Iholla 2017
Kommentit (1274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee sellainen kuva, että Laura ei enää välitä miehestään. Suhde on kuihtunut ja haaveilee vaan muista sen sijaan että korjaisi suhdetta. Tai tällaisen kuvan minä olen saanut.
Erika vähän ihmetyttää. Jotenkin vaan en voi uskoa että tuon ikäinen on oikeasti kiinnostunut niin vanhasta miehestä. Tekivätkö siellä ulkomailla paljon mitään yhdessä? Aina erika yksin palloili jossain.
Lauran miehestä saa tosi flegmaattisen kuvan. Pelaa pleikkarilla sotkuisessa olohuoneessa ..
Laurahan on jo pari kertaa liittonsa aikana toisen miehen sänkyyn eksynyt. Toisaalta en ihmettele. En itsekään jaksaisi katsella flegmaattista miestä.
Erika tämän kauden suosikki. Energinen ja vilpitön.
Onko ohjelmassa kerrottu pettämisistä vai mistä tiedät? Onko se miehelle ihan ok vai onko niin flegu ettei vaimon syrjähyppykään liikauta?
Siis aiempien vuosien iholla on ollut ihan pro. Mutta uusimmassa on "tunnettuja" sini, kristiina ja uusi tulokas Erika. Ketä noi loput on? Ja ketä kiinnostaa Kristiina Komulainen tai Sini Sabotage? Erikakin vain Dannyn takia kiinnostaa monia. Olen ollut iholla sarjan suuri fani vuosia, mutta nyt jää koko sarja katsomatta. Mitä muut mieltä?
Mä oon päässyt Iholla -sarjaan mukaan vasta tällä kaudella (kiitos murtuneen jalan ja loputtoman vapaa-ajan!), niin mulla ei ole vertailukohtaa mihinkään. Pidän kuitenkin kovasti Sinistä, ja niin kuin porukka on maininnut, sillä on ihan mieletön hymy ja vaikuttaa symppikseltä! Lauran mutustaminen ällöttää.. Kristiinat ei kiinnosta oikein, ehkä osaltaan siksi että Komulaisen mediakuvasta en ole koskaan oikein pitänyt, ja lumilautailija jäänyt.. valjuksi? Erika vaikuttaa symppikseltä ja energiseltä, mutta tuo Danny -kuvio.. Eeeeeiih!
Pääsisikö teidän kehumia aikaisempia kausia (paitsi Katsomon kolmosta) katsomaan jostain, ootteko huomannu?
Onko Sini Sabotage vielä rap-artisti?
Jo on tämä kausi TYLSÄ! Yks juo kahvia ja toinen maksaa laskuja. Jippii.
Kristiina N:n kohdalla näyttää käyneen Terot: Hänestä ei saa mitään irti, ainoastaan urheilu, urheilu, urheilu. Kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina N:n kohdalla näyttää käyneen Terot: Hänestä ei saa mitään irti, ainoastaan urheilu, urheilu, urheilu. Kyllästyttää.
Ihan mukava tyttö, mutta urhelijan arjesta ei ole sisällöksi. Itse asiassa vielä ei ole tullut ilmi mitä hän ajattelee jostain muusta kuin urheiluun liittyvästä?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kaikki jaksot ja lukaisin sen jälkeen keskustelun läpi.
Ihmettelen, miten kukaan samaistuu Lauraan. Älyttömän tylsä tyyppi, josta tulee kuva, et ei pidä huolta mistään. Ei itsestään, perheestään, kodistaan. Jotenkin vaan laiskuuden multihuipentuma! Ja se syöminen argh. Miksi joka kaudella pitää olla tollanen jatkuvasti mussuttava tyyppi?
Ihmettelet, että Lauran kaltaisia on olemassa, vai mitä ihmettä. Et taida paljon havainnoida maailmaa ja muita ihmisiä.
Katsom Lauran Ja Erikan osuudet, muut skippaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miten kukaan samaistuu Lauraan. Älyttömän tylsä tyyppi, josta tulee kuva, et ei pidä huolta mistään. Ei itsestään, perheestään, kodistaan. Jotenkin vaan laiskuuden multihuipentuma! Ja se syöminen argh. Miksi joka kaudella pitää olla tollanen jatkuvasti mussuttava tyyppi?
Niin no, jotkut meistä on vaan laiskoja. Kuten Laura. Ja minä.
Toisaalta Laura tekee paljon töitä ja pitää osaltaan huolta perheen toimeentulosta. Sikäli paljon ahkerampi, kuin vaikkapa minä. Laura on ainoa, jonka vuoksi viitsii ylipäätään katsoa tätä kautta, niin sinut itsensä kanssa, ettei tarvitse esittää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, jotkut meistä on vaan laiskoja. Kuten Laura. Ja minä.
Toisaalta Laura tekee paljon töitä ja pitää osaltaan huolta perheen toimeentulosta. Sikäli paljon ahkerampi, kuin vaikkapa minä. Laura on ainoa, jonka vuoksi viitsii ylipäätään katsoa tätä kautta, niin sinut itsensä kanssa, ettei tarvitse esittää mitään.
Jaa, minusta taas jotenkin tuntuu, että hän nimenomaan esittää elämäänsä eli yrittää täyttää tietyn genren raamit mahdollisimman hyvin ja se todellinen Laura jää kaikkien puitteiden varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla toi lumilautailija elää? En ainakaan muista että olisi maininnut opiskelevansa/käyvän töissä. Ei taida olla mitenkään supermenestynyt lautailija ja tuskinpa lumilautaliittokaan kämppää maksaa....
Tottakai ammattiurheilija tienaa urheilulla. Hän on a-maajoukkuetason urheilija. Olympialaiset 2018 tähtäimessä.
Oi niitä aikoja, kun Olympialaiset olivat vain amatööreille.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Mua taas tuo kiinnostaa. Se on hänelle niin kokoelämä, että ei siihen oikeasti juuri muuta mahdu.
Mutta oma urheilutausta on varmasti tässä se syy miksi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä vanhoja Iholla kausia!! Tää "julkkis" Iholla on tosi tylsää katsottavaa. Toivotaan et sarjan tekijät lukis tätä keskustelua
Allekirjoitan. Luulin jopa, että formaatin idea on ns. tavalliset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää Laura on? Pitäiskö tietää?
Eikö Laura ole toimittanut sen kirjan kaikkien av-mammojen suursuosikki Saara Aallosta?
Kirjoittanut, ei toimittanut. (ja myös jonkun JVG-kirjan googlen mukaan)
Itse tiedän Lauran NYT-liitteen loistavista kolumneista. Mutta eihän hän mikään varsinainen julkkis ole. Ja siksi ehkä paras Iholla-nainen tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Haaveileekohan Laura siitä juontajaparistaan?
Varmaan jostain poppareista ja rokkareista. Eikös hänen miehensäkin ole joku rokkari, tai on ainakin joskus ollut, eksäkin taisi olla. Ja Lars Ulrichista ainakin tunnetusti haaveilee. Ja varmaan siitä embuskestakin vähän. En usko, että käytännön tasolla kuitenkaan.
Käyttäjä5141 kirjoitti:
Miksi Erikaa pitäisi kiinnostaa, miltä suhde ulkopuolisille näyttää? Eikö se ole tärkeintä, että tykkää toisesta ja molemmat viihtyvät toisensa seurassa? Avartakaa oikeesti maailmankuvaanne. Sitä tulee elämässä kaikenlaisia ihmisiä vastaan.
Ei kai pitäisikään, mutta jostain syystä, ehkä nuoruudesta ja epävarmuudesta johtuen, hän tuntuu antavan liikaa painoarvoa muiden mielipiteille ja pahoittavan niistä mielensä. Toivottavasti suhde Dannyn kanssa vaikuttaa hänen itsetuntoonsa myönteisesti, vaikka mies vaikuttaa aika dominoivalta.
Laurahan on jo pari kertaa liittonsa aikana toisen miehen sänkyyn eksynyt. Toisaalta en ihmettele. En itsekään jaksaisi katsella flegmaattista miestä.
Erika tämän kauden suosikki. Energinen ja vilpitön.