Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen iho alkanut haisemaan TODELLA pahalle.

Vierailija
01.04.2017 |

Ja nimenomaan haju tulee ihosta/naamasta, ei suusta tai nenästä.. minulla on laajentuneet ihohuokoset ja ne ihomadotkin ovat alkaneet haista ihan järkylle.. näin on ollut n.viikon. Jos kosketan sormillani kasvoja vähän pidempään (n.10 sekuntia) niin sormet haisee tosi pahalle..
Mietin että voisikohan vika olla uudessa kasvovoiteessa jonka ostin pari viikkoa sitten.. se on hajustettu ja ajattelin vain että jos se haju sekoittuu ihoon ja saa aikaan tuollaisen..?

Vai mistä naaman haju yleensä johtuu?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. Kokeile olla ilman sitä rasvaa.

Vierailija
2/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tali joka haisee. Vaihda puhdistusainetta ja sitä kosteusvoidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva vaihtoon

Ja puhdista

Konjak sienen ostin ja toimii

Vierailija
4/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkutan kasvoharjan puolesta! Minulla on pintakuiva iho, jossa on PALJON mustapäitä, miliumeja ja poskissa laajentuneita ihohuokosia. Satunnaisesti, yleensä kuukautiskierron tietyssä vaiheessa, tulee joitakin näppylöitä. Kasvoharjalla kaikki ongelmat ovat korjaantuneet tai korjaantumassa pidempiaikaisen käytön myötä. Minulla on Remingtonin keskihintainen harja. Sen kanssa käytän Nivean paksua puhdistuskreemiä. Pesun jälkeen laitan kosteusseerumin ja kosteusvoiteen. Iho on tosi hyvässä kunnossa verrattuna aikaisempaan. Aluksi iho tosin menee rajun näköiseksi, kun vanha kakka alkaa puskea pintaan, mutta sen jälkeen tilanne korjaantuu nopeasti.

Vierailija
5/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeees, kiitti vinkeistä, vaihdan tuon kosteusvoiteen ja ostan kasvoharjan. Tosin sen ostan vasta enskuussa, koska nyt ei tilin saldo anna periksi laittaa rahaa siihen :) olen joskus miettinytkin että hommaisin sellaisen, en vaan ole tiennyt onko ne ihan puppua vai toimiiko oikeasti. Hyvä tietää että toimii!:) - ap

Vierailija
6/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaharjaatko vai käytätkö harjaa pesuharjana?

Vierailija
7/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tammi-helmikuussa ihan sama ongelma, oireet alkoivat täysin yhtäkkiä. Kasvojen ihosta uhosi sellainen tympeä ja voimakas, ikäänkuin härskiintyneen talin haju. Lisäksi korvantaukset olivat ihan niljaiset öljymäisestä töhkästä, jota piti vähän väliä pyyhkiä desinfiointiaineella kostutetulla vanulapulla pois. Ongelma kesti muutaman viikon ja hävisi ihan yhtä äkillisesti kuin alkoikin. Tosi outo juttu, epäilen jonkinlaista bakteeria tämän aiheuttajaksi.

Vierailija
8/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskiintymään päässyt rasva tms. Kasvotuote päästi pöpöjä iholle ja tali haisee

Vierailija
9/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin tiedä voisiko olla joku bakteeri minullakin? Olin ihan vasta yli viikon norossa, oli kuumetta ja oksennustautia yms, ja tuntui että sen jälkeen on ollut vähän "sairas" olo koko kehossa. Ei siis ole mitenkään huono olo tai mitään enää, mutta semmonen ihan kuin minun sisällä kaikki mädäntyis. :o :D

Voi olla vainoharhaa (luultavasti onkin), mutta en sitten tiedä. :D - ap

Vierailija
10/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ketoosissa tuon syömättömyyden vuoksi ja siksi haisee koko kroppa ja hengitys

Vierailija
11/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuharjana käytän eli puhdistusaine levitetään kasvoille ja kostutetaan kasvoharja. Sitten vain laite hurisemaan! 

Vierailija
12/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuon aiheutti mineraalimeikin levitykseen käyttämäni iso sivellin, joka kaipasi pesua. Osin kokonaan uuden.

Vierailija
13/21 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta antakaa lisää vinkkejä mistä kasvojen härskiintynyt haju voi johtua!

Ei juuri näkyviä finnejä, mutta kasvoja hieroessa tarttuu hajua sormiin, kun "rasvaa vapautuu".

Vierailija
14/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://makeupandbeauty.com/treat-facial-odour-caused-sebum/

Itsellä haisee välillä aamuisin, en ole vielä keksinyt olisiko joku tietty ruoka syypää. Kasvot ovat kehon rasvoittuvin osa, joten muualla kehossa ei tätä rasvan aiheuttamaa hakua siis tule; kehon muut pahat hajuthan ovat sitten pääosin hien+bakteerien syytä.

Jokatapauksessa kun illalla levittää paksusti kosteusvoidetta, yön aikana ihon oma rasva tähän puskeneena tekee aamuihosta rasvaisen näköisen ja tuntuisen. Hoituu kasvopyyhkeillä.

Vierailija
15/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoinen ongelma.

Vierailija
16/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appappap! On alkanut haista tai on ruvennut/ryhtynyt haisemaan

Vierailija
17/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä suihkussa päivittäin ja vaikka kahdesti päivässä, jos haisee. Kasvoja kannattaa pestä miedolla saippualla illalla sekä aamulla. Ihan aluksi viikko ilman mitään rasvoja tai meikkejä tekee hyvää. Ihan ilman mitään tököttejä puhdas paljas iho vaan tuulta päin.

Vierailija
18/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupea opetella kielioppia kirjoitti:

Nykyää saa sanoa: Alkaa haisemaan.

(Kielikorvaan sattuu, mutta on oikein!)

Kertaapa itse suomen kielioppi!

Vierailija
19/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kasvovoidetta tai totu sen hajuun.

Vierailija
20/21 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rupea opetella kielioppia kirjoitti:

Nykyää saa sanoa: Alkaa haisemaan.

(Kielikorvaan sattuu, mutta on oikein!)

Kertaapa itse suomen kielioppi!

Nykyään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän