Iholla 2017
Kommentit (1274)
Aika järkky se Sinin musta vaginanahkamekko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mainittiin, että Erikan ja Dannyn suhde voisi olla pelkkä julkisuustemppu. Enpä ollut tullut ajatelleeksi, mutta nyt kun joku muu toi sen mahdollisuuden esiin, niin onhan se varteenotettava vaihtoehto. Jotain viitteitä sellaisesta olisi sarjassakin nähtävissä, jos siltä kannalta tulkitsee. Dannyn epäromanttisuus, kuvan lähettäminen ja sen suunnittelu, matkustus eri luokissa omilla rahoilla, Erikan maininta, ettei tiedä, missä Danny on, äänenpaino, jolla Erika sanoi sanan lemmenloma, täällä mainittu asia, että Erika näyttää keräävän kaikki lehtileikkeet itsestään, puhe pyrkimyksestä hallita ja suunnitella julkisuuttaan... Siis tuo suhdehan on asia, joka tuo molemmat osapuolet esiin ja saa ihmiset kiinnostumaan.
Erikan artistiura ei lähtenyt nousuun eikä mediakaan ollut hänestä kiinnostunut, mutta sitten kuvaan astui DANNY ja johan rupesi uutista syntymään, tosin ei edelleenkään laulaja-Erikasta, vaan Dannyn nuoresta "tyttöystävästä". Jos nuo kaksi ovat pari, niin ei voi mitään. Tosin Erikan artistiura on vieläkin tuiki tuntematon.
Plussaa olisi, jos artisti osaisi laulaa.
Tän kauden ongelma on mun mielestä se että näiden elämä tuntuu olevan jossain muualla kuin kameran edessä. Kameralle käydään höpöttelemässä niitä näitä, ja välillä se seuraa mukana, mutta itse arki jää pois otoksista.
Tässähän alkaa olla jo Eskon ja Karkin nahistelua ikävä. :)
Millastakohan muu materiaali Laurasta oli, jos telkkariin asti päätyi pähkinöitten mussutushetki, samalla kun puheesta ei saanut oikein mitään selvää. Erika vaikuttaa mielenkiintosimmalta, ehkä Danny-casenkin takia. Muut ovat jotenkin tasapaksuja.
Erika on todella kaunis. Jokanen tietysti seurustelee kenen kanssa haluaa. Mutta kyllä silti aika tavalla ällöttää Danny. Luultavasti suhde tulee kulkemaan ikuisesti Erikassa ja hän on aina se " 50 vuotta vanhemman Dannyn kanssa seurustellut." Toivottavasti ei muutamien vuosien päästä kadu suhdetta ja mene sen takia rikki. En tiedä onko näin mutta mielestäni hän vaikuttaa aika yksinäiseltä, siinäkin mielessä hyväksikäyttöä Dannylta. Itse en ehkä näe, että Erika itse olisi Dannyn kanssa hyötymielessä, vaikuttaa mielestäni melko naiivilta, eikä ehkä ymmärrä miltä suhde ulkoapäin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta aloin miettimään Dannyn ja Armin suhdetta ja innostuin googlettelemaan kuvia... näyttääkö Erika kenenkään muun mielestä nuorelta Armilta?? Minusta huomattavan samannäköisiä. En tarkoita mitään tällä mutta pisti silmään
Sama havainto. Yhdennäköisyys on ilmeinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää Laura on? Pitäiskö tietää?
Eikö Laura ole toimittanut sen kirjan kaikkien av-mammojen suursuosikki Saara Aallosta?
Miksihän kuvattiin ulkoa Crowne plazaa kun sisältä huone näytti viereisen hotellin eli Scandic parkin huoneelta.
Nuorten naisten miesongelmia kiva katsoa (case Kokkonen ja Kajo). Normaaliarkea ei.
Voiko aiempia Iholla kausia katsoa jostain? Onko DVD:llä? Kolmonen näyttänee vain olevan Katsomossa.
Erika on tosi kaunis voi,kun heittäisi sen vanhan papan pois. Kyllähän noin kaunis nuori nainen menestyisi ilman tuota papparaista?
Ei se ole keneltäkään pois jos Erika tykkää mutta itse samanikäisenä kuin hän en voisi IKINÄ kuvitellakkaan seurustelevani tai harrastavani seksiä ukkini ikäisen miehen kanssa, etoo ajatuskin! :x
Kiva että Lauran rusinahetki oli leikattu mukaan, niinhän?
Vierailija kirjoitti:
Miksihän kuvattiin ulkoa Crowne plazaa kun sisältä huone näytti viereisen hotellin eli Scandic parkin huoneelta.
Hotelli kuin hotelli. Ei niin välii.
Kaikki mielenkiintoiset pätkät on varmaan leikattu pois. Huono homma sarjalle ja katsojille ja etenkin julkkiksille, jotka kuvasi itseään.
Ikävä vanhoja Iholla kausia!! Tää "julkkis" Iholla on tosi tylsää katsottavaa. Toivotaan et sarjan tekijät lukis tätä keskustelua
Miksi Erikaa pitäisi kiinnostaa, miltä suhde ulkopuolisille näyttää? Eikö se ole tärkeintä, että tykkää toisesta ja molemmat viihtyvät toisensa seurassa? Avartakaa oikeesti maailmankuvaanne. Sitä tulee elämässä kaikenlaisia ihmisiä vastaan.
Mua ärsytti edellisessä kaudessa se, että Eskon kuvaussessioissa Karoliina työntyi liikaa etualalle, ja nyt kun medioissa puhutaan Karoliinasta tämän uuden suhteen tienoilta, hänet mainitaan "tuttu Iholla-sarjasta".
Nyt menevällä kaudella Sini on tosi herttainen ja nätti ilman meikkiä, Laura on kiinnostava siksi, kun tsemppaa työn ja perheen yhteensovittamisessa, kuten tuhannet ruudun tällä puolella. Erika on meikattuna nätti ja Armin reinkarnaatio, säälittää, että roikkuu vanhan isoisän kanssa. Nämä Kristiinat on jääneet vähän etäisiksi mulle, enkä tykkää kun vanhempi kiroaa liikaa. Nuorempi on ihan söötti ja reipas sporttityttö.
Tuhti radiotyyppi taitaa haaveilla työkaveristaan. Aiemmin sanoi, että tuskin kaipaa miestään kun ovat erillään työn takia. Humputtelee työkaverin kanssa, joka näyttäisi ulkoisesti olevan hänen tyyppiään. Mitähän oma mies on sellaisesta mieltä.
Mä tykkään tästä kaudesta tosi paljon. Osallistujat ovat tuttuja julkisuudesta, mutta eivät kuitenkaan. Yllättäen Erika on paljastunut sympaattisimmaksi ja on ehdoton suosikkini.
Ohis, mutta aloin miettimään Dannyn ja Armin suhdetta ja innostuin googlettelemaan kuvia... näyttääkö Erika kenenkään muun mielestä nuorelta Armilta?? Minusta huomattavan samannäköisiä. En tarkoita mitään tällä mutta pisti silmään