Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli yöllä humalassa

Vierailija
01.04.2017 |

Ja kun pyysin pesemään hampaat ja kädet niin repi mut sängystä ja tiuskasi, että anna hänen nukkua. Tuli paska fiilis ja nukuin sohvalla.

Pesi siis ensin hampaat ja oli tulossa nukkumaan, niin sanoin vielä, että pesikö kädet..

Polttaa kännissä yms.

Meillä on lapsiakin.. pitääkö tähän jotenkin reakoida, vai olinko vaan ärsyttävä? Sanoin kyllä, että olisi voinut jäädä kaverilleen yöksi. Silti tuli kotiin..

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hyvä tietää, ettei tarvi alkaa syyttämään miestä väkivallasta, vaikka siltä se tuntui.. Mutta olen taipivainen ylireagointiin.. Joten kai tämäkin on sitä.

Oli muutenkin haastava ilta lasten kanssa niin ehkä ärsytti jo valmiiksi.

Ap

Eli tulit täältä vain hakemaan "jätä se sika"-kommentteja ja myötätuntoa. Jos sun mielestä ei ole ok niin suutu ja mökötä. Ei siinä lupia av:lta tarvita. Ainakin miehelle kannattaa sanoa, että et tykkää, että retuutetaan.

Onneksi itse kännissä ei tarvitse tuollaista vaimoa sietää. Jos haisen liikaa niin vaimo ei asialle voi mitään. Mua ei hereille saa enkä liiku mihinkään suuntaan ennen kuin on aamu. Vaimo yleensä siirtyy sohvalle nukkumaan, jos liikaa haisen. Se jotahäitsee, myös siirtyy...

Vierailija
22/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Minkä takia olet suhteessa miehen kanssa joka a) käyttää alkoholia b) on aggressiivinen c) itsekäs d) tyhmä?

Varsinainen kultakimpale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuollainen  ryyppääminen ei ole joka viikonloppu tapahtuvaa? Johan siinä perheen talouskin

kärsii saati sitten lapset ja parisuhde. Pitäskö keksiä perheenä yhdessä mukavammat ja halvemmat

rentoutumiskeinot? 

Vierailija
24/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran kuussa käydään ulkona ystävien kanssa. Meillä ei ole tukiverkkoja niin pitää käydä vuorotellen. Ei siis joka viikonloppu toinen ole pois.

Olen sitä mieltä, että känniläinen voi nukkua sohvalla tai muualla, tai vaihtoehtoisesti peseytyä. Mutta mies ei..

Joo odotin jss-kommentteja, mutta ilmeisesti vika oli nyt minussa. Ärsyttää hieman.

Ap

Vierailija
25/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin miehelle, niin ei edes muistanut, sanoi vaan, että minäkin tulen aina suoraa sänkyyn, heitän vaan vaatteet lattialle. Joo heitän ne vaatteet, mutta aina pesen meikit ja hampaat. Enkä ikinä tekisi hänelle mitään ilkeää. Mies sanoi, että tuskin hänkään, että eihän minulla ole edes mustelmia!! No joo, elämä jatkuu. Ei suostu muuttamaan yöpymiskäytäntöä, koska hänestä hänellä on oikeus tulla kotiin koska haluaa...

Ap

Vierailija
26/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Minkä takia olet suhteessa miehen kanssa joka a) käyttää alkoholia b) on aggressiivinen c) itsekäs d) tyhmä?

Varsinainen kultakimpale.

No ei ole noita yleensä. Itsekkäitä ollaan molemmat vähän. Ja itsekin juon välillä, tosin en noin humalaan ikinä.

Ap

Vierailija
27/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku äijät on kännis ni ämmät on pää kii.

Vierailija
28/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon suomijuoppomenoa taas. Miksi lapsellisten pitää juopotella? Eikö voi nauttia siitä arjesta ja perheestä? Suomalaiset eivät osaa juoda. Kuinka monta surmaa jäisi tekemättä jos ihmiset ymmärtäisivät luopua viinasta? Siinä menee se arvokkain aika lasten kanssa, kun rymytään kaupungilla ja maataan seuraava päivä. Tätä olen seurannut ihan vierestä.

