Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

481/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Erikan iho on just ihanaa! Tulee itelle normaali olo, kun kaikki TVssä ei oo helvetin photoshopattuna meikkipäitä.

Vierailija
482/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyn iltasanomille antama pääsiäishaastattelu sai suhteen dynamiikan näyttämään kyllä siltä, ettei se ole tasa-arvoinen. "Kohta hänen omat siivensä kantavat" ja "pikku hiljaa Erika oppii mitä julkisuus on ja että maailmassa on pahansuopia ihmisiä" kuulostaa siltä, että Danny näkee itsekin Erikan pienenä, naivina ja avuttomana tyttönä, eikä aikuisena itsenäisenä naisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyn is haastattelu saa kyllä suhteen näyttämään epätasa-arvoiselta. "Kohta hänen omat siivet kantavat" ja "pikkuhiljaa Erika oppii mitä julkisuus on ja että maailmassa on pahansuopia ihmisiä" kuulostaa siltä, että Dannyn silmissä Erika on naivi ja avuton tyttö, ei itsenäinen aikuinen nainen.

Vierailija
484/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla toi lumilautailija elää? En ainakaan muista että olisi maininnut opiskelevansa/käyvän töissä. Ei taida olla mitenkään supermenestynyt lautailija ja tuskinpa lumilautaliittokaan kämppää maksaa....

Tottakai ammattiurheilija tienaa urheilulla. Hän on a-maajoukkuetason urheilija. Olympialaiset 2018 tähtäimessä.

Vierailija
485/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee sellainen kuva, että Laura ei enää välitä miehestään. Suhde on kuihtunut ja haaveilee vaan muista sen sijaan että korjaisi suhdetta. Tai tällaisen kuvan minä olen saanut.

Erika vähän ihmetyttää. Jotenkin vaan en voi uskoa että tuon ikäinen on oikeasti kiinnostunut niin vanhasta miehestä. Tekivätkö siellä ulkomailla paljon mitään yhdessä? Aina erika yksin palloili jossain.

Lauran miehestä saa tosi flegmaattisen kuvan. Pelaa pleikkarilla sotkuisessa olohuoneessa ..

Vierailija
486/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ei kukaan halua olla kirjoitti:

daddyissues kirjoitti:

Siis ei siinä mitään jos seurustelee vanhemman miehen kanssa. Erikalla ja Dannyllä ei vain näytä olevan MITÄÄN yhteistä. Kaikki kohtaukset ja keskustelut tuntuvat niin jäätäviltä ja kiusallisilta seurata. En näe rakkautta, intohimoa, en mitään. Näen Erikan tyrkyttävän itseään seiskan toimittajille ja koittavan vetää dannya siihen mukaan. Saman ikäisenä ihmisenä voin vaan kauhistella, että mikä on mennyt pieleen? Eikö hän ole saanut lapsena huomiota kun nyt pyrkii hakemaan sitä mediasta? 

Olen samaa mieltä. Ei voi olla muuta yhteistä, kuin julkisuushakuisuus.

Itse seurustelin 22 vuotta nuoremman miehen kanssa kuusi vuotta ja uskon, että meillä oli paljon enemmän yhteistä, kuin näillä kahdella, mutta en kestänyt enää kuunnella ympärillä olevien ihmisten kommentteja, kuten esim.; va fan gör den där snygga ynga killen, me den där gamla gumman!

Olin vanhempi, kuin äitinsä ja sitten vaan kypsyin noihin kommentteihin ja sanoin, että on parempi erota ystävinä, etsi ikäisesi nainen.

Uskon kuitenkin, että meillä oli syvemmät tunteet toisiamme kohtaan, kuin tyrkky Erikalla ja Dannyllä.

Vielä vuosi eromme jälkeen, hän soitti minulle puhelimessa Samuli Edelmanin kappaleen "....se olen minä, joka voi kuivata sun kyyneleet"

Vaikka hän ei kertonut

Miksi piittaat siitä mitä muut sanoo, jos tuo mies muuten olisi ollut hyvä.

