TVOF 2. Live
Tsiisus mitä kuraa taas ja silti ylisanoja tuomareilta.
Kommentit (414)
Voi ei. En tykkää tuosta Sarasta yhtään. Teennäisen teatraalista, eikä äänessä ole mielestäni mitään erikoista. Ennalta oli arvattavissa kylläkin tämä valinta. Vieläkin semifinaaleissa Michael saa valita? ei kai? Andrean esitys kyllä todella upea, ääni todella hieno. Kuuntelisin levyllisen :)
Mitähän Monroe näkee/kuulee Sarassa? Ei ole mikään yleisön suosikki.
Sarat ja saarat taitaa kaikki olla yhtä ärsyttäviä :D
Mun mielestä tässä tytössä on ainesta. Ottaisin kyllä hänet.
Tää Saijakin on sata kertaa parempi ja luontevampi kuin Sara.
Voi kyynel Annan silmissä. Sentään oma kappale.
Olipa laimea kopio Anna Puun laulusta ei mitään erikoista tai omaa esityksessä.
Miten Redrama saa pitää näin pitkän puheenvuoron Saijalle?
Miks tästä poistuu kommentteja???
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit varmasti, mutta antaisiko hän ;)
"Mitkä fiilikset, jännittääkö?, wau, mulla on ollut kunnia noutaa sut tähän skabaan, oot sikamakee, ihan sairaan makee, siis ihan mieletön saundi! Vai mitä yleisö? Antakaa nyt aplodit, hei! Sä aivan liikutuit, ja kyynelet valuu, ooooh, sulla on ollut ihan huikeeee matka, me ollaan saatu yhdessä kulkea tää matka, ja mä tiedän, että sä tuut aina laulamaan, oot sä niin huikee laulaja! Heti kun mä näin sut, mä tiesin, että se on siinä! Ja sun sikahuikee matka tulee vaan jatkumaan"!
Miten ne jaksaa tätä?
Meni vähän rääkymiseksi tällä Juusolla.
Huonoja biisejä tässä jaksossa ja äänentoisto kusee. Laulu jää soiton alle. Onko tässä tarkoitus bändin taitoja näyttää vai laulajan ääntä saada kuuluviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisit varmasti, mutta antaisiko hän ;)
Saahan sitä haaveilla :)
Toivottavasti pääsee jatkoon, mielelläni näkisin lisää.
Juuson loppukiekaisu tuli pelkästään kitarisojen kautta. Ei kuulosta kivalta.
Kiva kiva. Lauri Ylönen valtaa myös television kaikilla rintamilla.
Se on se tän ajan trendi.
Oi MCR! Paluu teiniaikoihini :') Juuso lauloi biisin hyvin, mutta varsinkin alussa tuntui olevan jotain ongelmia äänentoistossa :/
Odotan vain sitä raspi-Saijaa:) andrean jälkeen toinen. Muut iavan kuraa.
Olipa yllätys että Michael valitsi Saran... Onkohan ensi viikolla taas se että valmentajat jakavat pisteitä tyyliin esim. 60 toiselle ja 40 toiselle? Jos on niin Michael taitaa ensi viikolla omilla pisteillään varmistaa Saran finaaliin :(