Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun joku mamma, joka omien sanojensa mukaan ei edes juoksua harrastanut, kertoi juosseensa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin tuosta vaan.
eihän tuo vielä mitään. tunnen erään miehen joka on omien sanojensa mukaan juossut 10 kilometriä 14 minuutissa.
"Pontus, eiks me sovittu et täällä istutaan kunnolla", loihe lausumaan naishenkilö koiralleen, joka oli täysikasvuinen tanskandoggi. Bussimatkalla kuultua.
Koiranomistajilla vaikuttaa toisinaan olevan tuo koominen tapa, että jutustellaan lemmikille ja oikeastaan yritetään sillä viestittää vimmatusti jotain ympärillä oleville ihmisille.
Mies38v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On naisen oma syy jos tulee raiskatuksi."
"Naisella on velvollisuus antaa miehelleen suihinotto joka päivä."Nuo eivät ole tyhmästi sanottu vaan totta.
Hyi helv, taidat olla raiskaaja sen lisäksi että olet sovinistinen sika, naiset on vaan leikkikaluja. Tee itsellesi ja maailmalla palvelus ja leikkaa munas pois(jos sellaisia edes sulla on)
Mies ilmoitti tekstiviestillä, että aikoo kostoksi kun jätin levittää minusta alastonvideoita.
Säästyy poliiseilta ainakin aikaa, kun tekijä on jo valmiiksi tunnustanut kirjallisesti.
'Onko omaa lasta helpompi rakastaa, kun hän on kaunis'? Näin minulta kysyi amerikkailen nainen.
Presidentinlinnassa itsenäisyyspäivän juhliin saapuvien naisten asusteita voi olla Ylen TV-lähetyksessä kommentoimassa myös heteromies.
Vierailija kirjoitti:
'Onko omaa lasta helpompi rakastaa, kun hän on kaunis'? Näin minulta kysyi amerikkailen nainen.
Tuli typo.
*amerikkalainen*
Pakastimeen voi laittaa vain tuotteita, jotka on ostettu kaupan pakkasesta. Mitään ei siis voi pakastaa itse, vaan lämpötilan pitää jo olla jäinen, kun tuote asetetaan pakkaseen. Tämä henkilö ei siis koskaan ollut kuullutkaan esim pian vanhentuvan leivän laittamisesta pakkaseen, tai ruuan valmistamisesta etukäteen pakkaseen. Älähti kovaan ääneen kun meinasin laittaa jotain pakastimeen "MITÄ SÄ TEET, EI TOI OLE PAKASTETTU TUOTE, HYI SIIS MITÄ SÄ TEET, EI EI SITÄ PAKKASEEN NYT VOI LAITTAA HALOO SE ON TUORE TUOTE!!!".
Vierailija kirjoitti:
Pakastimeen voi laittaa vain tuotteita, jotka on ostettu kaupan pakkasesta. Mitään ei siis voi pakastaa itse, vaan lämpötilan pitää jo olla jäinen, kun tuote asetetaan pakkaseen. Tämä henkilö ei siis koskaan ollut kuullutkaan esim pian vanhentuvan leivän laittamisesta pakkaseen, tai ruuan valmistamisesta etukäteen pakkaseen. Älähti kovaan ääneen kun meinasin laittaa jotain pakastimeen "MITÄ SÄ TEET, EI TOI OLE PAKASTETTU TUOTE, HYI SIIS MITÄ SÄ TEET, EI EI SITÄ PAKKASEEN NYT VOI LAITTAA HALOO SE ON TUORE TUOTE!!!".
Voi apua, mitenhän tämä henkilö on järkeillyt, jos on ollenkaan, että miten ne tuotteet päätyy sinne kaupan pakastimeen pakasteiksi? :D Että syntyykö ne jo valmiiksi jäisinä, niin kuin marjat vaikkapa? :D Seitikin kalastetaan jäisinä paloina Jäämereltä ja laitetaan pahvilaatikkoon. Pinaattikeiton tekookin onnistuu suoraan jääkuutioksi.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on hankkia sellainen laitteisto joka pakastaa tuotteet ennen kuin ne laitetaan pakastimeen. Niitä on kaupoissa ja isommissa elintarvikefirmoissa.
Oikeestiko, voitko kysyä siltä mitä perusteluja hänellä on ja miten se tuon itselleen selittää? =D
Juuri luin toisesta ketjusta 70-kiloisen koiran omistajan kommentin, että sille riittää kolme 20 minuutin "lenkkiä" päivässä, eikä se tarvitse sen lisäksi mitään harrastuksiakaan.
"Kannabis laillistetaan vielä Suomessakin."
Mahdollisesti, muttei kyllä ihan vielä näiden henkilöiden elinaikana.
Postinkantajat voisivat alkaa koputtelemaan ikkunoihin ja tiedustella onko kaikki hyvin ja tarvitseeko jotain kaupasta.
- A.Rinne
Kirjastossa kuulin kun teinimassalammas sanoi toiselle "pidäks mun kånkenii kun käyn vessassa, ettei se likaannu"
Ks. reppu oli aivan ruskeanharmaa pohjastaan ja sivuistaan eli se kirjaston lattia oli varmasti puhtaampi kun sen kaverin syli (jolla oli samanlainen kuvotus viereisellä tuolilla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on hankkia sellainen laitteisto joka pakastaa tuotteet ennen kuin ne laitetaan pakastimeen. Niitä on kaupoissa ja isommissa elintarvikefirmoissa.
Oikeestiko, voitko kysyä siltä mitä perusteluja hänellä on ja miten se tuon itselleen selittää? =D
En oikein voinut kysyä tai kyseenalaistaa. Olin töissä ja tein erilaisia avustuskeikkoja siivouksesta henkilökohtaiseen avustukseen. Tämä oli yksi pikainen kauppakeikka, jossa hain asiakkaan ostokset ja järjestin ne keittön kaappeihin. Huomasin jotain tuotteita, jotka oli menossa vanhaksi ja olin siirtämässä pakkaseen, kun tuli tämä vähän vihainen reaktio. Ja koska asiakas päättää niin nyökyttelin vain. Tai no, kyllä mä hellästi sanoin että kyllä nämä voi pakastaa, ja ruokaakin voi pakastaa... mutta ei kuulemma voi, jos ei ole ostettu kaupan pakkasesta, ja kaikkihan sen tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun joku mamma, joka omien sanojensa mukaan ei edes juoksua harrastanut, kertoi juosseensa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin tuosta vaan.
eihän tuo vielä mitään. tunnen erään miehen joka on omien sanojensa mukaan juossut 10 kilometriä 14 minuutissa.
Intissä tupakaveri kertoi juoksevansa cooperin testin 10 minuutissa
"Hei, me tienataan tällä" -Jutta Urpilainen Kreikalle lainatuista rahoista.
Vierailija kirjoitti:
"Hei, me tienataan tällä" -Jutta Urpilainen Kreikalle lainatuista rahoista.
paitsi et toi oli kyllä jyrki kataisen laini
Katso Niilo22 kanavaa, päivittäin tulee toinen toistaan tollompia toteamuksia, tyhmempää hapenkuluttajaa saat etsimällä etsiä.
"Painovoima on iham perseestä."
"En anna valtiolle mitään kun ei valtiokaan anna mulle mitään, nih!" Sanoo n. 37 vuotias ukonketale joka on loisinut tuilla koko aikuiselämänsä.
Näitähän riittää.