Mies tuli yöllä humalassa
Ja kun pyysin pesemään hampaat ja kädet niin repi mut sängystä ja tiuskasi, että anna hänen nukkua. Tuli paska fiilis ja nukuin sohvalla.
Pesi siis ensin hampaat ja oli tulossa nukkumaan, niin sanoin vielä, että pesikö kädet..
Polttaa kännissä yms.
Meillä on lapsiakin.. pitääkö tähän jotenkin reakoida, vai olinko vaan ärsyttävä? Sanoin kyllä, että olisi voinut jäädä kaverilleen yöksi. Silti tuli kotiin..
Kommentit (76)
Näin käy kun liian nuorena tekee lapset. Meillä ei kukaan juo eikä käy ravintolassa.
Ne käynnit oli ennen lapsia.
Teineillä ollut turvallinen koti, kun alko ei kuulunut kuvioihin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin miehelle, niin ei edes muistanut, sanoi vaan, että minäkin tulen aina suoraa sänkyyn, heitän vaan vaatteet lattialle. Joo heitän ne vaatteet, mutta aina pesen meikit ja hampaat. Enkä ikinä tekisi hänelle mitään ilkeää. Mies sanoi, että tuskin hänkään, että eihän minulla ole edes mustelmia!! No joo, elämä jatkuu. Ei suostu muuttamaan yöpymiskäytäntöä, koska hänestä hänellä on oikeus tulla kotiin koska haluaa...
Ap
Onko tässä nyt kyse pelkistä bakteereista/ pesuista tai kokonaisuudessaan jostain muusta ? Miksi lapsiperheessä käydään säännöllisesti kavereiden kanssa ulkona niin että kotiin tullaan kunnossa "vaatteet heitetään lattialle" ? Tukiverkot lapsiperheissä eivät suinkaan tarkoita yhteisiä(kään) ryyppyreissuja ! Lapsiperheikäisten juhliminen voi hyvin olla ajanviettoa kavereiden kanssa ilman tuota "vaatteet lattialle kuntoa".
No minä nyt heitän likaiset vaatteet makkarin lattialle iltaisin välillä ihan selvinpäinkin. Kerään ne siitä sitten aamulla pyykkiin.
Ollaan ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä. Lapset saatiin liian aikaisin. Jotenkin sitä tarvii sen nollauksen kerran kuussa, kuulosti kuinka alkoholistilta tahansa. Omalla kohdallani se nollaus voi olla myös vaellusretki ja yöpyminen mökillä ystävien kanssa. Tänä vuonna on kyllä lipsunut alkoholin puolelle ne kerrat kun olen saanut lapaivapaani.
Rakastan miestäni todella paljon. On ollut vähän vastaavia tilanteita joskus, ja siksi kirjoitin tänne kun mietin onko meillä ongelma, vai olenko minä vain hankala. Mutta jooh. Tuli vaan surullinen olo yöllä, en koskaan ole halunnut miehelle mitään pahaa, enkä tahallani ole valittava vaimo.
Ap
Olet selkeästi ratkaissut "ongelmasi" jo itse eli pohdintasi on auttanut sinua asian käsittelyssä.Rakastat miestäsi kuten äsken kerroit,niin jos/kun vastaavia tilanteita vielä syntyy niin jäät helpommin miettimään/hillitset itsesi.Itsensä ja toimintamalliensa tunteminen/tunnistaminen auttaa vastaisuudessa taas askeleen paremmin.Hyvää viikonloppua perheellesi <3
HYI KAMALA! Kyllä mun miehen pitäisi käyfä ihan kokonaan suihkussa ja tulla puhtaissa vaatteissa sänkyyn, jos sinne haluaa tulla... Muuten ei kyllä olisi asiaa sinne ollenkaan. Juu olen kamala nainen, joka komentelee miestä, jos tämä ei huolehdi hygieniastaan... Tosin en jaksa sitä kovin kauaa, vaan pistän ukon mielummin pihalle. En vaan pysty ja halua elämään ihmisen kanssa, jonka kanssa hygieniakäsitykset eivät täsmää.
Minusta viihtelläkävijän pitäisi kotiintullessa nukkua sohvalla. Se viinan, kaljan ja tupakan haju on niin voimakas että toinen ei saa nukuttua sen haisijan vieressä. Usein känninen nukkuu myös niin sikeästi ja leveästi, että ei herää siihen kun toinen yrittää tökkiä vähän siirtymään ja tekemään tilaa sänkyyn. Miksi sen kotiinjäävän pitäisi kärsiä huonoista yöunista sen viihtelläkävijän dokailun takia? Varsinkin kun on lapsia, ja tämä kotiinjäävä on koko illan ja yön ollut yksin hoitovastuussa lapsista. Silloin kaipaisi kunnon yöunet eikä kännikalan häiriköintiä.
Se haju joka tulee baarista, on kyllä hirveä. Ei kyllä lähde millään käsien ja hampaidenpesulla pois...
Ja juu, selvinpäin humalaisen vieressä nukkuminen ei ole kivaa, se on hehkuvan kuumia, röhnöttää ja sammuu painavina päälle ja se haju... prkl...
Mutta ap rauhoitu, käyt vähän ylikierroksilla.
Siinä on taas yks ihanne pariskunta :D ei vittu oikeesti :D Aprillia tämä varmaan on.....ei voi olla tollaisa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on taas yks ihanne pariskunta :D ei vittu oikeesti :D Aprillia tämä varmaan on.....ei voi olla tollaisa ihmisiä.
Et sitten oo elännyt ja nähnyt millaista tämä elämä on, ja on näitä olemassa eivät ole virtuaalihahmoja.
Näin miehenä voin kertoa että siellä baarin vessassa miehet ei todellakaan pese käsiään, no ehkä yksi viidestä pesee mitä seurannut mutta suurin osa ei. Kuseskelun jälkeen lähtevät sitten pois ovenkahvoja lääppien, omien käsien pesun jälkeen en sitten koske mihinkään vaan hanan suljen paperilla ja ovenkin työnnän auki kyynärpäällä tai jalalla. Kotia päästyäni käväsin nopsaan suihkussa ja pesasen hampaat. En siellä baarissa tosin paljoa juokkaan niin ajatus kulkee, jurrissa nämä puhtaus asiat ei välttämättä ole päällimmäisenä mielessä.
Eikö se viina desinfio tarpeeksi? Aamulla todennäkösesti maistuu paska suussa sen verran että voi hyvin jättää 4-5h päähän hampaiden pesun
AV mammoista valtaosa ei vaadi mieheltä edes hygieniaa. Hyvä, että kaltaisensa kohtaavat. Pyörikää siellä sängyssä vaa kaikissa baarin paskoissa. :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten oo elännyt ja nähnyt millaista tämä elämä on, ja on näitä olemassa eivät ole virtuaalihahmoja.
Oon elänyt onneksi täysin erilaista elämää kuin kaltaisenne jo 36 vuotta :) <3
Kyllähän niitä ongelmia saa mistä vaan näköjään.
Mua ällöttää kuka vaan tupakkaa polttava känniläinen, joten en sellaisen vieressä nuku. Silloin mennään nukkumaan suoraan vierashuoneeseen tai sohvalle. Ei todellakaan toisen viereen. En mäkään.
Ketään naista ei myöskään revitä oli asia mikä tahansa.
Mies
Kai teillä on sohvat pedattu, ettei ne sitten löyhkää vanhalta viinalta ja tupakalta?
En todellakaan suostu, että mies menee baarin jälkeen sohvalle möyrimään. Menkööt sänkyyn, niin saa sitten vaihdettua lakanat seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Siis nosti vaan käsivarresta pois ja "ohjasi" olkapäistä pois koko huoneesta ja meni tyytyväisenä nukkumaan..
Ap
Tuskin oli kovin tyytyväinen kun piti kuunnella valitusta.
Ens kerralla käsket sohvalle, niin meillä.
Totta kai kotiin saa tulla, koska haluaa.