Mies tuli yöllä humalassa
Ja kun pyysin pesemään hampaat ja kädet niin repi mut sängystä ja tiuskasi, että anna hänen nukkua. Tuli paska fiilis ja nukuin sohvalla.
Pesi siis ensin hampaat ja oli tulossa nukkumaan, niin sanoin vielä, että pesikö kädet..
Polttaa kännissä yms.
Meillä on lapsiakin.. pitääkö tähän jotenkin reakoida, vai olinko vaan ärsyttävä? Sanoin kyllä, että olisi voinut jäädä kaverilleen yöksi. Silti tuli kotiin..
Kommentit (76)
Minäkin olen tullut muutaman kerran humalassa. Ainakin itsellä humatila hidastaa tulemista aika huomattavasti, ei vaan ole herkkyyttä. Selvinpäin tuleminen on nopeampaa.
T:Keskiviivan Mies.
No mies ei edes muista mitään.
Mutta jooh, ei se todellakaan suostu nukkumaan sohvalla. Lapsilla omat huoneet niin vierashuonetta ei toistaiseksi ole..
Pahinta on, jos hän yrittää alkaa seksiä harrastamaan.. Onneksi usein on liian humalassa siihen.
Suostuu jatkossa sentään pesemään ne kädet ja hampaat... Sanoin että menen muualle jatkossa yöksi jos ei pese, ja kuinka typerää on mennä muualle sen takia.. Kun hän ei kenelläkään kavereillaan nuku, ihan periaatteesta etten minäkään voi.
Ei ole terve tämäkään suhde, mutta minkäs teet.
Ap
Kyllähän tuollainen ärsyttää, kun kohtelet kumppaniasi samalla tavalla kuin lasta ja luulet olevasi maailman napa.
No voisi sitten jättää :( Tai sanoa että ärsytän häntä. Lähinnä pitää kaikkea sanomaani vitsinä. Jos oikeasti joskus sanoisi niin varmasti pyrkisin muuttumaan.
Ap
Ei nykyään enää pitäisi vaatteiden haista tupakalle baari-illan jkälkeen, jos itse ei tupakoi.
Kerro sille, että miten käyttäytyi...ehkei ees muista...ja sano, että antaa sinun jatkossa olla känni-iltoina rauhassa. Voittehan känni-iltoina sopia jo suoraan, että petaatte valmiiksi ukolle pedin sohvalle.
On ihan paskaa että joutuu pelkäämään omassa kodissa. Miksi olet noin alistettu? Miksi mies sanoo viimeisen sanan?
Vierailija kirjoitti:
On ihan paskaa että joutuu pelkäämään omassa kodissa. Miksi olet noin alistettu? Miksi mies sanoo viimeisen sanan?
En tiedä. Aina on mennyt niin. Ei mies muuta mielipidettään jos pitää sitä järkevänä. Nytkin minusta tuli se joka pyysi anteeksi.. Mutta elämä on. En jaksa riidellä. Esimerkiksi tuo muualle jääminen on miehelle ihan mahdoton ajatus. Kerran jäin kaverille yöksi, niin mies oli monta päivää vihainen. Tämä oli kyllä ymmärrettävää, kun en ilmoittanut, mutta kaverille kävi todella paha asia, niin mies ei ollut ekana mielessä.
Ap
Usein on niin, että sille humalaiselle ei kannata mitään sanoa, kun tulee kotiin: ensinnäkin hän ei kuitenkaan toimi niinkuin toivoisi ja usein ärsyyntyy. Kummatkin.
Kun noinkin usein käytte baareissa, niin kannattaisi etukäteen sopia niin, että se kukin milloinkin tulee kotiin niin menee sinne varapetiin nukkumaan: kun sinä tulet, niin sinä menet ja kun mies tulee niin mies menee.
Silloin olisi tasapuolista eikä myöskään tarvisi kinastella siitä petipaikasta silloin kun se kotiintuloajankohta on käsillä. Koska se on melko turhaa ja johtaa vaan mielensäpahoittamisiin.
Toinen vaihtoehto on se, että tosiaan itse menet sinne varapetiin: mun mielestä se on pienempi vaiva siihen verraten siihen, että joutuu yöllä kesken uniensa häätämään ja säätämään miestä pedistään.
Muutenkin huvittaa, että se käsienpesu on niin tärkeä silloin kun se mies tulee kotiin. Kait se on parempi, että se mies ylipäätään tulee sieltä: useinhan ongelmana on just se, että mies menee jonnekin muualle ja sekös vasta päänvaivaa aiheuttaakin.
Mulle olisi omat rauhalliset yöunet ja mahdollisimman vähin rituaalein saisin sen miehen riisumaan ja menemään nukkumaan, minne sitten meneekin.
Samoin kuin itsekin toivosin silloin kun tulen kotiin: en tosiaankaan kaipaisi mieheltäni mitään kyselyjä pesitkö kätesi/hampaasi, arghh.
On muuten vissiin eka kerta kun täällä joku nainen sanoo, että toivosi miehen menvän baariyön jälkeen muualle kuin kotiinsa. D D D
Tulee kyllä mieleen, että olisiko se sittenkään niin hyvä ratkaisu ap:n kannalta jos ja kun niitä muualla yöpymisiä alkais olla paljonkin? D
Taitais käsienpesut olla pikkujuttuja kun miettisi missä se mies oikein luuraa...
Tuo, että repii sängystä, ottaa kiinni työntäen toiseen huoneeseen, on käsiksi käymistä ja väkivaltaa! Toiseen ei kosketa negatiivisissa merkeissä ja sillä sipuli. Ensi kerralla mies käyttää alitajuisesti jo kovempia otteita, kun "ei tuossakaan kuinkaan käynyt"
Myös se, että olet itse joutunut anteeksi pyytämään, saa hälytyskellot soimaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli yöllä humalassa
eikö se tule selvinpäin ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
"polttaa kännissä ja yms". Mitä yms :D
Minä poltan selvinpäin, kännissä en ole koskaan. Mutta kyllä ihmettelen kuinka tyhmä aloittaja on, kyselee käsien ja hampaiden pesusta keskellä yötä. Vajaa mikä vajaa
Mun mielestä mies kyl käyttäytyi tökerösti.
A. Baarista kotiin tultaes pestään ne hampaat ja kädet ja riisutaan baari vaatteet.
B. Kukaan, ei kukaan koske muhun tollain! Tai no poliisi tms saa mut taluttaa mut jos mies nostais mut ylös omasta sängystäni ja ohjais ulos huoneesta ni voi helvetti!
Meillä saa tulla omaan sänkyyn nukkumaan baarin jälkeen ja humalas. Olis myös ok et juhlija jää kaverille yöks. Ymmärrän kyl jos ei halua, en minäkään tykkää kyläs krapulas herätä. Sohvalle ei ole kenenkään pakko mennä.
Meillä juhlitaan harvoin. Joten tällaista tilannetta ei ole ikin tullut.
Mut paskasen baarin jälkeen pestään edes ne kädet ja kukaan ei mua taluta mihinkään!