Vierailija
487/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5141 kirjoitti:

daddyissues kirjoitti:

Siis ei siinä mitään jos seurustelee vanhemman miehen kanssa. Erikalla ja Dannyllä ei vain näytä olevan MITÄÄN yhteistä. Kaikki kohtaukset ja keskustelut tuntuvat niin jäätäviltä ja kiusallisilta seurata. En näe rakkautta, intohimoa, en mitään. Näen Erikan tyrkyttävän itseään seiskan toimittajille ja koittavan vetää dannya siihen mukaan. Saman ikäisenä ihmisenä voin vaan kauhistella, että mikä on mennyt pieleen? Eikö hän ole saanut lapsena huomiota kun nyt pyrkii hakemaan sitä mediasta? 

Noo, jättävät varmaan tarkoituksella intohimoiset ja rakkaudelliset kohtaukset kuvaamatta ;)

Selväksihän on tullut, että Danny ei koe oloaan mukavaksi kameran edessä. Siksi vetäytyy taka-alalle ja on etäinen. Ei siitä voi päätellä etteikö heillä synkkaisi.

Ja se on just tämän kauden ongelma noin yleisesti. Parisuhteessa olevat eivät näytä sitä arkeaan kumppanin kanssa, ja sitten mukana on kaksi, joilla ei ole parisuhdetta eivätkä edes deittaa (Sini ja Krista K). Esim. aikoinaan se kampaaja (oisko ollu ensimmäinen kausi), jätti myös miehen kuvaamatta, mutta puhui paljon niistä tunnelmistaan. Näin teki myös Venla. 

Ehkä kuitenkin se kiinnostavin osa jää pois, sillä kyllä me kaikki ruokaa laitetaan, käydään kaupassa, ajellaan autolla ja niin edelleen. 

Vierailija
488/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akneen taipuvaiselle iholle ei kostea ilmasto tee hyvää, vaan yleensä pahentaa ongelmaa.

Trooppisilla alueilla asuvilla aasialaisilla on monesti huono iho.

Kannattaisi lomailla mieluummin kuivan kuumissa maissa, esim. pohj.afrikassa tai arabian niemimaalla,

aurinkohan sinänsä on hyväksi, muttakosteus myrkkyä.

Vierailija
489/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on ihan ok huomautella jatkuvasti Erikan ihosta, mutta esim. Lauran hienoisesta ylipainosta puhuminen varmasti tuomittaisiin saman tien?

Minulla on Roat ja antibioottikuurit syötynä, kalliit puhdistustuotteet ja akneiholle sopivat, hoitavat meikkituotteet ostettuna (suurimmaksi osaksi tosin ilman meikkiä, nuo juhlia yms. varten), ja iho on silti kehno. Geeneistä kiinni, sanoi lääkäri viimeksi.

Vierailija
490/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Erika laittaa huulipunaa, muttei muuta meikkiä ja iho kukkii näkyvästi.

Vierailija
491/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on ihan ok huomautella jatkuvasti Erikan ihosta, mutta esim. Lauran hienoisesta ylipainosta puhuminen varmasti tuomittaisiin saman tien?

Minulla on Roat ja antibioottikuurit syötynä, kalliit puhdistustuotteet ja akneiholle sopivat, hoitavat meikkituotteet ostettuna (suurimmaksi osaksi tosin ilman meikkiä, nuo juhlia yms. varten), ja iho on silti kehno. Geeneistä kiinni, sanoi lääkäri viimeksi.

Tai Lauran vinoista punkkuhampaista...

Vierailija
492/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Laura ei laihduta ja pistä vähän fyllinkiä naamansa juonteisiin? Jotenkin ällö taikinainen olemus,varsinkin kasvoista.Selittelee tilaansa tietysti mammailun kiireillä,vaikka kaikki tietävät että se on tekosyy.

