Mutta tätä maata en puolusta enää millään tavalla. Se ei ole pitkään aikaan ollut minun maani. MInun isänmaani kuoli viimeistään 2000-luvulle tultaessa. Nyt olen maailmankansalainen. 

Vierailija
232/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta eri syystä, kyllä. Toinen on tämän yhteiskunnan ja erityisesti sen ihmisten puolustamiseksi. Olen nimittäin sitä mieltä, että somen ulkopuolella suomalaiset on yllättävänkin fiksua ja sydämmellistä porukkaa. Esim. aina kun on tullut tilaisuus, niin olen jututtanut nuoria suomalaisia tyttöjä ja poikia ja järestään nuo ovat selväjärkisempiä, kuin itse olin koskaan tuon ikäisenä. Eli maalla on tulevaisuus.

Toinen syy on yksinkertaisesti se, että lyön aina kaksi kertaa lujemmin takaisin. Jos joku erehtyy tätä maata vastaan hyökkäämään, niin kyseessä on rikos, jota en voi katsella sivusta vaan osallistun vihollisen lyömiseen ja tietysti kaksi kertaa lujemmin kuin hyökkääjä. Mitään eivät ota ilmaiseksi.

Vierailija
233/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hyökkääjä saa kuolla Suomen puolesta. Mä yrittäisin pysyä hengissä mahdollisimman kauan ja lähettää niin monta vihollista mullan alle kuin mahdollista.

Vierailija
234/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menossa kuolemaan vaan tappamaan. 

Vierailija
235/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapan kaikki putinistit jotka tänne yrittävät hyökätä.

Vierailija
236/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sotaan kuolemaan lähdetä, vaan tappamaan.

Vierailija
237/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei voita palavan venäläistankin hajua aamunkoitteessa!

Vierailija
238/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos putte lastenmurhaaja tänne hyökkäisi, niin tappaisin maahantunkeutujia vaikka leipäveitsellä tai suolahapolla.

Vierailija
239/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen valmis puolustamaan kotiani enkä lähde kotoani muuta kuin puupalttoossa. 

Vierailija
240/300 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ HÖPISET? Ei tule sotaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan