Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt laihduttaa kertarysäyksellä, oikein kunnon nälkäkuurilla.

Vierailija
07.07.2008 |

Ainakin n 1200 kaloria pitäis syödä, silti paino tippuu nopsaan. Lisäät siihen liikuntaa reippaasti, saat tuloksia nopsaan.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on normaali ruoka jotain 1500 kcal ja paino pysyy normaalina enkä laihduta. Välillä syön reilusti rasvaista pizzaa mutta pääosin ruoka kevyttä ja rasvatonta. Mulle sanoin ravitsemusterapeutti että on ihan ok pitää esim 2 viikon "nälkäkuuri" ja syödä esim pelkkiä lämmikuppi keittoja. Kilot eivät tule takaisin, koska paino on jo normaali lähtötilanteessa ja muutenkaan en syö ylitarpeitteni vuorokaudessa. laihtuminen on normaalipainoisella vaan niin tuskastuttavan hidasta. Millekään säästöliekille et ehdi parissa viikossa mennää, joten anna palaa vaan, äläkä kuuntele näitä lässyttäjiä painonvartijoista jne.

Vierailija
22/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti lihon. Ihan oikeasti, eikä tämä ole itsensä pettämistä. Liikun suht paljon, testien mukaan kuntoni on hyvä, lähellä erinomaista. Syön terveellisesti, enkä syö tai juo lihottavia ruokia. Päivittäinen kalorimääräni on n 1500 kcal, hiukankin jos menee yli, paino nousee. pari kertaa vuodessa käyn oluella, heti huomaa.

Kolesterolitasoni on loistava 40 vuotiaalle, 3,2. Silti paino ei laske, vaan saan taisetlla lisälihomista vastaan.

Pyöräilen, kävelen, hiihdän, pelaan lapsen kanssa yms. Lisäksi käyn salilla pari kertaa viikossa, teen fysioterapeutin mulle tekemää selkä ohjelmaa ( selkä ja vatsalihaksiaa lähinnä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: olitko ylipainoinen, kun laihdutit?

Vierailija
24/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin olen kuurin joutunut aina välillä uusimaankin. Se ei johdu itse kuurista vaan omista huonoista elintavoista, joihin välillä tulee kuin huomaamatta palattua. Vaikka kuinka tekisin elämänmuutoksen niin herkut ne vaan vetää luokseen varsinkin kriisitilanteissa.. Juu, syön tunteisiini.

..Jajoo, nälkäkuurilla lihaksia EI katoa vaan ne pienenevät, joten laihdutuksen jälkeen voi aivan hyvin aloittaa liikunnan ja kerätä ne lihaksensa takaisin ;-) Eli ne eivät häviä minnekään.

Vierailija
25/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään laihdutuskuuria joka aiheuttaa sen että ihminen lihoo nopeasti uudelleen, on vain olemassa ihmisiä joilla ei ole itsekuria pitää itsestään huolta tulevaisuudessa.

Painon kanssa jojoaminen voi sekoittaa aineenvaihduntaa niin, että lihominen tulee oikeasti helpommaksi.

Vierailija
26/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kiinni siitä millä tavalla laihduttaa.

Vierailija
27/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta toisensa jälkeen laihduttaa jollain sellaisella epäterveellisellä tavalla joka vie lihakset. Kun paino palautuu se korvautuu läskillä jonka perusenergiankulutus on pienempi kuin lihaksen, joten joka kerta saisi syödä vähemmän ja vähemmän jotta pystyisi pitämään menetetyt kilot.

Vierailija
28/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa...miksi ne kilot pitää saada pois parissa viikossa, kun ei ne siinä ajassa ole tulleetkaan? Tuossa 500 kcal dieetissä on todella suuri repsahtamisvaara, eli kun sillän kituuttelet jonkin aikaa niin melko varmasti päädyt kohta mässäämään kaksin verroin ja olet taas lähtötilanteessa tai saat jopa pari kiloa ylimääräistä.

