Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt laihduttaa kertarysäyksellä, oikein kunnon nälkäkuurilla.

Vierailija
07.07.2008 |

Ainakin n 1200 kaloria pitäis syödä, silti paino tippuu nopsaan. Lisäät siihen liikuntaa reippaasti, saat tuloksia nopsaan.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jotain 500 kcal/vrk, joskus vähän enemmän mutta jokatapauksessa alle 1000 kcal/vrk.

Koska mitkään järkevät tavat eivät tuota tulosta (ovat liian hitaita) enkä jaksa niitä riittävän pitkään noudattaa niin nyt ajattelin ottaa tuollaisen tehokuurin ensin ja sitten miettiä miten sen saavutetun painon pitäisin. Paljon mielekkäämpää kuin että ensin odottaa sen painon putoamista hi-taas-ti...

Vierailija
2/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino jää junnaamaan paikoilleen ja tulee tosi huono olo.

Nimim. testattu on.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää yhden kunnon syömispäivän.

Vierailija
4/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä paino tipu. Jos olet oikein lihava hae lääkäriltä lääkkeet (reduktil) avuksi laihdutukseen.

Vierailija
5/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä varmaankaan ole "oikein ihava", BMI 25.

Vierailija
6/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

the New york diet....siina mennaan ja kovaa alaspain. Syoda ei juuri saa ja sita liikuntaa on oltava joka paiva ainakin tunti.

Vierailija
7/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue linkki ja noudata ohjetta niin saat tuloksia nopeasti aikaan. Riippuu lähtöpainosta mikä verran tippuu, mulla tippui ensimmäisen kahden viikon aikana 8 kg.

Tammikuussa aloitin ja nyt - 25 kg

Tässä dietissä on parasta kun ei tarvitse laskea mitään energiamääriä, syödään luvallisia raaka-aineita mittaamatta ja punnitsematta niitä. Lisäksi on hemmetin hyvä olo kun pääsee irti sokeririippuvaisuudesta ja makeanhimosta.

Vieroitusioireita makeasta voi tulla mutta ne menee päivässä parissa ohi.

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=South_Beach_Diet

Vierailija
8/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syö 500 kcal/vrk.

Vai miten te kuvittelette että aliravitut ihmiset ovat laihoja?

Eihän säästöliekki tarkoita sitä että paino ei tipu ollenkaan vaikka olis kokonaan syömättä, vaan sitä että elimistö käyttää mahdollisimman vähän energiaa (mutta siis käyttää kumminkin!) jolloin paino tippuu hitaammin.

Sitäpaitsi säästöliekkitialsta tosiaan päädee eroon kun välillä syö ns normaalisti.

Vierailija
9/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kuin 500 kcal/vrk?

En nimittäin ihan helposti usko.

Vierailija
10/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua yhtään lisää ruokarajoituksia näiden jo olemassaolevien lisäksi :)

( Vaikkei näitä niin paljon ole, punainen liha ja muutama allergia mm omena, pähkinä...)

Vierailija
11/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ei ainakaan nälkää tarvinnut nähdä.

Vierailija
12/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän tunteen: olen itsekin lähellä normaalipainoa, ja kaikki laihdutusyritykset kaatuvat siihen, että tulosta ei tule riittävän nopeasti. Nyt kokeilen jonkinlaista karppausta ja liikunnan lisäämistä.

Vierailija
13/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä nopeasti takaisinkin, lyön siitä vetoa.

Vierailija
14/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonvartijat vie painon alas ja siitähän se sitten vaan nousee kun väsyy pisteitten laskuun. Kaloreitten laskeminen on hidasta, eikä sittenkään tipu paino tietyn rajan alle (kokeiltu on!).

Nyt siis aion elää sokerittomilla mehukeitoilla, kaurapuurolla, profeel jugurtilla, hedelmillä ja kasviksilla tämän viikon. Sitten vedän viikon allevokuurin. Ja katsotaan sitten, jatketaanko näkökuuria vai voiko ja vähän lisätä ruoka-aineita.

Painoa on 61kg, pituutta 158cm ja tavoite 51kg, mikä oli ennen lapsia.

Vierailija
15/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvautuu läskillä joka kuluttaa vähemmän energiaa kuin lihaskudos ja siten saat jatkossakin syödä paljon vähemmän pitääksesi menetetyt kilot poissa.

[

i]yhtä nopeasti takaisinkin, lyön siitä vetoa.

[/quote]

Vierailija
16/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän pitäisi lasten saatuaan päästä takaisin niihin kiloihin, joissa olivat ennen lapsia? Miksi on niin vaikea tajuta se tosiasia, että lasten saamisen jälkeen naisen keho ja elimistö ei voi enää ikinä palautua sellaiseksi kuin se oli aikaisemmin... Muutaman kilon takia irvistellään ja kärvistellään ja stressataan sen sijaan että osattaisiin nauttia elämästä ihan sellaisena kuin on... Ei mikään ihme että jengi palaa loppuun niin helposti nykyään.

Vierailija
17/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin suositella!

En jaksa hetkeäkään erilaisia "terveellisiä" laihdutuskonsteja, tyyliin kolme kiloa kolmessa vuodessa - mutta pysyvästi!

Tahdon tuloksia heti, tulosten pysyminen on täysin kiinni laihduttajasta, ei siitä miten laihduttaa!

Minä en laskenut kaloreita, joten en osaa sanoa paljonko söin päivässä, mutta suunnilleen näin; lounaaksi lasillinen mehukeittoa (en käytä makeutusaineita vaan sokeria) ja hedelmä, illalliseksi iso lautasellinen salaattia. (ja lisäksi jotain lihaa, kalaa, kanaa) ja päälle öljykastiketta. Päivittäin vettä 3 litraa.

Kerran viikossa syömispäivä, jolloin söin normaaliruokia ja lisäksi herkuttelin huoletta.

Paino tippui kuukaudessa tuon 10kg, vaikka pari kertaa repsahdinkin tuon kuurin aikana. Vaatteista huomasi laihtumisen ensimmäiseksi, todella nopeasti mahtuivat vanhat vaatteet päälle! Suosittelen kaikille jotka eivät jaksa kuukausikaupalla pelleillä erilaisten painonvartijoiden, karppausten ym. kanssa vaan tahtovat tuloksia nopeasti!

Nyt olen jatkanut samansuuntaisesti ja paino on pysynyt samassa. En tosin syö enää noin vähän, mutta idea on siis sama että viikolla syön vähemmän ja "kerään kaloreita" syömispäivään.

Vierailija
18/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino on pysynyt poissa vuoden pari, ja sen jälkeen olen taas paisunut. Joka jokakerta huomattavasti enenmmän, eli viiden vuoden kulutuua lähes 10 kg enemmän kuin ennen laohdutusta...

Vierailija
19/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään laihdutuskuuria joka aiheuttaa sen että ihminen lihoo nopeasti uudelleen, on vain olemassa ihmisiä joilla ei ole itsekuria pitää itsestään huolta tulevaisuudessa.

Vierailija
20/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin satoja laihiksia aloittaneena nälkäkuuri on ainut mikä tuntuu toimivan.

Meillä syödään hyvää kotiruokaa joka on monipuolista ja kevyttä. Ruokaan panostetaan ja tehdään kunnolla. Olen käynyt ravintoterapeutin luona, hänenkin mielestä meidän ruoka-asiat on kunnossa ja määrän pitäisi laihduttaa kokoistani ihmistä.

Olen kokeillut vaikka mitä. Liikunkin ihan ok, kolme neljä kertaa viikossa hikilenkin.

Olen aina halunnut syödä terveellisesti ja kammoan oikotie onneen diettejä.

Usemapi ystäväkin on huomannut saman, eräskin ystävä laihdutti oikealla nälkäkuurilla. Nykyään juo muutaman kupin kahvia päivässä ja ottaa muutaman palan ruisleipää. Ei muuta.

Kammottavaa tuollainen on mutta ei kai se auta. En ymmärrä miten ihminen voi pysyä terveenä ja virkeänä ilman kunnon ruokaa mutta onhan runsas ylipainokin vaarallista.

Ja ei minun kilot raskaudesta tullut, olen ollut viimeisen 10 vuotta 40 kg ylipainoinen. Raskausaikana jopa laihduin.