Vierailija
493/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dannyn iltasanomille antama pääsiäishaastattelu sai suhteen dynamiikan näyttämään kyllä siltä, ettei se ole tasa-arvoinen. "Kohta hänen omat siivensä kantavat" ja "pikku hiljaa Erika oppii mitä julkisuus on ja että maailmassa on pahansuopia ihmisiä" kuulostaa siltä, että Danny näkee itsekin Erikan pienenä, naivina ja avuttomana tyttönä, eikä aikuisena itsenäisenä naisena.

Eiköhän Danny tarkoittanut tuossa, että artistina Erikan siivet kantavat. Ja onhan tuo nyt iso juttu kenelle tahansa tulla yhtäkkiä julkisuuteen, ilman mitään kokemusta miten mediaa käsitellä jne. 

Danny sanoi myös arvostavansa Erikaa, että tämä maksaa omat kulunsa.

Vierailija
494/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan Erikan suoraselkäisyyttä maksaa kulunsa, mutta en arvosta sitä, että D antaa nuoren, elämänsä pesänrakennusvaiheessa olevan naisen haaskata rahansa kalkkisjengin kanssa lomailuun. Jättäisi joko E:n kotiin tai maksaisi osan kuluista.

Vierailija
495/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin sen Erikan biisin nimeltään: ettei mee elämä hukkaan ja täytyy sanoa, että ei tehnyt vaikutusta, levyversio ainakaan. Livenä varmasti toimii paremmin ja Erikahan on taitava laulamaan tangoa. Toivottavasti hänelle tehdään kunnon kappaleita ja pääsee tekemään omaa juttuaan.

Vierailija
496/1274 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komulaisen puheet pyörivät koko ajan hänen itsensä ympärillä. Intensiiviset silmät, vahvuus jne. Rasittavan itsekeskeistä.

Vierailija
497/1274 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaikki jaksot ja lukaisin sen jälkeen keskustelun läpi.

Ihmettelen, miten kukaan samaistuu Lauraan. Älyttömän tylsä tyyppi, josta tulee kuva, et ei pidä huolta mistään. Ei itsestään, perheestään, kodistaan. Jotenkin vaan laiskuuden multihuipentuma! Ja se syöminen argh. Miksi joka kaudella pitää olla tollanen jatkuvasti mussuttava tyyppi?

Vierailija
498/1274 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän komulaista. Itsekin uskonyhteisöstä irtauduttuani kävin tuollaisen vaiheen elämässäni läpi. Kesti varmana ainakin viisi vuotta itselläni. Mielenkiintoista. Se uskonnollinen yhteisö vaikuttaa ihmisessä niiiin kokonaisvaltaisesti. Omat rajat ovat hukassa eikä niistä osata pitää välillä kiinnikään, mutta sitten jokin pienikin asia voi tuntua niiden rajojen loukkaukselta. Tai sillee, et muut tulee reviirille. En tiedä osaanko selittää. Esimerkiksi toi poraamisesta ärsyyntyminen tässä tapauksessa.. itse muistan kuinka ärsyynnyin, jos oli jtn yhteisiä "sääntöjä" jossain ja joku rikkoi niitä.

Ja vaikka samaistunkin häneen samantyylistä läpikäyneenä, tiedostan varsinkin jälkeenpäin, miten raskasta tollanen muille voi olla. Et kokoajan analysoidaan ja haetaan ja haetaan sitä mitä itse on. Tollasessa tilanteessa sitä on todella yksin.

Vierailija
499/1274 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää toi Erika. Ärsyttävä puhetyyli.

Vierailija
500/1274 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kaikki jaksot ja lukaisin sen jälkeen keskustelun läpi.

Ihmettelen, miten kukaan samaistuu Lauraan. Älyttömän tylsä tyyppi, josta tulee kuva, et ei pidä huolta mistään. Ei itsestään, perheestään, kodistaan. Jotenkin vaan laiskuuden multihuipentuma! Ja se syöminen argh. Miksi joka kaudella pitää olla tollanen jatkuvasti mussuttava tyyppi?

Niin no, jotkut meistä on vaan laiskoja. Kuten Laura. Ja minä.