Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
1701/2294 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin syvässä järvessä uimassa kuumana kesäpäivänä. Vesi vilvoitti kivasti, mistä sanoin eräälle paikalla olevalle sukulaiselleni. Kerroin, että on kiva kun vesi on viileää, kun muuten on kuuma. Noin tunnin päästä tästä aivastin (johtuu allergiastani, johon en sinä päivänä ollut ottanut lääkettä). Kyseinen sukulainen sanoi tunteelliselläa äänellä: "Voi ei. Olet vilustuttanut itsesi siellä uimassa." Itse hän ui samssa järvessä päivittäin, kun on mökillä, siis jopa huhti- tai marraskuussa.

Vierailija
1702/2294 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on parikymmentä vuotta kun eräs insinöörimies ihan tosissaan selitti, että yhdessä oliivissa n saman verran kaloreita kuin neljässä viinerissä! Oli opas etelän matkalla kertonut. Oltiin miehen kanssa ihan hiljaa, vaikka tuumittiin, että olisi maailman nälänhätäongelmat pystytty sitten helposti ratkailemaan ollivipuita istuttamalla.

Olisikohan opas tarkoittanut tai jopa sanonut viinirypäle eikä viineri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/2294 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinpäivällä ei ole paskankaan väliä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Keskustelu:Luigi_Zampa

Vierailija
1704/2294 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intissä tupakaveri kertoi juoksevansa cooperin testin 10 minuutissa

No eikö tää oo ihan yleinen vitsi? Aina vähintään kolme kymmenestä sanoo tän saman.

Vierailija
1705/2294 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks äijä sano työpaikalla, että ei ymmärrä mitä pahaa siinä raiskauksessa on. Useita naisia siinä oli ja sitä rupesi itsekkin ajattelee samaa. Liioitellaanko siinä. Varmaan useimmille väh tyhmä juttu.

Vierailija
1706/2294 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke kirjoitti:

Yks äijä sano työpaikalla, että ei ymmärrä mitä pahaa siinä raiskauksessa on. Useita naisia siinä oli ja sitä rupesi itsekkin ajattelee samaa. Liioitellaanko siinä. Varmaan useimmille väh tyhmä juttu.

Ei voi olla totta. Jos joku sanoisi mun läsnäollessani jotain noin ääliömäistä, niin sillä idiootilla soisivat korvat monta päivää.

Vierailija
1707/2294 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja englannin kielessä biljoona tarkoittaa eri asiaa. Englannin kielen billion on suomeksi miljardi, kun taas suomen kielessä biljoona on miljoona miljoonaa. Tämä aiheuttanee sekaannuksia sillä miljardöörejä, (billionaire) kyllä löytyy vaikka kuinka. 

Vierailija
1708/2294 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin netissä videon missä tumma mies kertoi luulleensa tuulivoimaloita tuulettimiksi. Joilla siis yritettäisiin viilentää maapallon lämpötilaan ilmaston lämpenemistä vastaan. En tiedä oliko feikki vai ei, mutta naurattaa vieläkin ajatus.

Vierailija
1709/2294 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli toosi huono näkö, olin ihan puolisokea. Menin laserleikkaukseen, sain normaalin näkökyvyn ja koko siihenastinen elämäni muuttui! Miten ihanaa onkaan nähdä! Kerroin leikkauksesta mieheni kaverille, tämä katsoi halveksien ja kysyi " Eikö toi ole sun mielestä tosi pinnallista? Eikä millään ymmärtänyt edes kun koitin selittää. Kaveri oli kai itse niin pinnallinen, että ajatteli minun menneen leikkaukseen ulkonäkösyistä, ettei tarvitse käyttää silmälaseja, koska" hyi, rillit " Jeesus mikä urpo.

Ja yksi idiootti jätkä 20v meinasi aikoinaan lyödä mua turpaan kun nauroin hänen väittämälleen siitä, että makaronit kasvaa puussa.

Vierailija
1710/2294 |
24.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastossa kuulin kun teinimassalammas sanoi toiselle "pidäks mun kånkenii kun käyn vessassa, ettei se likaannu"

Ks. reppu oli aivan ruskeanharmaa pohjastaan ja sivuistaan eli se kirjaston lattia oli varmasti puhtaampi kun sen kaverin syli (jolla oli samanlainen kuvotus viereisellä tuolilla)

Kas, Kånken-hulluhan se siinä, pitkästä aikaa!

Vierailija
1711/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotias korkeakoulutettu tuttavani sanoi aivan vakavissaan, että jos kerran pakollinen ruotsin opetus lopetetaan, niin sitten pitäisi lopettaa kemiakin, koska "mihin maailmassa muka tarvitaan jotain kemiaa."

12-vuotiaalta olisin ehkä ymmärtänyt tämän kommentin.

Vierailija
1712/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Infossa: Miten pääsen kerrosta ylöspäin?

Minä: Voi mennä noita rappusia, tai hissillä.

Asiakas: Mutta pääseekö niitä rappusia sitten myös alas?

Minä: ???

Tarkoitti varmaan että usein ovet voi olla lukossa? Tiedän rakennuksia missä vaaditaan avainkortti jotta pääsee porraskäytävistä, ovet lukkoon tiettyyn aikaan illalla.

Vierailija
1713/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kauppaopiston iltakouluna ja siellä oli kielissä keskustelutunteja, joita veti syntyperäinen kielen puhuja. Ruotsin keskustelutunnilla oli vetäjänä vanha mamma, joka kysyi missä olen töissä. Vastasin, että ravintolassa. Seuraava kysymys: Är det din egen restaurang?

Maailman tyhmin kysymys! Jos minulla olisi oma ravintola, niin en kai minä ehtisi iltoja koulussa istua vaan heiluisin siellä ravintolassani! Ja jos joku kertoisi minulle olevansa töissä ravintolassa, niin keksisin ainakin tuhat muuta kysymystä aiheesta ennen kuin keksisin kysyä, että onko kyseessä hänen oma ravintolansa.

Vierailija
1714/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain vuosia sitten kaverini kertoi eräästä puolitutusta naishenkilöstä, joka oli tavannut baarissa hölmön miehen. Jälkikäteen nainen ylpeili onnistuneella höynäytyksellään;  juomista ei tarvinnut maksaa ja hän antoi lopulta tyypille vain bj:n vessassa. Tästä tuli sitten joksikin aikaa uusi merkitys sanalle "höynäyttää".

1715/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa opiskellessani uskovainen luokkakaverini sanoi, että hän vastustaa naispappeutta siksi, koska hänen vanhemmat ovat sanoneet, että raamattu kieltää naispappeuden.

Mun miesserkun nyk. Vaimo sanoi, että hänen äitinsä oli sanonut hänelle, että yhteen saa muuttaa vasta kun on naimisissa

Vierailija
1716/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa asuessani 15 vuotta sitten minulta kysyttiin onko Suomessa leivänpaahtimia...

Vierailija
1717/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke kirjoitti:

No jos ton äijän joku vähän isompi kaveri peppuraiskaisi niin miettisiköhän edelleen samaa? Vai oisko silleen "no ei täs nyt mitään nii ihmeellistä ollu"? Ei voi tietää...

Vierailija
1718/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikko valitti maailman ulkonäkökeskeisyyttä normaalipainoiselle. Haloo?

Vierailija
1719/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso Niilo22 kanavaa, päivittäin tulee toinen toistaan tollompia toteamuksia, tyhmempää hapenkuluttajaa saat etsimällä etsiä.

"Painovoima on iham perseestä."

"En anna valtiolle mitään kun ei valtiokaan anna mulle mitään, nih!" Sanoo n. 37 vuotias ukonketale joka on loisinut tuilla koko aikuiselämänsä.

Näitähän riittää.

Niilo on paras. Ei oo mahdollista ottaa kahta tablettia kolme kertaa päivässä!

Vierailija
1720/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun joku mamma, joka omien sanojensa mukaan ei edes juoksua harrastanut, kertoi juosseensa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin tuosta vaan.

Ämmällä menee cooperin testissä sit 4000m niin että heilahtaa! Ihan kelpo tulos, eteenkin kun ei ole treenannut yhtään. Lasse Virenin tulos oli jotain 4500m luokkaa.

Citytarina. Vireniltä kysyttiin ja ei ole koskaan juossut cooperin testiä.