Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituuden ilmoittaminen esim. 168,5 cm, 161,3 cm jne. ARRGHH!

Vierailija
20.10.2012 |

Itse en ainakaan tiedä pituuttani noin tarkkaan. Aamuisin on sitä paitsi pidempi kuin iltaisin joten pyöristän pituuteni yleensä miten sattuu. Joskus sanon 165 cm, toisinaan 166 cm, koska en tosiaankaan ole enää varma, kuinka pitkä olen. Joillekin pikkupimatsuille on niin helvetin tärkeää se yks puol senttiä ilmottaa siihen pituuteen lisää. Miksei vois sitten heti pyöristää sentin ylöspäin, koska ei sitä puolta senttiä kukaan näe kuitenkaan?

Sori, alko vaan ärsyttää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa sillon tuntuu pidemmälle varsinkin lyhyillä ihmisillä jotka tahtoo liää pituutta

Vierailija
2/5 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös ihmetyttää kun neuvolassa mittaavat lapsia millitarkkuudella. Ihan niin kuin sen liikkuvan lapsen pituuden edes voisi mitata millitarkkuudella, saati sitten että sillä olisi mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sua niin hirveästi kiinnostaa mitä "pikkupimatsut" (= teinit? ) ajattelee tai tekee? niille ihan tyypillistä leveillä mitättömilläkin asioilla. 

Vierailija
4/5 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besides, ihmisen pituus vaihtelee sentin sen mukaan, mihin aikaan päivästä on mitattu, kun nikamien välilevyt painuu kasaan. Kas kun eivät ilmoita että 162,7 cm, 11.08 mitattu.

Vierailija
5/5 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2013 klo 18:35"]

Minua myös ihmetyttää kun neuvolassa mittaavat lapsia millitarkkuudella. Ihan niin kuin sen liikkuvan lapsen pituuden edes voisi mitata millitarkkuudella, saati sitten että sillä olisi mitään väliä.

[/quote]

Kasvavalla lapsella on vähän eri asia, onko 102cm vai 102,8cm jos vertaa edelliseen mittaukseen.

Aikuisellahan tuo on pelkkää typeryyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan