TVOF 2. Live
Tsiisus mitä kuraa taas ja silti ylisanoja tuomareilta.
Kommentit (414)
Emily Middlemas veti Creepin paremmin.
Pientä säätöä joko kappalevalinnoissa tai sovituksissa tai molemmissa. Andrealla ehkä vähemmän. Saa taas nähdä mitä tuo on keksinyt. Itse valitsisin Andrean jatkoon noiden esitysten perusteella.
On ollut hieno lähetys. Jenni Vartiainen oli alussa upea. Andrea näytti jälleen, että hän on maailmanluokan laulaja melodisen rockin puolella. Saran esitys osui ja upposi.
Andrealla on ihan hyvä ääni, mutta ei siitä mitään laulajastaraa tule.
Sara selviytyi paremmin kuin viime viikolla. Ääni on todella kaunis, mutta se jokin puuttuu noista lavaesiintymisistä.
Ihanaa Andrea pääsi jatkoon, olin ihan varma että Michael antaa pisteensä Saralle, olipa mukavaa olla väärässä! Nyt vaan parempi biisivalinra finaaliin.
Kuinka ihmeessä The Voice UK pystyttiin vetämään vain yhden juontajan voimin?! Ei mitään takahuoneen höpinöitä, Emma Willis hoiteli koko homman lavalla. Nuo kaksi naisjuontajaa ei anna mitään lisäarvoa ohjelmalle.
Vierailija kirjoitti:
Sara selviytyi paremmin kuin viime viikolla. Ääni on todella kaunis, mutta se jokin puuttuu noista lavaesiintymisistä.
Voimakas vibraatto.
"mä en tota biisiä tunnistanut..." ...auts :)
Hyvä kappalehan se on ja hyvä esitys.
Vierailija kirjoitti:
"mä en tota biisiä tunnistanut..." ...auts :)
Hyvä kappalehan se on ja hyvä esitys.
Tästä tulee illan lööppi😂
Kamala kappalevalinta tällä Tiinalla, mutta täytyy sanoa että osaa ottaa lavan haltuun ihan toisella tavalla kuin esim. Sara.
Mikä on tämä tyttöjen jennivartiais lavee vibrato? Ja "intensiivinen" kiristys äänessä?
Voi ei tätä Tiinan esitystä. :( No pääsi kuitenkin esityksen loppuun asti. Olipa piinallisen epävireistä ja epävarmaa.
MM muistelee asuneensa silloin ulkomailla :)
Offtopic tuo biisi kertoo pirin vetämisestä.
151/149, mikä tulos :D Olisin ehkä halunnut AJ:n finaaliin mieluummin.
Michael piti tuolle Saralle jäähyväispuhetta?