Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peräpukamat pilaa mun elämän!

Vierailija
01.04.2017 |

Onnea teille, joilla ei ole tällaista vaivaa riesanaan. Jatkuva kipu takapuolessa kohta viidettä kuukautta. Parisuhde kärsinyt kun seksiä ei ole voinut harrastaa kuukausiin, määräaikaista työsuhdetta ei jatkettu enää, kun olen ollut vaivan vuoksi viikkoja sairaslomalla. Lääkärit eivät tee yhtään mitään, käskevät vain elämään vaivan kanssa. Sisäisiä pukamia on hirtetty, mutta ulkopuolella törröttäville törkeän kipeille pallukoille ei kuulema voi tehdä mitään. Vahvat kipulääkkeet käytössä kun buranat ja muut tavalliset ei auta. Voiteet ja supot kokeiltu kaikki reseptillä saatavia myöten.

Mitä mä teen? Tietääkö joku jotain spesialistilääkäriä? Onko jollain muullakin ollut vaiva näin pahana? Olen nuori nainen ja terveelliset elämäntavat, ei ylipainoa eikä ummetusta. Pelkään, että poikaystäväkin jättää, kun en kehtaa näyttää alakertaani hänelle enää ollenkaan.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksiä ei voi harrastaa jos sinulla on pukamia? Jos ette toiseen päähän kuitenkaan pane. Ei ne pukamat kai sieltä mihinkään näy..

Vierailija
2/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne näkyy, kun kaksi kirsikkatomaatin kokoista palleroa on ulkona peräsuolesta..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ihan sairaslomaa vaatii tai niin kipeä on!

Osta puikkoja ja voidetta. Hoida alkuun taajaan. Koita työntää ne ulkoiset sisälle esim suihkussa.

Tilanne helpottuu nopeasti. Sitten toimit aina niin. Ulostaminen säännöllisesti joka aamu. Sitten suihku ja työnnät pukamat sisäpuolelle.

Joka päivä!

Vierailija
4/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kyllä niin kipeät, että sairaslomalla olen joutunut olemaan. Viimeksi päivystyksessä neljä eri lääkäriä kävi vuorollaan ihmettelemässä tilannetta, kun eivät olleet ikinä nähneet niin pahoja pukamia. Kaksi viikkoa sairaslomaa, kun en pystynyt edes istumaan.

ap

Vierailija
5/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle oikeesti kirjotettu sairaslomaa?

Vierailija
6/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että vastaajat eivät tiedä mitään. Itsellä perikset vaivanneet 12 vuotta. Parempi tilanne sikäli että kipeät vain harvoin. Yhden hyvän puolen olen keksinyt: ei tule ainakaan petettyä. Missään tilanteessa en esittelisi pukamiani!

Vierailija
7/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää tuo ettei niille ulkoisille pukamille voi muka tehdä mitään. Ovat hirveän näköisiä ja oireilevat silloin tällöin. Siis minkälaisia niiden pitäisi olla, että lääkäri suostuisi tekemään niille jotain? Nyt takapuoli näyttää kamalalta kukkakaalilta, josta roikkuu jotain suikaleita. Niinpä, ällöttävää. Ja voitte arvata, ettei takapuolen pyyhkiminen vessassa tahdo myöskään oikein onnistua. Mulla oli jo ennen raskautta lievät pukamat, mutta synnytyksen jälkeen perse ilmeisesti räjähti. :(

Vierailija
8/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lääkärien pitäisi tehdä jotain? Miksi et itse tee jotain?  Sulla on ruokavaliossa jotain, joka niitä pukamia aiheuttaa.

(Tiedän, että et sitä usko, mutta kärsi sitten)

Vierailija
9/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö edes yksityisen puolen lääkärit osaa auttaa?

Vierailija
10/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lääkärien pitäisi tehdä jotain? Miksi et itse tee jotain?  Sulla on ruokavaliossa jotain, joka niitä pukamia aiheuttaa.

(Tiedän, että et sitä usko, mutta kärsi sitten)

Mulla oli kohdussa jotain persettäkin venyttävää. Siitä alkoi eikä loppua näy. Ruokavalio pyyh!

Vierailija
11/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yksityiselle ja leikkaukseen!!

Vierailija
12/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä komentelet!

Vierailija
13/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä komentelet!

Hihhih! Mua jotenkin naurattaa tämän pikku keskustelun laajan pukamahölskyinen aaltoilu!

Vierailija
14/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, käsisuihku käyttöön. Pyyhkiminen kannattaa unohtaa. T:25v pukamissa.

Vierailija
15/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa säästää rahaa ja mennä yksityiselle poistattamaan. Ei ne kunnallisella tee kuulemma muuta ku ihmettelee.

Se leikkaaminen tekee varmasti kipeetä ja siinä on aina riskejä, mutta toipumisen jälkeen on toivoa vaivan totaalisesta katoamisesta. Äidillä auttoi voiteet niin, että pukamat pieneni ja sai työnnettyä takas sisälle, jolloin vaivat helpotti ja kosmeettista haittaa ei ollut enää, mutta sulla saattaa tilanne selostuksesi mukaan olla paljon pahempi...

Yksityiselle siis, ne kattoo, mitä voi tehdä, ja sehän voi olla kasvainkin pahimmassa tapauksessa (toivottavasti ei).

Vierailija
16/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tällaista asiaa kun noita pukamia joutuu aina vessassa käynnin jälkeen työntämään takaisin peppuun, niin kiinteytyvätkö ne/palautuvatko ne ennalleen jossain vaiheessa etteivät pullahda sieltä enää ulos vai onko pukamien pullahtelu pysyvää? Onko hirttäminen ainoa keino estää pullahtelu?

Vierailija
17/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun palstalla on aina niin tietäväisiä ihmisiä että osaavat heti kertoa mistä vaiva johtuu ja miten se pitää hoitaa vaikkei aloitustakaan olisi viitsinyt lukea loppuun. Oletko kokeillut yksityisellä käymistä? Minulla on raskaus loppusuoralla ja välillä nuo pukamanalut huolettaa vaikka eivät vielä mitenkään oireile, joskus sitten katselin yksityisten asemien hoitoja näihin ja muistaakseni osa kyllä suostui ulkoisiakin poistamaan. Ja ennen kun joku tulee minullekin lässyttämään ummetuksen hoidosta sanottakoon että siitä en ole kärsinyt päivääkään elämäni aikana. Voi ne pukamat tulla muustakin.

Vierailija
18/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut läheskään noin isot, mutta raskauden jälkeen en kyennyt puoleen vuoteen istumaan kuin vinosti toisella kankulla. Kakalla käynti pelotti ja sattui niin että itkin. Luulin itse alkuun että se johtui pahoista repeämistä, mutta pukamathan ne. Hoitohenkilökunta katsoi vain oudoksuen ja sanoi että "ei voi olla noin kipeä".

Minulla ei ole tarjota neuvoja, myötätuntoa vain.

Vierailija
19/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamat on hirveän kipeät, miten kukaan voi olla niiden kanssa töissä. Ap, joudutko istumaan töissä paljon? Hommaa pöytä jonka ääressä voit seisoa. Kärsin raskauden jälkeen itsekin jonkun aikaa ja liika istuminen voi edelleen laukaista "kohtauksen". Ainakin puolitoista viikkoa kestää että niistä pääsee eroon. Jatkuvaa tuskaa ja tukalaa oloa helpottaa vain masturbointi muutamaksi minuutiksi :D. Ilmeisesti alapäässä on vain yksi hermorata jota pitkin tieto kulkee.

Vierailija
20/92 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä asiasta, joten ihmettelen miksi niitä ei poisteta? Valaiskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä