Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
1721/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianonsoitto on lapsellisen yksinkertaista. Hänkin (exäni, mies), soitti joka joulu kotona joululaulun kosketinsoittimella, ja se oli ihan helppoa kun nuotit ja koskettimet oli värikoodattuja, joten hän ei tajua miksi kaikenmaailman pimputtajista pidetään niin paljon meteliä.

Vierailija
1722/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon arvo ei koskaan vähene, päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eräs mies huikkasi anorektisen hoikalle naiselle, että nainen on läski.

Vierailija
1724/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin osa-aikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle, johon liittyi ansioraja, olisi merkinnyt 8 työpäivää per kk.

Työvoimavirkailija sanoi "oma syy ettet ottanut selkoa kuinka paljon saa ansaita".

Olin joka tapauksessa pakotettu lopettamaan tuo säännöllinen työ kun en jaksanut, muutkin olivat samalla linjalla.

Joten en voinutkaan laskea kannattiko irtisanoutuminen.

Tuntui tyhmältä.

Vierailija
1725/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten työt ja naisten työt höhöhöö.

Vierailija
1726/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkellyin tästä tyhmyydestä: "Ottaako liiketunnistin lämmöstä vai mistä "käskyn" sytyttää valot?" T. Joku vauvapalstailija

Vierailija
1727/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Masennus oireilee kaikilla ihmisillä samalla tavalla, enkä tule kuulemman selviämään koskaan ilman lääkkeitä" T. Masennusta sairastava

Vierailija
1728/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vieras henkilö sekoitti evoluutio ja ovulaatio sanat ja puhui aivan tosissaan ihmiskunnan ovulaatiosta...että semmoista!

Vierailija
1729/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisarukset ovat eri isästä niin ne ovat enemmän sukua silti (melkein kokoveljiä tai -sisaria) verrattuna lapsiin jotka ovat eri äidistä, jolloin ne ovat vain sisar- tai velipuolia.

Vierailija
1730/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kauhisteli kun kuuli minun päässeen yliopistoon, että siinähän kuluu ainakin neljä vuotta että saa kadidaatin tittelin.

Meni hiljaiseksi kun sanoin, että kuluisivathan ne neljä vuotta silti, vaikken menisikään yliopistoon.

Vierailija
1731/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häkellyin tästä tyhmyydestä: "Ottaako liiketunnistin lämmöstä vai mistä "käskyn" sytyttää valot?" T. Joku vauvapalstailija

No mistä?

Vierailija
1732/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku amerikkalainen nuorehko vaateripusti purskahti lähes itkuun kun näki kuvia afrikkalaisista ihmisistä, jotka olivät nälänhädässä. Hän itki sen takia kun olisi myös halunnut olla niin laiha.

Vierailija
1733/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella juttelimme kavereideni kanssa, meitä taisi olla suunnilleen viisi. Joku sanoi, että aikoo tulevaisuudessa harrastaa seksiä vain kuukautisten aikana, koska silloin ei voi tulla raskaaksi. Muut kaverit myöntelivät, mutta minä huomautin, että itse asiassa silloinkin voi tulla. Tilanteesta kehkeytyi riita, kun kaikki muut väittivät minua tyhmäksi ja yksin yritin puolustaa kantaani. Emme ole olleet vuosiin tekemisissä, mutta edelleen ärsyttää tuon muisteleminen.

Vierailija
1734/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tyttö aikoinaan missikisojen karsintakiertueella, kun häneltä kysyttiin, minkälaisista miehistä hän pitää: "Se on makuasia." 

Vierailija
1735/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä?

Niin, LIIKEtunnistin 🤦🏼‍♂️

Vierailija
1736/2294 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jonkun palstalla kirjoittelevan mielestä naapuri on hänen sukulaisensa, ihan vain koska hän haluaa naapuria sukulaisenaan pitää :D

Eli naapuri ei ole oikeasti mitään sukua, mutta hänen mielestään sukulaisuus ei vaadi muuta kuin sitä että pitää henkilöä hyvänä tyyppinä, niin voi tätä sukulaiseksi kutsua :D

Vierailija
1737/2294 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun joku mamma, joka omien sanojensa mukaan ei edes juoksua harrastanut, kertoi juosseensa kymmenen kilometriä puoleen tuntiin tuosta vaan.

Itse olin kerran oluella paikallisessa niin eräs kaukaisesti tuttu mies istahti samaan pöytään. Suu kävi kuin perämoottori ja tokaisipa kuntosalin aiheista puhuessaan että veti ihan tuosta noin vaan kylmiltään 240 kiloa maasta. Toki. Varmaan penkkasikin 170 sekä kyykkääkin sitten 220 ihan tuosta noin vain? Kyseinen mies siis arviolta alle 90kg normijamppa.

Vierailija
1738/2294 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui gigantissa maanantaina, kun olin ostamassa uutta puhelinta. Minun edessä oli joku noin 50v nainen. Nainen osti viimeisintä iphonea ja rupesi itkemään siitä kun suojakuori maksaa 49€, että ompa ihan törkeen kallis! Just olet ostamassa yli 1000€ puhelinta ja se 49€ on se ylitsepääsemätön este? Sen jälkeen nainen alkoi selittää, että sen vävypoika on kanssa gigantissa töissä ja se saa siltä 15% alennuksen, niin että voitko antaa sen nyt ihan vaan tässä ja nyt sen alennuksen? Ei saanut.

Vierailija
1739/2294 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä?

Kyllä ja sen toiminta perustuu fysikaaliseen ilmiöön. Yleisimmin infrapunaan eli lämpöön(!), myös ultraääneen ja mikroaaltoihin.

Vierailija
1740/2294 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä?

Niin, millä tekniikalla se tunnistaa sen liikkeen? Ei ole olemassa sellaista asia kuin liike-teknologia.