Vierailija
29/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole nostanut vielä mitään, koska mies nukkuu.. Miksei hän mennyt sohvalle? Tietää, että olen vähän neuroottinen bakteereista. Ja laitoin vielä illalla viestiä, että voisi jäädä kaverilleen yöksi.. Ei jää, koska ei halua, että minäkään jään... Huoh. Minä taas haluaisin, että hän jäisi, koska ei ole kivaa nukkua itse selvinpäin humalaisen vieressä.

Tuskin tästä päivästä mitään tulee ns perheenä. Mies nukkuu varmaan kolmeen ja sitten itsellä kampaaja (onneksi, pääsee pois)

Ap

Miksi olet koko tyypin kanssa? Miten kestät lasten bakteerit? Mutta sinähän tässä olet sairas päästäsi ja kammoinen. Vahdit kuin miestä kuin kakaraa, että käykö kusella, peseekö kädet ja vittuilet sitten. Minäkin heittäisin sinut pois sängystä.

Vierailija
30/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin miehelle, niin ei edes muistanut, sanoi vaan, että minäkin tulen aina suoraa sänkyyn, heitän vaan vaatteet lattialle. Joo heitän ne vaatteet, mutta aina pesen meikit ja hampaat. Enkä ikinä tekisi hänelle mitään ilkeää. Mies sanoi, että tuskin hänkään, että eihän minulla ole edes mustelmia!! No joo, elämä jatkuu. Ei suostu muuttamaan yöpymiskäytäntöä, koska hänestä hänellä on oikeus tulla kotiin koska haluaa...

Ap

Hänellä tosiaan on oikeus tulla omaan kotiinsa koska haluaa ja mennä nukkumaan niin kuin haluaa! Ja sinä voit mennä suosiolla sohvalle, eikä vittuilla aikuiselle ihmiselle. Entä jos hän ei päästä sinua parturiin koska kammoaa että joku koskee hiuksiisi?

Vierailija
31/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei bakteerikammossa ole mitään järkeä, tiedostan sen. Eli pitääkö minun nyt pyytää anteeksi, että sanoin turhasta? Onko siis oikeasti kohtuutonta valitusta? Vai ollaanko nyt vaan normaalisti? Lähdenkö jatkossa vanhemmilleni yöksi lasten kanssa? Kun en halua likaista miestä viereeni, enkä halua että tuo repiminen toistuu, enkä halua nukkua sohvalla!

Ap

Vierailija
32/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
33/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastustuskyky kasvaa kun et ole liian hygieeninen

Vierailija
34/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehellä on alkoholiongelma. Kyllä perheellisen aikuisen pitäisi osata juoda sen verran, ettei ole tolkuttomassa humalassa. Siihen kuuluu sekin, että ei mene sänkyyn päällysvaatteissa. Jos tuohon ei kykene, kannattaa pysyä sinkkuna. Ap on ihan oikeassa.

Vierailija
35/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö muita ällötä, ettei mies baarin jälkeen pese käsiä? Ja kyllähän se viina haisee jos ei hampaita pese. Baarissa koskenut vessan oviin yms.... Mutta joo, ehkä sitten valitin liikaa. Ei mielestäni silti oikeuta repimään sängystä alas..

Ap

Miksi sä olet pariutunut ja lisääntynyt moisen metsäläisen kanssa? Aivan taatusti  se jätti kätensä pesemättä ja otti baarissa liikaa jo seurusteluaikana- miksi kellot eivät kilisseet?

Vierailija
36/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte koettaa sopia, että vastaavassa tilanteessa tulija nukkuu sohvalla tai mahdollisessa vierasvuoteessa.

Vierailija
37/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ap olet tosi ärsyttävä. En ole koskaan käskyttänyt humalaista ihmistä.

Pese kädet, tosi ärsyttävää.

Mä olisin varmaan turpaan vetänyt.

Ei meillä kukaan juo eikä käy baareissa. Jotkut naiset on vaan raivostuttavia. Aivan sama onko teillä lapsia ja kuule ne vasta pöpöjä kantaa.

Vierailija
38/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallan pitäisi olla kaikille ehdoton dealbreaker.

Vierailija
39/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain valkoroskajuttu. 

Vierailija
40/76 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnikäyminen kannattaa ottaa vakavasti puheeksi. Ja jos toistuu, eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi