Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt laihduttaa kertarysäyksellä, oikein kunnon nälkäkuurilla.

Vierailija
07.07.2008 |

Ainakin n 1200 kaloria pitäis syödä, silti paino tippuu nopsaan. Lisäät siihen liikuntaa reippaasti, saat tuloksia nopsaan.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan sama.

Vierailija
42/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko tai kaksi, ei siinä mitään. Mutta jos jatkaa kauan, niin kuin minä tein, niin johan alkoi näkyä tuloksia. Hiukset suorastaan varisi päästä, kynnet.. niitten kunnosta en halua edes puhua ja iho oli ihan harmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mulle mitään pakkopullaa, päinvastoin.

Ihan syömällä olen nämä läskini kerännyt.

ap

Mutta se nyt on vaan tosiasia että kyllä se pääasiassa lihaksista lähtee ensimmäisenä mikäli kituutat sillä 500 kcal/vrk. Ja mitä liikuntaa harrastat? Itsekin olen dieetillä, syön reilut 2000 kcal/vrk ja treenaan salilla 4 krt/viikossa jotta saan lihaskadon minimoitua mahdollisimman pieneksi. Hidastahan se on, mutta mihin kiire?

Ja tuo on kyllä höpöhöpöä että mikään muu ei toimi...jos näin on niin olet saanut aineenvaihdutasi ja elimistösi kyllä tosi sekaisin, kyllä normaalisti paino putoaa kun kuluttaa VÄHEMMÄN kuin syö, mikä ei tarkoita että vähemmän kuin 1000 kcal/vrk.

Vierailija
44/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis piti tietysti kirjoittaa, että paino putoaa jos syö vähemmän kuin kuluttaa...

Vierailija
45/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä nyt kumminkin mietin uudestaan tuo lihasjutun, liikkua ei kyllä varmaan 500 kcal dieetillä jaksa joten voisin ehkä syödä lähemmäs 1000 kcal ja liikkua enemmän.

Joo ja en tarkoittanut tuolla ettei mikään muu toimi etteikö toimisi jos jaksaisi olla hitaan pitkäjänteinen. Korvienvälistä siis ainoastaan on kyse.

ap

Vierailija
46/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä nyt kumminkin mietin uudestaan tuo lihasjutun, liikkua ei kyllä varmaan 500 kcal dieetillä jaksa joten voisin ehkä syödä lähemmäs 1000 kcal ja liikkua enemmän.

Joo ja en tarkoittanut tuolla ettei mikään muu toimi etteikö toimisi jos jaksaisi olla hitaan pitkäjänteinen. Korvienvälistä siis ainoastaan on kyse.

ap

Kun se korvienväli on tärkein siinäkin, että pitää dieetin jälkeen menetetyt kilot poissa niin parasta olisi jos saisi elämäntapoja muutettua pysyvästi jotenkin niin että se olisi järkevää ja mahdollista pitääkin.

Vierailija
47/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras kun luovutan suosiolla?

ap

Vierailija
48/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ne pudonneet kilot tule takaisin?

Vierailija
49/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta toisensa jälkeen laihduttaa jollain sellaisella epäterveellisellä tavalla joka vie lihakset. Kun paino palautuu se korvautuu läskillä jonka perusenergiankulutus on pienempi kuin lihaksen, joten joka kerta saisi syödä vähemmän ja vähemmän jotta pystyisi pitämään menetetyt kilot.

Olen 20v ollut jojolaihduttaja. Painon tiputan nopeasti alas. Lihaksia minulla on edelleen vaikka muille jakaa. Enkä käy salilla.

Vierailija
50/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitää tehdä ennen laihtumista tai laihtumisen aikana?

Kun se korvienväli on tärkein siinäkin, että pitää dieetin jälkeen menetetyt kilot poissa niin parasta olisi jos saisi elämäntapoja muutettua pysyvästi jotenkin niin että se olisi järkevää ja mahdollista pitääkin.

Vierailija
51/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin raskauskilot pois, painoin synnärillä 65 kg, imetin, söin terveellisesti ja kävin 1-2 tunnin vaunulenkeillä päivittäin ja puolen vuoden päästä painoin n. 55 kg. Rupesin käymään salilla ja aerobicissa ja jatkoin imetystä ja vaunulenkkejä. Puoli vuotta siitä olin saanut melko paljon lihaksia ja rasvaa oli palanut tosi paljon, painoin 46-48 kg ja sama paino pysyi kolmisen vuotta, seuraavaan raskauteen saakka. Toisen raskauden jälkeen ne pitkät vaunulenkit jäi, paino vakiintui sitten n. 52-54 kg, siinä pysynyt n. 10 vuotta, urheilu jäänyt tavaksi. Syön terveellisesti, mutta herkuttelenkin välillä.

Vierailija
52/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa...miksi ne kilot pitää saada pois parissa viikossa, kun ei ne siinä ajassa ole tulleetkaan? Tuossa 500 kcal dieetissä on todella suuri repsahtamisvaara, eli kun sillän kituuttelet jonkin aikaa niin melko varmasti päädyt kohta mässäämään kaksin verroin ja olet taas lähtötilanteessa tai saat jopa pari kiloa ylimääräistä.

Ihme homma, kun ei malteta terveellisesti syömällä ja liikkumalla sitä painoa pudottaa, vaan kaikki pitää saada heti siinä silmän räpäyksessä. No, omatpahan ovat läskinne, sillä lihasta teille ei tuolla tyylillä jää paskan vertaa. On sitten niin ihqua olla laihaläski, kun on ne 10 kiloa kolmessa viikossa pudottanut.

Vierailija
53/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko hitaasti järkevin, pienin elintapamuutoksin, jotka on mahdollista pitää pitkällä aikavälillä. Jos ei tähän elintapamuutokseen millään kykene motivoitumaan ennen laihtumista niin aika harvoin siihen kykenee laihtumisen jälkeenkään ja paino menee jojoiluksi mikä on epäterveellisempää kuin vähäinen ylipaino.

Miksi se pitää tehdä ennen laihtumista tai laihtumisen aikana?

Vierailija
54/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla kun on hieman eri käsitys lihasten koosta kuin toisilla...

Vierailija
55/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteikäisestä asti olen ollut keskimääräistä lihaksikkaampi. t.53

Vierailija
56/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa nopeasti muutamia kiloja pois. Ei mistään vuoden kestävästä syömislakosta!

Itse kirjoitin tuolla alkupuolella siitä, että myös minä olen aloittanut nyt tällaisen nälkäkuurin. Tarkoituksenani on saada vauhtia painonpudotukselle viikon parin nälkäkuurilla ja sitten jatkaa siitä lisäämällä terveellisiä kevyitä syömisiä ja liikuntaa.

Tuo vauhtiin pääseminen kun tuntuu niin vaikealta ja motivaatio tuntuu olevan kadoksissa, joten joku 300g viikkopudotus näin alkuun tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa.

Ajattelin kärsiä nyt pari viikkoa ja sitten järkevämmin jatkaa, ja päästä joskus myös siihen lopulliseen tavoitteeseen. Ja todellisuudessa en aio edes kovin kärsiä, syön puuroa aina isoon nälkään (täyttää tosi hyvin) ja sitten pienempiin ja makeannälkään hedelmiä ja kasviksia.

Rasvaa ja sokeria aion välttää nyt kaksi viikkoa, sitten kyllä otan nekin mukaan, koska rasvaakinhan tarvitaan.

Mutta miksi kummassa te lyttäätte toisten innostuksen laihtua? Kateusko se taas siellä kolkuttaa.

Vierailija
57/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ryhtyy nälkäkuurille koska ei pysty motivoitumaan terveellisempään laihdutukseen?

Ihan vapaasti sitä voi jokainen yrittää, joten senkään vuoksi ei ole aihetta kateuteen, mutta jos terveellisiin elämäntapoihin motivoituminen on vaikeaa ennen nälkäkuuria niin kyllä se on erittäin suurella todennäköisyydellä vaikeaa nälkäkuurin jälkeenkin, ja nälkäkuurilla saavutettu muutaman kilon pudotus tulee nopeasti takaisin.

Vierailija
58/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ajetalla, että kaikille ei sovi sama laihdutustapa. Olen samanlainen kuin ap, kilot pitää saada nopeasti pois. 4 kertaa (lasten teon jälkeen) olen laihduttanut nopeasti 10-15 kiloa pois. Paastolla ja tosi niukalla dieetillä. Kilot lähtivät eivätkä tulleet takaisin ennen seuraavaa raskautta.

Vierailija
59/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on vain yksi ainoa ja oikea tapa laihduttaa, jokaiselle ihmiselle (yksilöitähänme ei tietenkään olla) joten kaikki muut tavat pitää sitten lytätä.

Miten se olisikaan mahdollista että sama systeemi olisi se paras mahdollinen joka ikisille ihmiselle?

Vierailija
60/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on vain yksi ainoa ja oikea tapa laihduttaa, jokaiselle ihmiselle (yksilöitähänme ei tietenkään olla) joten kaikki muut tavat pitää sitten lytätä.

Miten se olisikaan mahdollista että sama systeemi olisi se paras mahdollinen joka ikisille ihmiselle?