Iholla 2017
Kommentit (1274)
Täytyy sanoa, että tähän ohjelmaan osallistuminen on Sinille varmasti ollut todella kannattava veto. Ainakin kommenttien perusteella vaikuttaa siltä, että Sinin julkisuuskuva on muuttunut huimasti positiivisempaan suuntaan. Nyt enää edes joku ihan ok biisi ulos, niin eiköhän siinä ole jo melko suuri hitti :)
Juuri oli seiskassa juttua, että Erikan osoite on päivittynyt Dannyn luokse Kirkkonummelle.
En tiennytkään että Komulaisella on lapsi.
Lauran rusinahetki oli kyllä ihan paras. Selkeesti haluis panna Tuomas Enbuskea :D Noh, kukapa meistä ei
Siis ei siinä mitään jos seurustelee vanhemman miehen kanssa. Erikalla ja Dannyllä ei vain näytä olevan MITÄÄN yhteistä. Kaikki kohtaukset ja keskustelut tuntuvat niin jäätäviltä ja kiusallisilta seurata. En näe rakkautta, intohimoa, en mitään. Näen Erikan tyrkyttävän itseään seiskan toimittajille ja koittavan vetää dannya siihen mukaan. Saman ikäisenä ihmisenä voin vaan kauhistella, että mikä on mennyt pieleen? Eikö hän ole saanut lapsena huomiota kun nyt pyrkii hakemaan sitä mediasta?
Tulee sellainen kuva, että Laura ei enää välitä miehestään. Suhde on kuihtunut ja haaveilee vaan muista sen sijaan että korjaisi suhdetta. Tai tällaisen kuvan minä olen saanut.
Erika vähän ihmetyttää. Jotenkin vaan en voi uskoa että tuon ikäinen on oikeasti kiinnostunut niin vanhasta miehestä. Tekivätkö siellä ulkomailla paljon mitään yhdessä? Aina erika yksin palloili jossain.
daddyissues kirjoitti:
Siis ei siinä mitään jos seurustelee vanhemman miehen kanssa. Erikalla ja Dannyllä ei vain näytä olevan MITÄÄN yhteistä. Kaikki kohtaukset ja keskustelut tuntuvat niin jäätäviltä ja kiusallisilta seurata. En näe rakkautta, intohimoa, en mitään. Näen Erikan tyrkyttävän itseään seiskan toimittajille ja koittavan vetää dannya siihen mukaan. Saman ikäisenä ihmisenä voin vaan kauhistella, että mikä on mennyt pieleen? Eikö hän ole saanut lapsena huomiota kun nyt pyrkii hakemaan sitä mediasta?
Olen samaa mieltä. Ei voi olla muuta yhteistä, kuin julkisuushakuisuus.
Itse seurustelin 22 vuotta nuoremman miehen kanssa kuusi vuotta ja uskon, että meillä oli paljon enemmän yhteistä, kuin näillä kahdella, mutta en kestänyt enää kuunnella ympärillä olevien ihmisten kommentteja, kuten esim.; va fan gör den där snygga ynga killen, me den där gamla gumman!
Olin vanhempi, kuin äitinsä ja sitten vaan kypsyin noihin kommentteihin ja sanoin, että on parempi erota ystävinä, etsi ikäisesi nainen.
Uskon kuitenkin, että meillä oli syvemmät tunteet toisiamme kohtaan, kuin tyrkky Erikalla ja Dannyllä.
Vielä vuosi eromme jälkeen, hän soitti minulle puhelimessa Samuli Edelmanin kappaleen "....se olen minä, joka voi kuivata sun kyyneleet"
Vaikka hän ei kertonut
Kaipaan iholla-kausi kakkosta :(
Vierailija kirjoitti:
Jakson lopussa läski ukko huusi, että " D on 74 v, pitäisikö sen hengata mummojen kanssa" ja naikkonen myötäili. Yleensä papat hengaavat mummojen kanssa ja vaikka pappa värjäisikin hiuksensa vaalealla, on hän yhtä pappa kuin muutkin ikäisensä.
Tää kyllä särähti pahasti korvaan. Kauhean ikävä asenne sillä huutelijalla. Danny on äijä vaikka onkin pappaiässä, kun taas samanikäisissä naisissa on jotain vikaa? Ja Erika vissiin ajettelee samoin.
Ja siis keitä ne isomahaiset kärpäsiä kuvailevat miehet oikein on, joiden kanssa Erika koko ajan Thaikuissa hengailee??
daddyissues kirjoitti:
Katson uusintoja ja ihmetyttää tuo thaimaan yhteiskuva-säätö, joku random-toimittaja siis soitti että saiskos yhteiskuvaa ja Erika sitten meni lupaamaan (?) sen ja nyt kehitellään hirveä ongelma siitä että kun D ei halua ottaa kuvaa ja toimittajat soittelee perään ja kärttää kuvaa ja hmh no joo mitäs nyt voi voi AARGH! Olis heti sanonut että juu ei kuvaa ei tule kiitos hei! Samalla valittaa että tehdään lööppejä? Tuohan olisi ihana tilaisuus saada sitä omaa yhteistä rauhaa eikä stressata jotain yhteiskuvaa jotai oli VAIN pyydetty eli mitään ns. velvoitetta koko kuvaan hänellä ei ole.
Ajattelin että olis mukava nähdä tuon Erikan (ja Dannyn) elämää lööppien ulkopuolella mutta tämähän on pelkkää Erikan elämän peilaamista lehtijuttujen ja mediajulkaisujen kautta? Luetaan juttuja itsestä aika kriittiseen sävyyn "taas tämmöinen juttu" ja mietitään miksi ihmisiä kiinnostaa ja taas laitetaan kuva instagramiin ja kerrotaan mitä lööppejä revitään... Okei onhan tuo sitä Erikan elämää mutta tavallaan freesi näkökulma Erikasta ja omista ajatuksista uraa yms elämää koskien olisi ollut kiva, lööppejähän me kaikki on luettu. Tuntuu että hirveä selittelyn tarve, on kai hän kokenut sitten koko suhteen kyseenalaistamisen raskaana ja haluaa nyt selitellä asioita, en tiedä...
Uusinnat menossa Avalla .
Erikaa käy jopa sääliksi. On jotenkin eksyksissä, hirveen epävarma itsestään ja kuvasta mitä antaa julkisuuteen ... ja miksi en kärpästen kuvaajat on siellä, sellaisia setämiehiä vaan Erikan ympärillä, en pidä siitä kuviosta.
----
Ja se toimittajalle kuva, siis MIKSI se piti laittaa kun eihän Danny sitä halunnut ja sitten kuitenkin sen ottivat. Miksi ei todellakaan laittaneet vaan niitä puhelimia kiinni.
Ihmettelen.
Antoiko tuo laura nyt siis ymmärtää että heillä on avoin suhde?
(pähkinäyksinkeskustelu)
Laura Friman on ylivoimaisesti hirvein tämän kauden naisista.
Sini on ihana <3 onko hän käsitellyt masennustaan tässä sarjassa?
Vai missäköhän mä siitä luin? On jotenkin tosi lämmin ja iloisen oloinen ihminen.
Mä en jaksa enää tuota Sini koira-vouhotusta... Muutenkin tosi tylsiä hänen pätkänsä, haukotuuuuuus....
Ei Erika ja Danny ole paljoa olleet yhdessä tuolla lomalla tai ainakaan niitä hetkiä ei ole näytetty ohjelmassa. Toivottavasti Erikasta nähdään vielä enemmän muitakin puolia eikä vaan yhtä ja samaa. Ei meinaa saada persoonana hänestä kiinni mitään, joten on vaikea muodostaa mielipidettä hänestä.
daddyissues kirjoitti:
Noo, jättävät varmaan tarkoituksella intohimoiset ja rakkaudelliset kohtaukset kuvaamatta ;)
Selväksihän on tullut, että Danny ei koe oloaan mukavaksi kameran edessä. Siksi vetäytyy taka-alalle ja on etäinen. Ei siitä voi päätellä etteikö heillä synkkaisi.
En ole seurannut aikaisempia kausia, mutta tähän kauteen olen koukussa. Sinistä on paljastunut todella huumorintajuinen ja symppis tyyppi ja Manda varsinkin on todella valloittava! :)