Ihme homma, kun ei malteta terveellisesti syömällä ja liikkumalla sitä painoa pudottaa, vaan kaikki pitää saada heti siinä silmän räpäyksessä. No, omatpahan ovat läskinne, sillä lihasta teille ei tuolla tyylillä jää paskan vertaa. On sitten niin ihqua olla laihaläski, kun on ne 10 kiloa kolmessa viikossa pudottanut.

Vierailija
29/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua näyttää sen enempää läskiltä kuin miltään muskelimimmiltäkään. Joten lähti mikä lähti, pääasia, että lähtee!

Vierailija
30/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutuksen jälkeen paino palautuu ja lihakset korvautuu läskillä. Eihän ne millään läskillä korvaudu kun treenaa. Eikä se paino palaudu jos ei ala mässätä liikaa.

Vierailija
31/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin nälkäkuurin jälkeen palautuu läskiä, ei lihasta.

Vierailija
32/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi nälkäkuurin jälkeen painon pitäisi nousta jos ei anna sen nousta?

ap

Vierailija
33/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

saat syödä loppuikäsi alle 1000 kcal/vrk, koska kulutat vähemmän kuin ennen kitukuuriasi ja suurin osa painosta minkä olet tuona aikana pudottanut on lähtenyt nesteistä ja lihaksista. Toki voit saada pidettyäkin painosi samassa, mutta helppoa se ei tule olemaan ja veikkaan että jossain välissä repsahdat ja pahasti.

Vierailija
34/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan saa ikuisuuksia oltua nälkäkuurilla.

ap

Vierailija
35/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tippuu reilusti ja oli hyvä olo! Samalla kun palautui takaisin normaalin syömisen pariin oli helppo syödä normaalia vähemmän...

Painonvartijoita suosittelen myös. Tiputin 8 kg 6 viikossa. Ei yhtään näläntunnetta ja halutessaan sai syödä vaikka pizzaa!

Vierailija
36/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiseen tasoon.

Ja eihän mun ole tarkoitus olla ikuisuuksia sillä nälkäkuurilla, vaan lyhyt ja tehokas kuuri.

Ja jos samaan aikaan kuitenkin harrastaa liikuntaakin niin onkohan se nyt ihan noin että paino lähtee vain lihaksista ja läski jää...? Jotenkin epäilen.

Vierailija
37/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanoin etten halua treenata?

Tässä: "Koska mitkään järkevät tavat eivät tuota tulosta (ovat liian hitaita) enkä jaksa niitä riittävän pitkään noudattaa..."

Jos et jaksa laihduttaa järkevällä tavalla et jaksa ylläpitää järkeviä elintapoja myöskään painon ylläpitämisessä.

Vierailija
38/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole mitenkään yrittänyt estää painoni nousua tähän

nykyiseen tasoon. [/I]

Eli et ole harrastanut liikuntaa ja syönyt järkevästi? No miten kuvittelet että nälkäkuurin jälkeen siihen yhtäkkiä alkaisit?

[/I]Ja eihän mun ole tarkoitus olla ikuisuuksia sillä nälkäkuurilla, vaan lyhyt ja tehokas kuuri.

[/I]

Jonka jälkeen paino palautuu pian entiselleen.

Ja jos samaan aikaan kuitenkin harrastaa liikuntaakin niin onkohan se nyt ihan noin että paino lähtee vain lihaksista ja läski jää...? Jotenkin epäilen.

Niin. Jos. Mutta jos et sitä kerran viitsi tehdä niin jossiksi se jää.

Vierailija
39/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilenpa ainakin, sittenhän tiedän toimiko vai ei. Se ainakin on jo kokeiltu ettei hidas laihduttaminen toimi.

Sitäpaitsi tällä ei ole mitään tekemistä liikunnan harrastamisen kanssa.

ap

Vierailija
40/66 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mulle mitään pakkopullaa, päinvastoin.

Ihan syömällä olen nämä läskini kerännyt.

ap